ja das waar, ik stapte van een langzame auto in een ferrari, ook een verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
I know maar je moet veel eerder remmen dan je denkt![]()
FWD naar RWD, dat merk je ook wel het eerste rondjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja das waar, ik stapte van een langzame auto in een ferrari, ook een verschil
ik had gisteren een gt3 red bull uitvoering voor 20.000. ik heb later gekeken en dan staan ze voor 275.000 te koop.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef existenz het volgende:
10k voor een auto van 44k, kijk dat is een AHEn inmiddels lvl 20 gehaald
Voor die factory spec races heb je standaard auto's nodig. Da's leuk, maar ik hoef geen dure Porsche 914/6 voor 44500, terwijl het geheel max 40000 oplevertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:57 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik had gisteren een gt3 red bull uitvoering voor 20.000. ik heb later gekeken en dan staan ze voor 275.000 te koop.![]()
lekker mazzel dus.
heb je die paintings zelf gemaakt? ziet er mooi uit!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Nog wat online racing kiekjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:52 schreef existenz het volgende:
10k voor een auto van 44k, kijk dat is een AHEn inmiddels lvl 20 gehaald
Porsche 914/6 voor de factory spec Porsche seriequote:
Klopt die heb ik ook gewonnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
die kun je toch ook winnen? ik kreeg hem bij een gewonnen race.![]()
Ik nietquote:
quote:Zaterdag 09 juni 2007 - Nu Forza Motorsport in Europa te verkrijgen is, kon het natuurlijk niet lang duren voor bepaalde glitches naar boven zouden komen. Zo heeft men ontdekt dat er de nodige problemen kunnen ontstaan wanneer je online auto's wil (ver)kopen. Welke dit zijn, kan je hieronder lezen.
Het onderstaande is een bericht van Forza's ontwikkelaar en bestaat uit twee tips om problemen te vermijden. Het draait hier om het betalen van geld, maar het niet ontvangen van de gekochte wagen.
1) Don’t bid again immediately if you receive a failed transaction after bidding. Technically, the transaction might have not failed and if you bid again, you might be outbidding yourself and therein lies the problem, we only retreive your last auction bid payment to return to you, and you technically would have two outstanding bids on the same item.
2) After a failed bid transaction, wait a short bit and check to see if your transaction did indeed go through, you’d be listed as the high bidder if the transaction actually succeeded. You might want to re-search for the item you just bid on to ensure the data is refreshed and current; or back out of the auction house and re-enter and check your MyBids tab for the item and it’s highbidder status.
Kortom, er zijn volop risico's aanwezig wanneer je online een auto aan wil schaffen. Er zijn daarnaast ook vele berichten dat, ondanks de tips, het probleem zich voor blijft doen. Het is nu hopen dat er snel een update vrijkomt, tot dan raden we je aan voorzichtig te zijn en rekening te houden met plotseling verdwijnend geld.
Wat merk je dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef existenz het volgende:
[..]
FWD naar RWD, dat merk je ook wel het eerste rondje
Probeer idd maar eens op hetzelfde punt te remmen en weer te accelerenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:34 schreef niekth het volgende:
[..]
Ander weggedrag gok ik, met name in bochten
Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6186quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef existenz het volgende:
Wat een bs verhaal dat laatste. "Volop risico's", dat volop valt dus behoorlijk tegen
. Nogal puberaal geschreven stukje ook, komt van de PU vandaan of zo?
Ik heb tot nu toe pas 2 auto's gekocht, en pas twee auto's een heel klein beetje getuned.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee jongens,
hoe spelen jullie het spel?
Ik bedoel, ik ben net begonnen en heb een volkswagen ik vind het leuk om die helemaal te upgraden, alleen hou ik dan geen geld meer over om andere auto's te kopen.
Heb al wel een jaguar gekregen, maar die rijd ook niet echt lekker
Upgraden jullie je auto's of kopen jullie al gelijk een andere klasse auto?
Wat is het slimste om te doen?
Nee tis echt waar en al bekend vanaf de release in Amerika.. sommige mensen zijn al miljoenen kwijtquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef existenz het volgende:
Wat een bs verhaal dat laatste. "Volop risico's", dat volop valt dus behoorlijk tegen
. Nogal puberaal geschreven stukje ook, komt van de PU vandaan of zo?
Het is geen groot risico omdat het geen standaard situatie is.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee tis echt waar en al bekend vanaf de release in Amerika.. sommige mensen zijn al miljoenen kwijt
Ah dat verklaart, die site heb ik zowiezo niet erg hoog staanquote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=6186
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef S1nn3rz het volgende:
hier een paar van mijn creaties
[afbeelding]
die mini gekocht met painting paar rondjes mee gereden en daarna met winst weer kunnen verkopen!![]()
nou ja, zoals je ziet moet ik nog heel veel leren. maar is wel erg leuk om te doen!![]()
Je kunt een vinyl group saven, en die op elke auto plakken die je wil.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef Magneet het volgende:
jammer dat je een simpele paintjob over kan zetten van de ene naar de andere auto. Of moet je dan per sé een zelfde type auto hebben?
Ik probeer in het begin zoveel mogelijk te doen met de auto's die je wint. Elke keer tune ik ze wel een beetje, beetje power, beetje suspensie en banden. En afhankelijk van de tegenstanders tune ik hem erg veel.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:40 schreef Henk-B het volgende:
Hee jongens,
hoe spelen jullie het spel?
Ik bedoel, ik ben net begonnen en heb een volkswagen ik vind het leuk om die helemaal te upgraden, alleen hou ik dan geen geld meer over om andere auto's te kopen.
Heb al wel een jaguar gekregen, maar die rijd ook niet echt lekker
Upgraden jullie je auto's of kopen jullie al gelijk een andere klasse auto?
Wat is het slimste om te doen?
Kwam het toevallig tegen, kom ook nooit op die sitequote:Op zondag 10 juni 2007 11:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Ah dat verklaart, die site heb ik zowiezo niet erg hoog staan
Jawel, die mongolische hill climbs zijn eruitquote:Op zondag 10 juni 2007 14:50 schreef twi het volgende:
Als je vaak online gamed moet je 'm halen. Doe je dat niet, kan je 'm beter laten liggen. De SP biedt ten opzichte van Forza 1 nauwelijks iets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |