ow cool waar maak je je auto AWD? Ik heb zelf een 207 die volledig getuned is tot de D klasse, rijdt echt heerlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
Ik rij nog steeds in mijn gifgroene 207RC wel heb ik hem nu AWD gemaakt maar probeer er zo lang mogelijk in te rijden enzo veel mogelijk events mee te doen.
Al die test track banen zijn klote, of bedoel je die niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:14 schreef rival het volgende:
welke banen rijden jullie eigenlijk graag? ik al eeuwen leguna seca, en sinds FM2 ook de nordschleiffe..
maar ik heb een hekel aan de king cobrawat een kutbaan!
ja die bedoel ik exactlyquote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Al die test track banen zijn klote, of bedoel je die niet?
Zit de test track hier eigenlijk ook in zijn geheel in zoals in deel 1?
reclame?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:20 schreef D.Rose het volgende:
Mag ik hier ook klagen over de knullige reclame, er is nog geen topic in KLB?
Leuk die muziek bij forza, alleen je hebt er geen reet aan, je hoort ze alleen in het menu.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
De tracklist van Forza 2, mocht iemand daar behoefte aan hebben.
je leert er wel slalommenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Heintje het volgende:
De volledige TT heb ik ook iets te vaak gereden in deel 1. Zijn net iets te veel bochten en te weinig stukken om snelheid te maken.
Op zich wel een grappig ontworpen circuit, alleen een beetje TE.
als je bezig bent met het ontwerpen van een auto is het wel relaxedquote:Op maandag 11 juni 2007 14:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leuk die muziek bij forza, alleen je hebt er geen reet aan, je hoort ze alleen in het menu.
Custom soundtrack ftw in dit geval
hij kan zelfs Strol boeien en die houd het ook snel gezien met racen normaalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Pfff, ik zit een beetje te twijvellen of ik deze game moet halen, meestal ben ik naar een uurtje of 20 uitgekeken op race games... kan deze mij veel langer boeien?
hou je van online tegen anderen racen? VEEEEEEEL langer!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Pfff, ik zit een beetje te twijvellen of ik deze game moet halen, meestal ben ik naar een uurtje of 20 uitgekeken op race games... kan deze mij veel langer boeien?
OutRun 2 heb ik anders best veel gespeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Magneet het volgende:
hij kan zelfs Strol boeien en die houd het ook snel gezien met racen normaal
Dan draai ik mijn custom soundtrack aangezien die meestal nog aanstaat na het racenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:30 schreef kepler het volgende:
[..]
als je bezig bent met het ontwerpen van een auto is het wel relaxed
Dan betaal je 3 euro per uur. Goeie deal.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Game_Error het volgende:
Outrun 2 is dan ook geen racegamequote:Op maandag 11 juni 2007 14:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OutRun 2 heb ik anders best veel gespeeld.
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef rival het volgende:
heb ik iemand ingehuurd rijd die mafkees gewoon me auto in de prak
Hoe werkt dat inhuren eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:33 schreef rival het volgende:
heb ik iemand ingehuurd rijd die mafkees gewoon me auto in de prak
Bij engine swap stond die AWD motor. maar je bedoeld denk tot de S klasse? Want D is de laagste en dat is die standaard al. Mijn 207 is nu A klasse.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:56 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ow cool waar maak je je auto AWD? Ik heb zelf een 207 die volledig getuned is tot de D klasse, rijdt echt heerlijk![]()
[[url=http://img31.picoodle.com/img/img31/8/6/11/f_39f42de9ab7m_16a00ef.jpg]afbeelding][/URL]
Alleen als je ze beukt, anders niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]!
ik zie trouwens een Ai nooit uit de bocht vliegen, of ligt dat aan mijn instellingen
dat zeg jij. ik heb even gekeken en op medium zie ik de AI soms te laat remmen waardoor ze een beetje door het gras gaan oid. net ging er 1 te vroeg op het gas en kwam daardoor in het gras. ik zie fouten. (ik heb ze niet geraakt iig)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen als je ze beukt, anders niet.
Opzich wel jammer maar het niveau wordt gewoon door snelheid geregeld. Niet door fouten.
het wordt grotendeels met de snelheid (en dan vooral eerder remmen, minder snel door de bochten enz) geregeld, maar dat is opzich ook logisch. Een slechtere AI rijdt ook gewoon langzamer, want dat is ook het geval met een slechte coureur.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alleen als je ze beukt, anders niet.
Opzich wel jammer maar het niveau wordt gewoon door snelheid geregeld. Niet door fouten.
werkt primaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:39 schreef Game_Error het volgende:
werkt het microsoft stuur eigenlijk een beetje lekker icm met forza? ik heb er hier namelijk een liggen en ik wil eigenlijk wel met stuurtje rijden
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb een Mercedes CLK55 gekocht voor de Heavy Weight Challenge, meer niet.
ik heb ook voor de CLK gekozen en heb de races gewonnen, hij rijd primaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.
Hij klinkt wel erg vet.
Ik dacht ik neem de audi, met de gok dat ik die 10 kilo nog ergens vandaan kan toveren, zodat ik hem ook voor de Audi challenge kan gebruiken maar was er vergeten een turbo op te flikkeren en nu maak ik ze ook af.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ook voor de CLK gekozen en heb de races gewonnen, hij rijd prima
Nog geen idee eigenlijk, had geen geld meer om 'm te tunen dus heb de challenge nog niet gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Rijdt die een beetje? Ik heb voor de heavy weight challenge een Audi S4 gekocht en er voor 10 kilo aan spoilers en velgen op gegooid om hem zwaar genoeg te maken. Verder helemaal getuned maar kan er nog niet mee winnen. Weer een kleine 80K weggegooid voor niks.
Hij klinkt wel erg vet.
heb je em ook getuned? die ferrari is anders ook mega snel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja getuned. anders is de ferrari zeker sneller! (de 612 toch?)quote:Op maandag 11 juni 2007 17:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
heb je em ook getunede? die ferrari is anders ook mega snel.![]()
Ik ook.. rijdt als een beest in de C klassequote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een slechte(re) coureur maar dat wil niet zeggen dat ik heel veel langzamer ben dan de betere. Het komt er meer op neer dat ik meer grote fouten maak.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:18 schreef kepler het volgende:
[..]
het wordt grotendeels met de snelheid (en dan vooral eerder remmen, minder snel door de bochten enz) geregeld, maar dat is opzich ook logisch. Een slechtere AI rijdt ook gewoon langzamer, want dat is ook het geval met een slechte coureur.
Ze maken zeker wel fouten, want vaak genoeg zie ik de AI zich verremmen of met twee wielen over het gras gaan. Hard gaan ze er nooit af nee, maar ze maken regelmatig foutjes
als je alle upgrades had was het een U999quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef PlakjeKaas het volgende:
Golf 2 opgepimpt zodat hij bijna dezelfde look heeft als mijn eigenis nu een S klasse alle upgrades enzo rijd overheerlijk
doe eens plaatjes posten dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef PlakjeKaas het volgende:
Golf 2 opgepimpt zodat hij bijna dezelfde look heeft als mijn eigenis nu een S klasse alle upgrades enzo rijd overheerlijk
voor de mensen die graag afsnijden bij de chicanes!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
doe eens plaatjes posten dan.![]()
![]()
wat ik wel een beetje raar vind is dat je strafseconden krijgt als je een stukje over het gras gaat. je wordt immers al gestraft omdat je langer over een track doet. waarom dan 2x straffen?![]()
![]()
612 is met alle upgrades U999 alleen dan is het net een dweil op de wegquote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja getuned. anders is de ferrari zeker sneller! (de 612 toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |