1 2 | <div id="voorbeelddiv">HOI!</div> |
1 |
Met name als je gaat uitleggen hoe je het moet doen.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:37 schreef mschol het volgende:
was het niet zo dan danny wat deed tegen mensen die banners van fok blokkeren??
ik heb er 1 gevonden:
die reclame's van de landmacht op FP
Je bent wat domeincontracten vergeten te sturen?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:14 schreef Sjowhan het volgende:
Straks om 10:30 SIDN op bezoek. Ben benieuwd.
LOLquote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent wat domeincontracten vergeten te sturen?
Welnee, gewoon een mannetje die een 'relatiebeheerder' is.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bent wat domeincontracten vergeten te sturen?
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)aak-rond-112.nl.html
?
Das niet duurquote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef mschol het volgende:Vista Ultimate is te bestellen bij Slim..
slecht 22,50![]()
helaas hebben ze XP pro niet meer (tenminste, ze hebben alleen 1 versie waar 32+64 bit in zit)
uhu, ga em bestellen zodra ik weer geld hebquote:Op maandag 11 juni 2007 14:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Das niet duur
* JortK heeft het draaien via MSDN
He gezellig nog een Hagenees hierquote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef mschol het volgende:
* mschol gaat rondje den haag doen, opzoek naar een muurbevestiging voor mijn Samsung 940BF
Dat is dus echt niet normaal hequote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef slakkie het volgende:
Dit is donder en bliksem in m'n broek: http://www.surfersvillage(...)f-contest-babe-3.jpg
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef slakkie het volgende:
Nog eentje dan: http://www.phonetrace.org
De titel zegt het eigenlijk al he.. Trace tha phone..
Hij is alweer dicht ookquote:Op maandag 11 juni 2007 15:21 schreef slakkie het volgende:
hehehe, lol
Die had ik net besteldquote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef mschol het volgende:Vista Ultimate is te bestellen bij Slim..
slecht 22,50![]()
helaas hebben ze XP pro niet meer (tenminste, ze hebben alleen 1 versie waar 32+64 bit in zit)
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef slakkie het volgende:
Dit is donder en bliksem in m'n broek: http://www.surfersvillage(...)f-contest-babe-3.jpg
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:59 schreef slakkie het volgende:
hubba hubba
http://www.surfersvillage.com/gal/cat.asp?iCat=68
http://www.surfersvillage.com/surfing/18326/news.htm
hubba hubba
Potver misschien kennen we elkaar welquote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een ras echte hagenees (zonder hagenees accent)
hehequote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Potver misschien kennen we elkaar wel
Vrijdag naar de Asta.. Kinky Beatzz
ja maar pauper mbo scholen kunnen dat niet betalen...quote:
office??quote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
Iedereen komt alweer goedkoop aan zn Windows zie ik... waar moet die Bill Gates het toch op verdienen
Bedrijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
Iedereen komt alweer goedkoop aan zn Windows zie ik... waar moet die Bill Gates het toch op verdienen
Ach, het is flink gesubsidieerd natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
> The Warsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef slakkie het volgende:
Windows is voor mensen die pijn iets te lekker vinden.
Erg mooie reeks je. Typish bier en popcorn topicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mooie reeks was dat, degene die dat bedacht heeft is een heel erg wijs persoon
Alleen dat schopje KLB of ONZ miste nogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je lijkt wel een beetje op RiderXXX als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen dat schopje KLB of ONZ miste nog
Nee hoor verre van jaloersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef slakkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je lijkt wel een beetje op RiderXXX als ik zo vrij mag zijn.
En dat is leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei morgen rustig aan de gang met C#![]()
!
De persoon die het begon was nog veel wijzerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wou zelf al een tijd met C aan de gang en met 'echte' applicaties gaan maken en toen begon me baas er ook in eens over dus heb zoiets van prima dan hoef ik het niet thuis te lerenquote:
Geen idee maar iig wel interesant en het is in de baas zijn tijd dus mij hoor je er niet overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef JortK het volgende:
C# ik kan me niet voorstellen dat dat wat is
Dat ook natuurlijk een beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gezien jullie avatars weet ik het wel denk ik![]()
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hej slomo. nog niet dood?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?
Nee. Ik ben van plan om minimaal tot mijn 55ste te leven, en om daarna met prepensioen te gaan.quote:
slimquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van plan om minimaal tot mijn 55ste te leven, en om daarna met prepensioen te gaan.
quote:
Hij zat achter met telefoon aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Leuk beessiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij zat achter met telefoon aan.
Dat hij zelf geen backups maakt, drolletjequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een hekel aan beesten![]()
Net weer me favoriete klant aan de lijn (je weet wel van dat omnummer gezeik)
Hij: Ja heb je de laatste keer een backup gemaakt?
Ik: Nee want ik hoefde niet bij die administratie
Hij: Kut...
Ik: ?
Hij: Dan ben ik al me werk kwijt tot 15-5
Priceless
Je sysvol folderquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
hmpf...
was dat voor stoms dat voor het aanmelden van een PC op AD de "file and printer sharing" aan moet staan bij de desbetreffende netwerk verbinding (van server dan he)
probleem is dat je dus (wanneer het uit staat) de melding krijgt: "network path not found"quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat je dus (wanneer het uit staat) de melding krijgt: "network path not found"
en das allemaal wel leuk en aardig, maar ik had dus geen idee waar ik moest zoeken... zeker niet omdat het met een aantal google queries ook niet 1.2.3. boven water was te halen...
uiteindelijk via GoT de oplossing gevonden...
Echt wel, hij ownt iedereen ook al in WoW en Far Cry maar om 1 of andere reden trekt zijn voerbak hem toch meerquote:
Foeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een hekel aan beesten![]()
Net weer me favoriete klant aan de lijn (je weet wel van dat omnummer gezeik)
Hij: Ja heb je de laatste keer een backup gemaakt?
Ik: Nee want ik hoefde niet bij die administratie
Hij: Kut...
Ik: ?
Hij: Dan ben ik al me werk kwijt tot 15-5
Priceless
Werken onder invloed zorgt er wel voor dat je minder nauwkeurig bent. Heb ik begrepen, volgens mij. Weet niet meer zeker, was onder invloedquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Sorry we kunnen die en die folder niet bereiken......
Nee, hij kan het netwerkpad niet vinden en het staat bij default aan, dus ik ga er van uit dat je kan onthouden wat je als laatste hebt veranderd.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef slakkie het volgende:
quote:Strike at Karkand 31:56:19
a) het was niet mijn AD, iemand anders had mij ingeroepenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Sorry we kunnen die en die folder niet bereiken......
Nee, hij kan het netwerkpad niet vinden en het staat bij default aan, dus ik ga er van uit dat je kan onthouden wat je als laatste hebt veranderd.
Niet allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoe de andere velden er uit zien?
Verstandig al speel ik meestal inf onlyquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef slakkie het volgende:
[..]
Niet allemaalIk ben nu vooral bezig om die choppers onder controle te houden in de lucht. Dat doe ik op elke map die maar een chopper heeft.
De dag is al bijna voorbijquote:
Ik speel ook meestal inf. only (vandaar karkand, aangezien bijna alle inf only servers alleen deze map hebben. Alleen vind ik dat men te veel rambo speelt op dat soort maps. Met voertuigen erbij heb je dat toch wel minder. Maar dan wil ik ook wel een beetje leuk voertuig kunnen besturen. Tanks zijn zo.. tis leuk, maar een chopper is toch wel echt vet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verstandig al speel ik meestal inf only
Ik heb ook geen joystick en die dingenz ijn echt matig te vliegen met keyboard
Is het niet met -? Maar dat of een .bat scriptje met een copy command er inquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:20 schreef slakkie het volgende:
tar -zcvf /path/to/external/drive/archive.tgz /thing/to/backup
Flop en klaar.
Nee, is niet perse noodzakelijk. Sommmige versies van Solaris tar hebben het wel nodig, maar over het algemeen kan het zonder.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is het niet met -? Maar dat of een .bat scriptje met een copy command er in.
Dank je dan heb ik weer wat uit te proberenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:47 schreef slakkie het volgende:
[..]
