dan denk ik ook niet dat je het nog geweldig gaat vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:57 schreef Game_Error het volgende:
ik heb het spel dus maar gekocht he, en ik ben nu zo'n 5 uur bezig, maar het kan me nogsteeds niet echt boeien.....
wtf je vind het spel toch cool?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic 15
Jawel. Maar ik mis gewoon het talent, en de vrije tijd om dit talent te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:23 schreef Magneet het volgende:
wtf je vind het spel toch cool?
Joh, je kwam er na 5 uur achter dat een race-sim niets voor je is ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:57 schreef Game_Error het volgende:
ik heb het spel dus maar gekocht he, en ik ben nu zo'n 5 uur bezig, maar het kan me nogsteeds niet echt boeien.....
ik wel 5 per dagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
Ik mis ook het talent.
Multiplayer vind ik dan ook niks aan omdat ik 9 van de 10 keer laatste wordt.
lag ik gisteren een keer in de laatste ronde 5de van de 6 krijg ik nog geen credits omdat ik niet binnen 30 seconden van de nummer 1 over de finish kom.
En als ik dan door crahses en fouten van andere een keer iemand voor bij kan gaan ze me beuken.
Echt online is niks aan voor mij. Misschien dat het nog een beetje te doen wordt als er een patch komt dat de gene die laatste wordt ook wat credits krijgt dat het niet zo nutteloos en kansloos voor mij aanvoelt.
Anders ga ik proberen om de SP er doorheen te jagen en dan verkoop ik hem wel weer.
Oja, krijgen julie ook al een week lang minstens 2 invites per dan van Jorien?
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:23 schreef Heintje het volgende:
Ik mis ook het talent.
Multiplayer vind ik dan ook niks aan omdat ik 9 van de 10 keer laatste wordt.
lag ik gisteren een keer in de laatste ronde 5de van de 6 krijg ik nog geen credits omdat ik niet binnen 30 seconden van de nummer 1 over de finish kom.
En als ik dan door crahses en fouten van andere een keer iemand voor bij kan gaan ze me beuken.
Echt online is niks aan voor mij. Misschien dat het nog een beetje te doen wordt als er een patch komt dat de gene die laatste wordt ook wat credits krijgt dat het niet zo nutteloos en kansloos voor mij aanvoelt.
Anders ga ik proberen om de SP er doorheen te jagen en dan verkoop ik hem wel weer.
Oja, krijgen julie ook al een week lang minstens 2 invites per dan van Jorien?
kijk ook ff naar z'n ondertitel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.
en het blijft een game, het gaat mij om het spel zelf, ik hoef niet perse credits te krijgen voor iets. winnen is leuk, maar spelen toch nog veel leuker?
Het was gisteren dus met bekenden. Ik rijd ook al zo dat als iemand sneller is dat ik die probeer zo min mogelijk in de weg te zitten. Of het moet echt het laatste stukje zijn en ik moet het idee hebben dat ik er iets mee kan winnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:32 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mja, dat beuken door een ander kun je natuurlijk een beetje ondervangen door te gaan rijden met bekenden. als je dan vaak laatste wordt is het misschien voor een ander leuker om voor een auto te kiezen die wat langzamer is. is de kans voor jou groter om te winnen, en voor hen de uitdaging wat groter.
en het blijft een game, het gaat mij om het spel zelf, ik hoef niet perse credits te krijgen voor iets. winnen is leuk, maar spelen toch nog veel leuker?
Dat ook ja....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
kijk ook ff naar z'n ondertitel.
Als je laatste wordt krijg je gewoon 0 CR.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef kepler het volgende:
@heintje:
je krijgt heel weinig, zo niet geen, punten als je als laatste eindigt in de MPZelfs als je derde wordt krijg je maar 500 credits en dat schiet echt niet veel op
ik heb het een hele avond met 4 man gedaan. bijna alles gewonnen... en uiteindelijk 15.000 erbij.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je laatste wordt krijg je gewoon 0 CR.
Ik verwacht ook niet dat door laatste te worden de credits binnen vliegen. Maar gewoon een beetje credits zorgt er voor dat het gevoels matig niet zo nutteloos is.
Ik had gisteren in 1 race waar Gamedemon net na de start een connectie probleem had 123 CR.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het een hele avond met 4 man gedaan. bijna alles gewonnen... en uiteindelijk 15.000 erbij.....
je verdient meer in 1 race SP.
maar toch, feit blijft, voelt beter dat er iig iets tegenover staat!
dus vanavond even met 8 fokkers aan de slag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je met 8 man bent krijg je voor het winnen van een gemiddeld circuit 3 ronde bijna 30K
ik ben dus niet de enige!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
De adrenaline-rush tijdens een MP-race is al genoeg voor mij, of ik nou laatste of eerste wordt.
dat meen je toch niet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had gisteren in 1 race waar Gamedemon net na de start een connectie probleem had 123 CR.
Als ik dat vaak genoeg doe dan kom ik nog wel eens een level verder.
dat mis ik nou net... moet echte tegenstanders hebben dan wordt het leuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook een Free Run op de Nordschleife in een Enzo ofzo doet bij mij de adrenaline vloeien hoor, en dan rij ik in mijn eentje.
Maar wat maakt het leuk voor julie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
dat mis ik nou net... moet echte tegenstanders hebben dan wordt het leuk!
![]()
verschillend.... het jagen wanneer iemand voor me ligt... helemaal als ik er echt heel dichtbij ben.... steeds op ze lip zitten irriteren zodat hij foutjes gaat maken... of wanneer iemand een flink stuk voor me ligt, me best doen om in te lopen...quote:
Het snelheids-gevoel maakt het leuk voor mij, of ik nou eerst rij of laatste.quote:
Ja ok, ik had misschien wel snellere auto's kunnen pakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef Bastard het volgende:
Zorg dat je een betere auto in de klasse krijgt Heintje.. rij verdedigend, anticipeer op de andere en leer de baan uit je kop!
Het jagen is ook wel leuk, maar als je de auto voor je al niet meer kan zien is er niet veel om op te jagen. voor mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
verschillend.... het jagen wanneer iemand voor me ligt... helemaal als ik er echt heel dichtbij ben.... steeds op ze lip zitten irriteren zodat hij foutjes gaat maken... of wanneer iemand een flink stuk voor me ligt, me best doen om in te lopen...
en dan als je iemand op een juiste manier inhaald, super(uitremmen hou ik van, buitenbocht is het leukst... dan zou ik me ook kut voelen als iemand me in de buitenbocht in komt halen )
of als je vooraan ligt dat de rest juist achter mij aan jaagt... jezus dan krijg ik het warm hoor... en dan de auto op de weg houden...
heerlijk om met een aantal te rijden en dan allemaal exact dezelfde auto nemen. (al is het dan onmogelijk omeerste te worden als je van de baan wordt gereden door een ander en de rest rijd wel gewoon door)
Het snelhieds gevoel heb ik ook wel, maar het gebrek-aan-snelheid-gevoel ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het snelheids-gevoel maakt het leuk voor mij, of ik nou eerst rij of laatste.
Ik zit iedere keer weer op het puntje van mijn stoel tijdens het racen.
meer oefenen. met SP geld maken zodat je auto's sneller worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:44 schreef Heintje het volgende:
En geen van die dingen lukt mij, ik moet het dus hebben van de gezelligheid en het bij elkaar sprokellen van credits.
wat gaat er vaak fout?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
Als je weet hoeveel uur ik al in race spellen heb zitten ligt het niet aan het oefenen.
Ik het zeg maar het tegenover gestelde van talent.
En toch vind ik race spellen leuk.
Vlieg jij net zoveel uit de bocht als ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Heintje het volgende:
Als je weet hoeveel uur ik al in race spellen heb zitten ligt het niet aan het oefenen.
Ik het zeg maar het tegenover gestelde van talent.
En toch vind ik race spellen leuk.
Te vroeg of te laat remmen.quote:
dan zit het er gewoon niet in denk ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
Als ik echt een ronde heb waarin alles super goed gaat, alle bochten gaan naar mijn idee maximaal en zo, dan zijn de betere spelers nog gewoon 5 seconden sneller.
Snellere auto nodig dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Te vroeg of te laat remmen.
Bij te vroeg verlies ik gewoon veel tijd. En bij te laat nog veel meer.
En vooral met RWD auto's heb ik dat ook nog eens met op het gas gaan.
Als ik echt een ronde heb waarin alles super goed gaat, alle bochten gaan naar mijn idee maximaal en zo, dan zijn de betere spelers nog gewoon 5 seconden sneller.
Dat zou wel helpen ja.quote:
schumacher zijn sterkste punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iemand uitremmen?
ik zou iig geen RWD auto's gebruiken als ik jou was. maar iig AWD!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat zou wel helpen ja.
Het leverd denk ik wel spannendere races voor mij op, alleen een overwinning met een veel snellere auto is natuurlijk niet echt een prestatie, ook al is het voor mij dat wel.
Ik kan hier dan niet gaan patsen met het feit dat ik gewonnen heb, omdat er dan toch weer bijgezegt moet worden dat het met een snellere auto was.
En dan is het ook nog dat hoe sneller de auto hoe slechter is wordt. Snellere auto's zijn gewoon lastiger op de baan te houden. Tuurlijk als iedereen een D pakt en in een C heb ik wel kans. Maar als het hele veld op een A zit en ik een S is er nog een behoorlijke kans dat ik het niet win omdat de winst in snelheid niet de toenemende fouten dekt.
Als je weet dat iemand je achterstevoren wilt zetten of beuken en je ziet in je spiegel dat hij je gaat inhalen dan trap je op de rem, en laat je hem langs je heen schieten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:13 schreef -Dries- het volgende:
Wat is iemand uitremmen?
quote:
Dat deed ik gisteren met een A klasse porche, maar wat was dat een klote wagen zeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou iig geen RWD auto's gebruiken als ik jou was. maar iig AWD!
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En heintje je moet niet zeuren over credits online, je kreeg gister voor 4 ronde's rijden van 3 laps per circuit 27.000 als je eerste word.
Ik krijg 15.000 momenteel voor 1 SP race.
Je speelt gears of war toch ook voor je plezier online of ben je er heilig van overtuigd dat je die 10.000 kills achievement gaat regelen?
Ik ga die achievement waarschijnlijk niet halen en toch speel ik het online.
nee dat is niet uitremmenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als je weet dat iemand je achterstevoren wilt zetten of beuken en je ziet in je spiegel dat hij je gaat inhalen dan trap je op de rem, en laat je hem langs je heen schieten.
Vaak rijden beukers keihard op je af bij een bocht, dan schieten ze zelf tegen de muur aan.
Dus bij de 10000 stop je met gearen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..
Zelfde dus met die credits.
Trust me, als je met mij op 1 circuit mee rijd is dat uitremmenquote:
dus dat moeten we bij jou de hele tijd doen omdat jij graag achterin duikt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
Trust me, als je met mij op 1 circuit mee rijd is dat uitremmen
Nee ik beuk liever tegen je kont aan, dan sta je mooi achterstevorenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
dus dat moeten we bij jou de hele tijd doen omdat jij graag achterin duikt?
jammer, ik race liever tegen mensen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee ik beuk liever tegen je kont aan, dan sta je mooi achterstevoren
tsjah, als het na veel oefenen gewoon niet beter gaat zul je moeten accepteren dat je wat meer achter in de lijn rijdt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als ik in een potje Gears of War een paar kills maak dan heb ik wel het idee dat ik weer een stukje dichter bij de 10000 ben. Of ik het ga halen is een tweede..
Zelfde dus met die credits.
Dat zal dan morgen avond op zijn vroegst worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt van mij winnen hoor, waarschijnlijk
Voeg me maar toe : Nyx1978
ik ben vanavond ook wel online...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Un4 het volgende:
Nog mensen die vanavond een potje willen racen?
Altijd leuk, gamertag staat in mijn sig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:05 schreef Un4 het volgende:
Nog mensen die vanavond een potje willen racen?
en wat betaal je daar voor?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
Ok, kzal jullie even adden dan vanavond.
BTW, mijn laatste auction house aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
40k voor de Hitman Mini en volgens mij 26k voor die Diablo 2 mazda. Valt dus nog wel mee, maar je moet wel goed zoeken.quote:
owke... ja dan valt het nog mee.. ik zag prijzen van 300.000 online... ja hallo, zoveel boeit het me nou ook niet. als een auto zwart is issie al mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef Un4 het volgende:
[..]
40k voor de Hitman Mini en volgens mij 26k voor die Diablo 2 mazda. Valt dus nog wel mee, maar je moet wel goed zoeken.
zou heel goed kunnen omdat je misschien achter meerdere routers zit? Dat is het enige wat ik weet, maar geen idee hoe diegene dat vervolgens had opgelostquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik m'n mic aansluit (die bij de premium zit) iedereen last heeft van echo's door mij? Moet nu iedere keer zonder mic spelen en das ook niet leuk
Sowieso kun je je muten. Dan zou de echo wel over moeten zijn, alleen kun je dan niks zeggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:52 schreef Catch_me het volgende:
Weet iemand hoe het komt dat als ik m'n mic aansluit (die bij de premium zit) iedereen last heeft van echo's door mij? Moet nu iedere keer zonder mic spelen en das ook niet leuk
dan heb je misschien een brakke microfoonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Catch_me het volgende:
Ik heb m'n xbox direct op mijn 2e ethernet port op mijn pc aangesloten en die staat weer direct op de moden, geen routers dus. Het muten werkt alleen via het dashboard want als ik het knopje omhaal zie je als iemand praat mijn mic ook aan gaan
Kopen???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh, je kwam er na 5 uur achter dat een race-sim niets voor je is ?![]()
En mensen die 'm alweer verkopen/ruilen![]()
ik heb het idee dat er in de normale online races ( dus geen career) wat minder van dat soort gasten zitten. Heb een aantal van die races gedaan, en geen enkele keer dat soort dingen tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef Darow het volgende:
Mensen die vanavond willen spelen? Wel normale, niet van die onsportieve gasten die je van de baan af duwen omdat ze niet op de normale manier erlangs komen.
gt = darow.
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb het idee dat er in de normale online races ( dus geen career) wat minder van dat soort gasten zitten. Heb een aantal van die races gedaan, en geen enkele keer dat soort dingen tegengekomen.![]()
ja denk ik ook wel, ik vond het in ieder geval veel leuker spelen. veel relaxter en niet zo gedwongen. tijdens een online career race werd ik na 3 bochten al uit de baan gewerkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Darow het volgende:
[..]
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.
Zometeen mn eigen (echte) auto laten fixen, dan een Evo zien te scoren en ik ben erbij. Stig NLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Darow het volgende:
[..]
Dat komt denk ik mede doordat je bij die races niks kunt winnen.
idd, erg lame. ik ben uit die race weg gegaan. bekijken ze het maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef Darow het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik was gister gewoon aan het racen en er kwam iemand achter mij, ik ga natuurlijk blokken. Vervolgens ramt ie me en verlies ik mijn 2de plaats en ben ik 6de met 10 sec achterstand.
Ik mag hopen dat MS je binnenkort van LIVE af gooit, als ze dat nog niet gedaan hebben.quote:
Nice, al vind ik Hitman en mini niet echt bij elkaar passenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef Un4 het volgende:
Ok, kzal jullie even adden dan vanavond.
BTW, mijn laatste auction house aankopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoeld blokken als voor m blijven slingeren, ondanks dat hij sneller is en jou dus eigenlijk verdiend in te halen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:13 schreef Darow het volgende:
Dat is dus precies wat ik bedoel. Ik was gister gewoon aan het racen en er kwam iemand achter mij, ik ga natuurlijk blokken. Vervolgens ramt ie me en verlies ik mijn 2de plaats en ben ik 6de met 10 sec achterstand.
inderdaad haha. als iemand dat bij mij een tijdje doet wil ik em ook wel eventjes zachtjes een tikkie gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:33 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
je bedoeld blokken als voor m blijven slingeren, ondanks dat hij sneller is en jou dus eigenlijk verdiend in te halen?
Ik speelde al geen live, ping te hoog en ik doe daar toch niets mee. Maar t werkt nog wel hoor ik hier en daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat MS je binnenkort van LIVE af gooit, als ze dat nog niet gedaan hebben.
Laat maar komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Daar gaan mensen(hooligans) spontaan tegen aanrijden![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Fezzizzel het volgende:
[..]
Jmr dat me dvd fikker niet eerder binnen was anders had ik een week of 2 geleden al kunnen racen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |