Ik speel op redelijk makkelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik probeer in het begin zoveel mogelijk te doen met de auto's die je wint. Elke keer tune ik ze wel een beetje, beetje power, beetje suspensie en banden. En afhankelijk van de tegenstanders tune ik hem erg veel.
Naarmate je verder komt verdien je meer geld en koop ik gewoon de auto's die ik mooi vind.
Speel het wel op z'n moeilijkst, dan krijg je namelijk het meest geld als je wint.
Die onderste afbeelding heb ik ook bijnaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef S1nn3rz het volgende:
hier een paar van mijn creaties
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die mini gekocht met painting paar rondjes mee gereden en daarna met winst weer kunnen verkopen!![]()
nou ja, zoals je ziet moet ik nog heel veel leren. maar is wel erg leuk om te doen!![]()
Ik heb zon 1 met iets andere kleuren gekocht voor 15000 puntenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:57 schreef niekth het volgende:
[..]
Die onderste afbeelding heb ik ook bijna
edit:
Oh, hij is toch iets anders![]()
edit2:
Tering, ik word telkens ge-outbid.
edit3:
Nog steeds aan het bieden. Heb nu bijna m'n centjes op. Heeft er iemand centjes voor me?
edit4:
Niet genoeg centjes. Kut. Het design was namelijk niet gelocked.
Doe eens niet hotlinken vanaf forzamotorsport.net. Die plaatjes zien wij allemaal niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef markthemen het volgende:
wat is dit spel meesterlijk zeg!!Echt geweldig gewoonheb er echt al teveel uur inzitten ook
Ben nu ook beetje aant oefenen met die creaties maken.. eerst ff snel nog 1 in elkaar gezet voor mn grote vriend jorienvdherik:
[afbeelding]
[afbeelding]
toen ff mn subaru opgepimd, vind em zelf niet echt lelijk maja ik ben natuurlijk ook pas een beginner hiermee![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ok dan doe ik t ff ergens anders.. maar ik zie ze wel gewoonquote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef niekth het volgende:
[..]
Doe eens niet hotlinken vanaf forzamotorsport.net. Die plaatjes zien wij allemaal niet.
Yes, werkt! (Jouw computer laad de afbeeldingen uit de cache, daarom zie jij ze welquote:Op zondag 10 juni 2007 17:48 schreef markthemen het volgende:
oke zou nu moeten werken dan..
kansloos wil ik t niet noemenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:50 schreef niekth het volgende:
[..]
Yes, werkt! (Jouw computer laad de afbeeldingen uit de cache, daarom zie jij ze wel)
Die eerste auto is best kansloos
Er staat nog een Nissan R390 "Racing for Holland" op het AHquote:Op zondag 10 juni 2007 17:56 schreef niekth het volgende:
Wie geeft me een goedkoop en leuk gedesigned autootje?![]()
ik nietquote:
Saven in paint zodat je hem altijd nog hebt en dan lekker over paintenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:39 schreef S1nn3rz het volgende:
hier een ander pareltje![]()
net gewonnen via auction.
wilde graag een enzo, zit alleen te twijfelen of ik die painting eraf zal halenof erop laten zitten om hem later weer te kunnen verkopen aan een liefhebber
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon verpatsen voor (veel) meer en van dat geld dan een kale kopen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:39 schreef S1nn3rz het volgende:
hier een ander pareltje![]()
net gewonnen via auction.
wilde graag een enzo, zit alleen te twijfelen of ik die painting eraf zal halenof erop laten zitten om hem later weer te kunnen verkopen aan een liefhebber
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik speel met bijna alles aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:18 schreef Leonos het volgende:
Spelen jullie met brake assist enzo aan?
Klik op de auto's dan staat erbij wanneer je hem kan kopen.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:36 schreef S1nn3rz het volgende:
iemand enig idee wanneer je bepaalde auto's kan vrijspelen? ik zou graag een rondje in een enzo rijden
Ik mis Spyker.quote:
Ik zuig ook super hard. Maar als je de AI op easy zet, en wat hulp middelen aanzet krijg je echt het gevoel dat je super goed bent. Zo makkelijk kun je winnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ah fuck, nu wil ik 'm ook halen. terwijl ik gigantisch zuig in race-games.
Die Opel heb ik net gewonnenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:48 schreef niekth het volgende:
@AH, zijn hier nog Japanners die dit gaaf vinden? Je mag het voor een zacht prijsje hebben uiteraard
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb daarnaast hand weten te leggen op bijv:
[afbeelding]
En op een Corvette Z06 Tiger van 275k én een Mustang van 275k. En dat allemaal voor erg weinig.
Je moet gewoon in het begin die hulpmiddellen gebruiken en zodra je goed in de game wordt die dingen langzaam aan gaan uitzetten, A.I. wat moelijker zetten en dan wordt je vanzelf goed.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zuig ook super hard. Maar als je de AI op easy zet, en wat hulp middelen aanzet krijg je echt het gevoel dat je super goed bent. Zo makkelijk kun je winnen.
Alleen dan moet je niet online gaan spelen want dan wordt je zelf helemaal zoek gereden.
Al heb ik dit weekend wel een keer eerlijk (nou ja) van twi gewonnen...
Met het stuurtje is twi niet zo goed meer....
Met de meeste FWD en AWD auto's zou ik ook wel zonder die dingen kunnen rijden. Alleen met RWD wagens heb ik problemen. En ik ben gewoon te lui om het iedere keer te veranderen. -10% vind ik ook nog wel mee vallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Je moet gewoon in het begin die hulpmiddellen gebruiken en zodra je goed in de game wordt die dingen langzaam aan gaan uitzetten, A.I. wat moelijker zetten en dan wordt je vanzelf goed.
ben ik met je eens, alleen als ik sommige rondetijden zie van andere gamers die echt met alles uit rijden moet ik wel heel erg zuigen.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
Met de meeste FWD en AWD auto's zou ik ook wel zonder die dingen kunnen rijden. Alleen met RWD wagens heb ik problemen. En ik ben gewoon te lui om het iedere keer te veranderen. -10% vind ik ook nog wel mee vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |