quote:Op maandag 11 juni 2007 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Online kom ik best nog aardig mee moet ik zeggen, gisteren een hele toffe race gehad op de Nordschleife met 7 anderen, begon op de 4e plek in mijn Hello Kitty Mitsubishi GTO, haalde de nummer 3 na een minuut of wat in, later ook de twee koplopers die uit de bocht gevlogen waren, heb toen een minuut of 3 aan kop gereden tot ik zelf de bocht uitvloog.
Werd toen weer ingehaald, maar uiteindelijk toch nog 4e geworden, had 3e moeten zijn maar er was weereens zo’n slapjanus die me vanachteren aantikte.
Nordschleife in een snelle auto is wel de vetste race-experience op een console ooit
een endurance race is 25 rondesquote:Op maandag 11 juni 2007 09:28 schreef Heintje het volgende:
4 rondes is ook lang ja, Dat is gewoon een endurence race.
Ik vind het trouwens echt een moeilijke baan in dit spel omdat hij zo smal is. Het is echt moeilijk om daar iemand netjes in te halen.
Ik ben er inmiddels ook al wel achter dat je niet over de curbs moet rijden. Dan verlies je echt snel de controle.
je kan je velgen pas een andere kleur geven als je andere velgen hebt aangeschaft dan de originele die eronder zittenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ben ik met je eens, alleen als ik sommige rondetijden zie van andere gamers die echt met alles uit rijden moet ik wel heel erg zuigen.![]()
edit:// iemand enig idee hoe je velgen een andere kleur kunt geven?
oh dat wist ik niet! bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 juni 2007 09:30 schreef mustisuc het volgende:
[..]
een endurance race is 25 rondes
[..]
je kan je velgen pas een andere kleur geven als je andere velgen hebt aangeschaft dan de originele die eronder zitten
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.quote:
5 keer de Nordschleife ben je net zo lang mee bezig als de endurance races jaquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.
Als ik zie dat 45 ronde Tsubaku al een endurece race genoemt wordt dan dan is 5 rondjes Nordschleife dat ook.
4 misschien nog net niet, al moet je dan volgens mij wel een pitstop maken....
heb ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
Als die letters rood worden is het zo onduidelijk dat ik er werkelijk niks uit kan opmaken.
Mmmh jammer, ik vind een 24 uurs race altijd wel tof.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Heintje het volgende:
Volgens mij kan je bij een race alleen het aantal ronde instellen, en dus niet een tijd dat de race gaat duren.
Tot hoever je het aantal ronden in kan stellen weet ik niet, misschien dat je dan met een langzame auto op de Nordschleife wel een 24 uurs race kan maken. Is iets van 150 rondjes.
in GT zit het ook. misschien zit het hier ook in de career maar ik heb nog niet alle endurance races unlocked om het zeker te weten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mmmh jammer, ik vind een 24 uurs race altijd wel tof.
Misschien dat ze die mogelijkheid er nog in kunnen patchen, moet niet zo heel moeilijk zijn lijkt me.
Ik hoop het niet, 24 uur is net iets te veel.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
in GT zit het ook. misschien zit het hier ook in de career maar ik heb nog niet alle endurance races unlocked om het zeker te weten.
24 uurs online zou ik nooit doen. tegen de CPU kan je tenminste nog op pauze zetten en de volgende dag verder gaan haha!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, 24 uur is net iets te veel.
Dat zou dan gewoon hire driver worden en maar wachten.
Het zou leuk zijn als je het zou kunnen doen, zeker MP maar ik denk niet dat het veel gespeeld zal worden.
Zelfs een 2 uurs race is al lang. Al lijkt me dat wel grappig om een keer te doen met 8 man op een korte baan.
24 uur zou online wel gaaf zijn als je met je vrienden af kan wisselen. Dus dat je bij een pitstop de controle over kan geven aan iemand anders, en dan zo met 8 teams gaan rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
24 uurs online zou ik nooit doen. tegen de CPU kan je tenminste nog op pauze zetten en de volgende dag verder gaan haha!
2 uur oid lijkt me wel stoer... maar dan wel allemaal dezelfde auto!
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef rival het volgende:
kan ik ergens een lijstje vinden met de "beste" auto's? (uitleg hieronder)
ik heb BV bij klasse D een golf. voor klasse C een lancia delta. dan tune ik die auto's zodat ik net op het randje zit van die klasse. en ik merk daarin dat er flink verschil zit tussen de verschillende auto's. met bv die lancia doe ik een A klasse race met gemak, met een andere auto veel moeite.... terwijl ze dezelfde PI hebben en AWD (en gewicht/vermogen e.d redelijk etzelfde)
zo heb ik de endurance A-klasse zeker 4 keer geprobeerd met verschillende auto's en het lukte me maar niet (op HARD) totdat ik een impreza tot de max van A klasse tunede en toen won ik de race wel(had het daarvoor met de clio geprobeerd en een lotus omega en kwam nergens)
Het heeft met gevoel te maken.quote:
thanks bro., moet t nu doen. Niks bijzonders hoor.... Gewoon een foute Corrado.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Robhimself je kan niet hotlinken van de site. Je moet hem even opslaan en ergens anders hosten
Misschien wel iets om in de OP te zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
Robhimself je kan niet hotlinken van de site. Je moet hem even opslaan en ergens anders hosten
dat dacht ik dus ook in het begin. maar ik begin toch wel sterk te twijfelen dat er voor elke klasse bepaalde auto's een betere keus zijn!quote:
Vals bedoel je.quote:
Dat is ook wel zo. Het is niet zo dat je met alle auto's met de zelfde PI percies de zelfde rondetijden neer kan zetten.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook in het begin. maar ik begin toch wel sterk te twijfelen dat er voor elke klasse bepaalde auto's een betere keus zijn!
MR auto's liggen over het algemeen het beste op de weg, ivm het zwaartepunt wat meer gecentreerd is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Het is niet zo dat je met alle auto's met de zelfde PI percies de zelfde rondetijden neer kan zetten.
Met bijvoorbeeld een Rear engine moet je voorzichtiger rijden dan met een Front engine, terwijl de positie van de motor geen invloed heeft op de PI.
mijn driftbak heeft gewoon de beste banden en alles eronder. maar door instellingen (wielen naar binnen of naar buiten zetten) alsnog ervoor gezorgt dat hij bijna instant gaat driften, echter nu heb ik wel voorbanden die vette grip hebbenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
RWD's zijn goede driftbakken, vooral met dunne bandjes eronder.
De Cayman in S klasse met alle upgrades is ook erg gruwelijk om aan te horenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Vals bedoel je.Persoonlijk vind ik dat soort dingen uit den boze. Zowel single als multiplayer. Ik vind het veel toffer om strak achter de ander te blijven rijden en bij het inremmen van de bocht snel ernaast en hem eerst laten remmen. Dan zet je m er zonder problemen voor met een tikkie van de joypad/ stuur.
Maargoed, ieder doet het op z'n eigen manier toch?Als je maar lol hebt.
Dan hopen dat ie je er niet uitrijdt bij het uit accelereren......Vooral met een RWD....
Gisteren even het realisme van het geluid gechecked. Mijn god, wat klinkt die Carrera GT goed. HEERLIJK!!! Echt een huilende auto, fantastisch!![]()
Heb alleen nog met de vering gekloot, vond het irritant dat tijdens het remmen de auto op en neer aan het stuiteren wasquote:Op maandag 11 juni 2007 11:16 schreef rival het volgende:
tunen jullie je auto's ook? of kopen jullie alleen upgrades?
ik vind het tunen echt super gedaan. als ik dingen aanpas merk ik ook duidelijk verschil als ik daarna ga racen!
en begin eindelijk door te krijgen dat je bij de allignment echt maar minimale veranderingen moet maken voor de beste resultaten! (haal .4 seconde af van 0-100 en een hele seconde van 0-160 zonder de topsnelheid te verneuken)
zo begint hetquote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb alleen nog met de vering gekloot, vond het irritant dat tijdens het remmen de auto op en neer aan het stuiteren was![]()
das een vet idee als in een soort Co-opquote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Heintje het volgende:
[..]
25 ronde Nordschleife? Dat is 500 Km. Leuk maar een beetje overdreven voor een spelletje.
Als ik zie dat 45 ronde Tsubaku al een endurece race genoemt wordt dan dan is 5 rondjes Nordschleife dat ook.
4 misschien nog net niet, al moet je dan volgens mij wel een pitstop maken....
Toch vind ik de circuits een beetje teleurstellend in dit spel. De meeste zijn gewoon uit deel 1 gehaald maar een paar van de beste dan weer niet.
Alpine Ring
New York long
Rio
Ik heb een HD tv gekocht voor dit spel, geen last van dusquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Gamedemon het volgende:
Als die letters rood worden is het zo onduidelijk dat ik er werkelijk niks uit kan opmaken.
Hebben anderen dit ook?
als ie et alleen op hoge snelheid heeft dan regel je het met de downforce.. niet als ie dit altijd doet (hij doet et altijd gok ik,. klein autootje veel vermogen en achterwielaangedreven)quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou Rival, jij als ‘expert’ ik heb een Honda S2000 waarbij de achterkant nogal wiebelig is als ik een bocht uit kom, moet ik dan de downforce oid aanpassen ?
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De Cayman in S klasse met alle upgrades is ook erg gruwelijk om aan te horen
verkopen... en minder geld ervoor krijgen.... (moet somsquote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.
Kutte is alleen dat ik er nu zoveel geld in heb zitten dat ik geen geld meer heb om hem in te ruilen voor een andere Porsche voor de Porsche races.
Hij doet het inderdaad altijd, zal eens kijken naar die opties die je noemt.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
als ie et alleen op hoge snelheid heeft dan regel je het met de downforce.. niet als ie dit altijd doet (hij doet et altijd gok ik,. klein autootje veel vermogen en achterwielaangedreven)
wat jij het beste aan kan passen is de stand van je wielen (camber, toe e.d.) waardoor je kan zorgen voor stabielere achterkant. dit gaat wel ten koste van het insturen van je auto (juiste balans kiezen)
ik heb al mijn wiel info van deze site gehaald een tijdje terug
http://www.familycar.com/Alignment.htm
maar ik kwam er gisteren ook achter dat in het spel zelf ook een duidelijke uitleg zit. maar daar staat alleen bij wat er gebeurt als je wat aanpast, maar niet hoe het gebeurt (of je iets op min of plus moet zetten bv)
je kunt onderdelen toch ook weer verkopen?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Echt een pokke auto. Ik heb de mijne motorisch bijna aan de max zitten en qua handling helemaal aan de max maar dat kreng valt niet op de weg te houden.
Kutte is alleen dat ik er nu zoveel geld in heb zitten dat ik geen geld meer heb om hem in te ruilen voor een andere Porsche voor de Porsche races.
Camber van je wielen aanpassen, helpt ook erg veel bij het betere bochtenwerk.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
Ik merk trouwens dat je upgrades wel met beleid moet toepassen aangezien aan alles in waarde zit. Wil je een auto in een klasse maximaliseren dan moet je een balans tussen stabiliteit en snelheid vinden. Zo heb ik bij mijn MR2 de remmen geüpgrade, hem verlaagd, lichter gemaakt en de banden vervangen door slicks. Omdat ik merkte dat ik qua snelheid niet echt meekwam heb ik een fuel system erin gegooid en betere bougies. Op zich een snel en redelijk stabiel wagentje nu. Al ik de achterkant bij snelle circuits als Mapple Leaf nog wat springerig.
Ik denk er nu aan om een spoiler op de achterkant te monteren om te zorgen voor meer downforce. Is dit verstandig of zijn er nog andere mogelijke upgrades?
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:48 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je kunt onderdelen toch ook weer verkopen?zal wel weer voor een fractie van de prijs zijn, maargoed.
je krijgt trouwens wel vaak een nieuwe auto zeg. even een paar races winnen en hup daar heb je er al weer 1.
idd naaistreek. ja online kan je ze verkopen maar niemand die ze wiltquote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.
Dit was in deel 1 altijd wel een redelijke manier om nog even aan een paar centen te komen als je je bankrekening geplunderd had.
Heb er toch al 2 verkocht door er een FC Utrecht logo op te kwakken.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
idd naaistreek. ja online kan je ze verkopen maar niemand die ze wilt
Je kan toch gewoon een aantal gemiddelde races een paar keer op nieuwe doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:53 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Een fractie idd. Wat ik trouwens ook een naaistreek vind van deel 2 t.o.v. deel 1 is dat je de auto's die je wint niet kunt verkopen. Kan wel, maar voor 100 credits ja, daar koop ik nog geen ruitenwissers voor.
Dit was in deel 1 altijd wel een redelijke manier om nog even aan een paar centen te komen als je je bankrekening geplunderd had.
mits je kan paintenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb er toch al 2 verkocht door er een FC Utrecht logo op te kwakken.
Strak plan, heb nog nooit met Fokkers op Live gezeten eigenlijk. Mijn gamertag staat in mijn profiel, stuur maar een invite vanavond als je wilquote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef kepler het volgende:
mensen die vanavond nog willen racen? Vanaf een uurtje of negen ben ik zelf online als het goed is
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
Ik doe ook wel mee.
Mits er online career gespeeld wordt, als ik een keer niet laatste ben wil ik wel dat die uitzonderlijke prestatie beloont wordt met een paar credits.
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Darow het volgende:
Hoe spelen jullie de career? Ik probeer klasse voor klasse uitte spelen, heb nu 9 van de 10 bij proving grounds ( ja ben nog niet zolang bezig).
als je de 10de haalt krijg je 27.000quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef Darow het volgende:
Hoe spelen jullie de career? Ik probeer klasse voor klasse uitte spelen, heb nu 9 van de 10 bij proving grounds ( ja ben nog niet zolang bezig).
zo speel ik hem ook.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.
Probeer zo weinig mogelijk te kopen/tunen
Per race kan je ook zien wie je tegenstanders zijn en waarin ze rijden. Heb je al gelijk een paar voorbeelden van de juiste wagens.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
Ik had voor een race een Mid engine RWD nodig. Maar dat zou betekenen dat je alle auto's moet gaan bekijken om er achter te komen wat de beste is.
of heb ik die zoek optie helemaal over het hoofd gezien?
als je naar buy car gaat. kan je in dat scherm op de blauwe knop drukken. dan krijg je een lijst!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
zo speel ik hem ook.
Je kunt trouwens niet eens zoeken op auto's die je wil gaan kopen.
Ik had voor een race een Mid engine RWD nodig. Maar dat zou betekenen dat je alle auto's moet gaan bekijken om er achter te komen wat de beste is.
Ja, veel Top Gear kijken dan weet je meteen welke auto's over een bepaalde aandrijving beschikken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
zo speel ik hem ook.
Je kunt trouwens niet eens zoeken op auto's die je wil gaan kopen.
lambo, AWD.......... niet liegenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ja, veel Top Gear kijken dan weet je meteen welke auto's over een bepaalde aandrijving beschikken.
(BMW, TVR, Ferrari, Porsche, Lambo zijn zowiezo RWD to name a few)
Gallardo zeker jaquote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
lambo, AWD.......... niet liegen
Murciélago, en zelfs de gallardo geloof ik
Ik race juist het liefst met mijn gekochte auto en die upgrade ik gewoon iedere keer. Er zitten een hoop klote auto's tussen die je krijgt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik race wat ik racen kan, en met de gewonnen auto's race ik wat ik daarvoor niet racen kon.
Probeer zo weinig mogelijk te kopen/tunen
Dat is een optie, maar vaak zijn er meer mogelijkheden dan de gene waar hun in rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Per race kan je ook zien wie je tegenstanders zijn en waarin ze rijden. Heb je al gelijk een paar voorbeelden van de juiste wagens.
Klopt, maar daar zie je verder niks. Als ik daar sorteer op RWD dan zie ik niet waar de motor ligt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
als je naar buy car gaat. kan je in dat scherm op de blauwe knop drukken. dan krijg je een lijst!
kan je sorteren op model, merk, type, aandrijving, en wat je nog meer kan bedenken
idd dat heb ik ook zeker altijd met de 1e wagen die je koop wil ik zo lang mogelijk doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:00 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik race juist het liefst met mijn gekochte auto en die upgrade ik gewoon iedere keer. Er zitten een hoop klote auto's tussen die je krijgt.
het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die ritjes in die focus maar een pain in the assquote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Magneet het volgende:
iki heb welgeteld 1 wagen gekocht : de FOcus die heb je nodig voor een factory class. Ding kon je volgens mij alleen nergens winnen voor zover ik kon zien.
PGR3 is niet zo leuk als Forzaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:07 schreef Heintje het volgende:
Je krijgt idd snel veel auto's. Maar dat zorgt er voor dat je redelijk makkelijk alle races kan doen.
Ik moet er niet aan denken dat ik met mijn mini genoeg geld bij elkaar had moeten racen om voor alle andere races auto's te kopen.
Er zitten gewoon te veel auto's in het spel om constant met de zelfde te rijden.
Ik vind het ook wel leuker dat wordt gedwongen in veel verschillende wagens te rijden.
Als je veel met 1 auto wil rijden moet je PGR 3 gaan doen.
Die amerikaanse bakken zijn pas crap met de meeste raceén heb ik mijn Klasse en PI ongeveer net als de rest dan is het leuker maar bij die amerikaanse bakken moets ik een klasse hoger pakken om mee te kunnen komenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die ritjes in die focus maar een pain in the ass![]()
![]()
Die had ik ook gekocht. 9500 CR en dat won je zo veer terug, plus dat je er een relexte Ford Focus Sport Focus mee wint. Voor de rest heb ik ook nog niks gekocht en ik zie wel hoever ik zo kan komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Magneet het volgende:
iki heb welgeteld 1 wagen gekocht : de FOcus die heb je nodig voor een factory class. Ding kon je volgens mij alleen nergens winnen voor zover ik kon zien.
De tracklist van Forza 2, mocht iemand daar behoefte aan hebben.quote:FORZA 2 TRACKLIST
• Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem
• Come On - Andy Hunter
• Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold
• Truckers Choice - DJ Mark
• Stinger - DJ Mark
• DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D.
• Insomnia - Faithless
• Sonido Total - The Pinker Tones
• Look at What You get - Taxi Doll
• Put Your Hands Up - Ben Benassi
• Robogirl - The Crystal Method
• What you Want - Killing Bird and Jane Fontana
• Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud
• Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce
• Body Language - Mandy Vs Brookashade
• Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Sink - Sister Machine Gun
• Lenny Pane - Underworld
• Elevate Myself - Grandaddy
• Break your Neck - Shy Child
• Witch in the Club - Quintron
• On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System
• Off The Hook - CSS
• Lead Head - Beamish & Fly
• Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks)
• Nothing Left - Orbital
• Positive Tension - Bloc Party
• Karma Hunters - The Pinker Tones
• Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley
• Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System
• Crash V8 - Kill Memory Crash
• Cobrastyle - TeddyBears
• Alala - CSS
• Rogue Rock - The Rogue Element
• BlackPowder - Motor
• Come Inside - The Chemical Brothers
• SolidRockRazorSteel - Apollo 440