Nee, is niet perse noodzakelijk. Sommmige versies van Solaris tar hebben het wel nodig, maar over het algemeen kan het zonder.
cp -r volgens mij.
En tar kan gewoon op windows geinstalleerd worden, dan kan je het in een .bat file proppen als je wilt. Of met cygwin en een bashshell. Keuze zat.
Hehe, ik zat ff te kijken, bash voor windows: http://www.steve.org.uk/Software/bash/
toevallig gister voor het eerst sinds maanden weer een game gedaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:14 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik speel ook meestal inf. only (vandaar karkand, aangezien bijna alle inf only servers alleen deze map hebben. Alleen vind ik dat men te veel rambo speelt op dat soort maps. Met voertuigen erbij heb je dat toch wel minder. Maar dan wil ik ook wel een beetje leuk voertuig kunnen besturen. Tanks zijn zo.. tis leuk, maar een chopper is toch wel echt vet.
Maar een chopper kan ik ook met een keyboard only spelen, alleen is het kut om je torque vast te zetten. Zodat je te vaak daarop moet letten, verder gaat het prima. (Nu gebruik ik een vaste instelling voor mijn torque en met s kan ik dan de torque laten afnemen waardoor.. well, you get the picture).
Vond de eurogamer server wel leuk aangezien je door verschillende maps cycled.
Tehad gereden bij je desktop halen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:30 schreef JortK het volgende:
Potverdomme een bekeuring gehad van 53 euro
Desktop moet ik nog samenstellenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tehad gereden bij je desktop halen?
Maar dan moet de squad wel samenwerkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
toevallig gister voor het eerst sinds maanden weer een game gedaan.
Als ik speel zit ik meestal op de BOF server. Dat rambo klopt wel klein beetje maar ik hou ook van rennen en schieten, geen geduld om op een hoekje te liggen wachten gewoon lekker door schieten.
Daarom inf only in squads.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Processor Intel Core 2 Duo E6600 2.40 GHz, 1066 MHz, 4 MB , Boxed Processorkoeler Arctic Freezer 7 Pro Aluminium, Koper Moederbord Asus Moederbord P5W DH Deluxe RAM-geheugen Corsair TWIN2X2048-6400 2048 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2 Videokaart GigaByte VGA GeForce NX7600GT Silent Pipe II 256 MB, PCI-e 16x Primaire harde schijf Seagate Barracuda 7200.10 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 Secundaire harde schijf Seagate Barracuda 7200.10 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 Rewriter Samsung DVD-RW SH-S182M Bulk, Zwart Cardreader OEM 13 In 1 Cardreader Zwart |
JortK heeft de MP, ow nee wacht de KMAR zijn geen militairen afaik. JortK heeft de mannen in blauwe tanks boos gemaaktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Desktop moet ik nog samenstellen
Op het schiphol terrein... dat is het oefenterrein van de KMAR zeg maar
66 waar je 50 mocht
Deze dus voor de luie mensenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:30 schreef JortK het volgende:
Mensen is dit systeempje wat, voor wat zeldzaam gamen en random gebruik:
[ code verwijderd ]
947 euro
Of voor de mensen die niet lui zijn: www.sallandautomatisering.nl en dan zoeken op 30177
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeez.. Hyves heeft 'meer dan' 100 webservers draaien, en dat is nog maar 25% van het gehele park.
Ongelovelijk
Dat is stom van zequote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef slakkie het volgende:
[..]
Maar dan moet de squad wel samenwerkenVaak doen Rambo's dat niet.
sherman had dat wel geweten, maar die komt hier ook bijna niet meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef WyriHaximus het volgende:
ow nee wacht de KMAR zijn geen militairen afaik.
Ik las arbortusquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
Verwacht de arboarts spoedig voor je deur.
Nja, als je al op 4 miljoen visits zit nu (15 juni)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]wat een pauper machines hebben ze dan...
Ah mijn fout dacht dat ze onder de politie vielenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
sherman had dat wel geweten, maar die komt hier ook bijna niet meer.
550 servers is ridicuul!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, als je al op 4 miljoen visits zit nu (15 juni)
Meer info @ http://technologie.hyves.nl![]()
MOet je niet te hard rijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef JortK het volgende:
Het maakt niet uit, ze schrijven in ieder geval bekeuringen uit
Klopt, maja ik kan me niet herinneren dat ik fout zat dus het is gelukkig wel onbewust gegaanquote:
Dan ben je dus eigenlijk ook nog een een niet oplettende verkeers deelnemer?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maja ik kan me niet herinneren dat ik fout zat dus het is gelukkig wel onbewust gegaan
Heilig boontjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk ook nog een een niet oplettende verkeers deelnemer?
Dan had je eigen nog een hogere boete verdiend![]()
Hoezo?quote:
Was ook niet als zeuren bedoeld maar meer als een mededeling, als het gezeur was geweest was ik wel naar Klaagbaak gegaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik rij standaard te hard
Maar ik zeur niet over eventuele boetes en ik weet zeker hoeveel ik te hard rijd![]()
juist jaquote:
Dat het prettig kan zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
juist ja
nu is het weer overduidelijk dat ik een vrouw ben
tijd en geldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat het prettig kan zijn?
Voor veel mannen kan het ook een hoop schelen
Er is geen maximum snelheid op het fietspadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Op de ringweg rij ik standaard 20km/h+ te hard.
Autoweg. Waar ik 30 moet rijden, en de auto's om mij heen meestal 50 a 60 rijden. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is geen maximum snelheid op het fietspad
Ik ga zo wel slapenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef JortK het volgende:
Bier is goor
Het valt mij trouwens op dat de SC in DIG meer leeft in de nacht als overdag![]()
vodkaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
pff allemaal nerds.. allemaal geen bier
ik ook geen bier! bijna helemaal alcohol vrij!
deze hier gaat ook zo slapen! maar dat zei ik anderhalf uur gelede ook al
Dan kan jij rustig de OP's gaan lezen van andere.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan valt dit topic vast wel weer dood
Niet zo onaardig tegen me Godquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan jij rustig de OP's gaan lezen van andere.![]()
Huh wtf heb jij het over? Nerd && geen bier? Wat voor nep nerds zijn dat nou weerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
pff allemaal nerds.. allemaal geen bier
ik ook geen bier! bijna helemaal alcohol vrij!
deze hier gaat ook zo slapen! maar dat zei ik anderhalf uur gelede ook al
Ja lees dan gvdquote:
Speedy vermaakt zich wel weer zie ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:17 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn oude X Dive II werkt nog steeds
geen orginele stekkers en USB kabeltje meer
echter nog altijd genoeg kabels liggen waar die wel mee wil werken
staan zo te zien een paar foto's op en onweers filmpjes van 17 juli 2004
![]()
Ik heb hier ook nog een oude MP3 speler HD liggen, van 20 gig, nog vol MP3 en programma's als het goed isdeze zal ik er straks ook even in doen, op deze manier kom ik er toch nog achter wat er allemaal opstaat
Ik wel, alleen het laden duurt wat langer dan ik had verwachtquote:
ja die zijn erquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is er trouwens geen kabel om die kleine HD's in de PC te stoppen
Vertelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja die zijn er
Ligt er eentje binnen een straal van 10 meter van mij
Ah okequote:
Niet uit mijn huisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah okeen waar haal ik dat weg
Hoe werkt het
Hoe ziet het eruit
Wat mag het kosten
Neuhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gekregen nog welstuur maar 1 naar mij dan
Leven is al duur genoeg, dus niet zomaar dingen weggeven die je misschien later nog weleens nodig zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neuh
Ga er maar eentje kopen![]()
Ik doe niet aan spullen weg geven of versturen![]()
Try it and you will knowquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha okenou ja, niet meer nodig
zo te zien stond er totaal niks meer op
kortom, dat hele HD maar even format gegeven. Nou 1 vraag: Deze HD is van een MP3 speler geweest, kan ik die ook gewoon gebruiken voor de laptop?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
ERR 404
FFFFFF0 FFFFFFF FF00000 FF00000 0FFFFF0 FF000FF FF000FF
FF000FF 000F000 FF00000 FF00000 FF000FF FF000FF 0FF0FF0
FFFFFF0 000F000 FF00000 FF00000 0FFF000 FF000FF 00FFF00
FFFFFF0 000F000 FF00000 FF00000 000FFF0 FF000FF 00FFF00
FFFFFF0 FFFFFFF FFFFFFF FFFFFFF 0FFFFF0 0FFFFF0 FF000FF
You have attempted to access a non-existent page.
The current HTTP session will be terminated.
Press any key to continue_![]()
Zoals ik iedere jaar van april tot oktober ieder weekend het huis alleen hebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
ik heb weer eens relaxt het huis voor mij alleen dit weekend
Ik heb altijd het huis voor me alleen.. Enkel mijn kamer welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals ik iedere jaar van april tot oktober ieder weekend het huis alleen heb
ja ik denk dat ik een groter oppervlak tot me beschikking heb ieder weekendquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb altijd het huis voor me alleen.. Enkel mijn kamer wel
True truequote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik een groter oppervlak tot me beschikking heb ieder weekend
true...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
Nadeel aan alleen thuis is is dat de boel wel weer mooi schoon moet zijn als ze terugkomen
speciale instrucies voor hond + 1 kat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, die krijgen 's ochtends + 's avonds vrete
Enige is dat de hond persé uitgelaten moet worden.
Ahja, da's wat lastigerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
speciale instrucies voor hond + 1 kat...
hond is 15 en kat is ergens rond de 20....
dus speciaal voer, kat kan epeleptische aanval krijgen etc...
Ik start dat ding net voor het eerst maar ik zie ook geen optie zo snel om het er in te houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey menseneffe een vraagje
![]()
Hoe zet ik text in mijn video met WIN Moviemaker?? Dus geen intro/outro maar gewoon tijdens het afspelen![]()
Ik heb er ook nog nooit mee gespeeltquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik start dat ding net voor het eerst maar ik zie ook geen optie zo snel om het er in te houden
best leuk proggie![]()
Its a long time ago, maar ergens bij de effecten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey menseneffe een vraagje
![]()
Hoe zet ik text in mijn video met WIN Moviemaker?? Dus geen intro/outro maar gewoon tijdens het afspelen![]()
een nieuwe versie? zoals vaker met programma's gebeurt. in de loop der jaren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Final Kut Pro2?
Is dat een geupdate versie?
En het moet standaard in Windows zittten? http://support.microsoft.com/?kbid=311272quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:07 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of er een windows CLI programmatje is dat voor mij kan detecteren of een schijf (C:, D: etc) een cd/dvd-brander/speler of HDD is?
en anders: waarmee zou ik e.v.t. dat makkelijk kunnen bouwen (ik hoef alleen 1 regel terug te krijgen of hij cd/dvd speler/brander is of HDD)
moet cli zijn i.v.m. intergratie in php
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het moet standaard in Windows zittten?
Mag ik trouwens vragen waar je mee bezig bent, dit is niet de eerste keer dat je dit vraagt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]heb ik dit al eerder gevraagd?
wel eens over drive labels idd.. (daar heb ik een handig tooltje voor gevonden..)
hoeft niet standaard in windows te zitten...
ik wil een aantal (>200) dvd's gaan catalogiseren en wil dit zo veel mogelijk automatiseren...
en nee een standaard programma voldoet niet voor mij.... (kan ik niet mee wat ik wil) (en ja ik neem lekker ruim de tijd om het scrippie te schrijven, ik kloot namelijk ook een boel aan met dingetjes proberen)
hmmm
toch devcon.exe ...
die had ik al wel gevonden maar niet via de MS site
anyway, opnieuw proberen met devcon...
Ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
gelijk maar een vraagje:
kan met php een label van een drive c.q. cd uitlezen (de naar die je aan een drive kan geven)
je weet ook echt serieus dat stukje nog terug te vindenquote:
Ja gaat toch geen ringtones rippen hequote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef TwyLight het volgende:weet iemand hoe je mp3 bestanden uit een flash player haalt?
flash speler decompilen?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef TwyLight het volgende:weet iemand hoe je mp3 bestanden uit een flash player haalt?
Wel naar Devcon.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen hier in de SC die gister naar Defqon zijn geweest?
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen hier in de SC die gister naar Defqon zijn geweest?
Ik wil ff verhalen horen, zeker met het weer gisterquote:Op zondag 17 juni 2007 14:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maatje waar ik naar feesten ga, ging naar Justin T, dus ben niet geweest..
Jahquote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik wil ff verhalen horen, zeker met het weer gister
Puik stukje scripting in de zin van een zooitje of is het positief bedoeldquote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens vind ik Joomla een puik stukje scripting. Ben er al sinds vanmorgen mee aan het stoeien
Positiefquote:Op zondag 17 juni 2007 16:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Puik stukje scripting in de zin van een zooitje of is het positief bedoeld
Ach je bent iig lekker bezig geweestquote:Op maandag 18 juni 2007 09:43 schreef mschol het volgende:
sjonge jonge....
ben ik een tijdje opzoek geweest naar een proggie om label / drive type te krijgen
blijkt dat ik alles met Autoit had kunnen scripten...![]()
0nwdquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:07 schreef TwyLight het volgende:Stupid me.
Dacht ik dat ik vanochtend een cursus had, en was ik er dus al om 07:30.
Is het pas 4 juli
Lekker duidelijk Wyriquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff kort vraagje, er was een tijdje geleden een progje dat je website traffic aan de hand van een stad/drop en bussen, mensen en auto's liet zien. Kwam er vandaag weer op en vroeg me af of het nog bestaat. Iemand een idee...
TuinArchitectquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bestaat er ook een programma waar ik mijn tuin mee kan ontwerpen? Ik wil binnenkort grote verandering aanbrengen, en leek me leuk om dit eerst eens op de pc te bekijkenik heb al wat ideeen
Anders had ik het zelf ook wel gevondenquote:
Dankquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef mschol het volgende:
[..]
TuinArchitect
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=TuinArchitect+software&meta=
Easy Computing Super Tuinarchitect
Volgens mij heb ik in alle dig sc's gepost!quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je wilt wel alle sc topicsjes in je history hebben he?
Ja maar jij bent gewoon 1337 godquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
Newbies
Ik ben wel benieuwd wie dat wel isquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
![]()
Ik heb geen eens de meeste posts in deze reeks zover ik weet
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:10 schreef Geqxon het volgende:
http://www.jeroenbosch.com/50085.html
Ik snap kunst tot een zekere hoogte, maar 127 euro voor een Lorem Ipsum tekst geprint op Hema papier?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
Jo0lz is overigens OOK jarig vandaag!!!
hihi benieuwd is! kzal wel niet zo hoog staan.. laatste tijd post ik echt niet meer veel!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
DIG stats
Hier staan de algemene stats
Die van de SC zal ik nog verder voor zoeken.
hieperdepiep!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
Jo0lz is overigens OOK jarig vandaag!!!
Veul te rustig in digquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hihi benieuwd is! kzal wel niet zo hoog staan.. laatste tijd post ik echt niet meer veel!
hmmz sta zelfs in de top 50 van DIG postersomfg
[..]
hieperdepiep!
Dat is het punt, uitproberen gaat wat lastig. Mijn vader heeft Internet Plus Bellen besteld, inclusief monteur en modem, en ik gok dat ze alles in de meterkast gaan hangen. In dat geval moet er dus een UTP kabel door het huis naar waar nú de modem staat (10 meter van de meterkast).quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zou vermoedelijk wel lukken. Probeer het uit!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef mschol het volgende:
die 10 heb ik echt op me sloffen gehaald..
te simpel...
nou...quote:
Oh, klinkt bekend. Vroegahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nou...
ik mocht notabene klasgenoten dingen gaan uitleggen omdat docent er zo snel niet uit kwam...
Vroegah waren er geen computers, vroegah kon je alleen vliegen door van een gebouw te pleuren, vroegah moest je rook signalen gebruiken om met je buurman te praten 10KM verder opquote:
Tsja, ik post ook bijna niet meer in DIG, eigenlijk alleen nog een beetje in KAA.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veul te rustig in dig![]()
We zijn vorig jaar ook flink gedropt in postings.
Waarom weet niemand.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik post ook bijna niet meer in DIG, eigenlijk alleen nog een beetje in KAA.
Wacht ga je me nou vertellen dat fokken geen leven is en dat ik het de heletijd al verkeerd aan pakquote:
Dat en ik ben ook te vaak van huis om rustig te kunnen fokken. Net 5 weken weg geweest (Stockholm) en volgende week zit ik in Halifax, Canada. Maar in Augustus begin ik met een nieuwe baanquote:
Om half 9 op een zaterdag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ahha, Professor Devzero
Voor jouw tijd wel, voor mij niet. Ga nu richting sportschool om mij nog even in het zweet te sporten
dat geloof ik graag jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep.
Dat had ik iig op de planning staan. Was nog heerlijk rustig daar
ook aan et wii'en geslagen ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik was om half 7 al opgestaankon het niet laten om weer met me wii te spelen
maar heb er nu wel spijt van...
mscholflappie
Heb je een officieele onaangeraakte? ongemod dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik was om half 7 al opgestaankon het niet laten om weer met me wii te spelen
maar heb er nu wel spijt van...
mscholflappie
Alles legaal, is wel slim met Vista want dan kun je tenminste nog je updates binnenhalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ook aan et wii'en geslagen ??
tof ding
moet alleen meer spellen hebben, alleen zelda gaat zo vervelen
en ik mag voor me verjaardag Windows Vista Ultimate + Office 2007 aanschaffen, op kosten van me ouders
Nog wel jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
Och, bij vista ultimate kan ik ook alle updates binnenhalen, en deze is niet legaal verkregen.
Ik zit er ook aan te denken er eentje te kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:48 schreef BlueCurl het volgende:
jups wii
is inderdaad ongemod. zo uit de winkel! echt tof dingvind het concept gewoon geweldig. Nu even doorsparen voor andere spellen. Want sports vind ik nu no wel tof maar dat zal ook wel geen eeuwigheid duren!
Maar me mams heb zelfs al gewiit! en ze wil het volgens mij zelfs nog een keer doen. En dat zegt al enorm veel
ondanks ik ook nog eventueel mario kart: double dash en ssx: on tour kan spelen van de gamecube op dat ding!
via slim kost het me ouders toch maar 39,50 dus echt schokkend is het nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Alles legaal, is wel slim met Vista want dan kun je tenminste nog je updates binnenhalen
ik vind alleen al de prijs van de PS3 al iets waarvoor ik em nevernooit zou kopen..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er eentje te kopen
PS3 en een WII
De ps3 is zeker maar de WII is leuk voor erbij. Al vind ik de prijs van de games niet leuk voor er bij.
Niet duurder of goedkoper dan de PS2 of een Xbox full optionsquote:Op zondag 24 juni 2007 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind alleen al de prijs van de PS3 al iets waarvoor ik em nevernooit zou kopen..
overigens zou ik hooguit een 2de hands ps2 kopen/lenen voor Final fantasy 9+10... (ben nml wel erg positief over die reeks)
Daarbij wat is 600e voor een top of the bill console inclusief BR speler op dit moment.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet duurder of goedkoper dan de PS2 of een Xbox full options
true. ik vind het concept gewoon erg tof waardoor ik eens een console heb gekocht. ik ben absoluut niet echt van de consoles maar na een paar keer wii-en bij vrienden toch we enorm tof ineens. dus vandaar... en me broer heb xbox 360 dus als hij werkt eens een keer kijken wat dat ding kanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken er eentje te kopen
PS3 en een WII
De ps3 is zeker maar de WII is leuk voor erbij. Al vind ik de prijs van de games niet leuk voor er bij.
BR is leuk maar met een 15" tv heb ik er geen ruk aan en ik stap zowiezo pas over een jaar of 5-8 waarschijnlijk over op HD..quote:Op zondag 24 juni 2007 00:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daarbij wat is 600e voor een top of the bill console inclusief BR speler op dit moment.
Niet nodig nu? dan wacht je over een jaar of misschien 2 jaar is hij in elk geval onder de 400.
Dat verloop is er bijna altijd geweest namelijk.
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer wat meer drinken
Wat doe je op danquote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
don't worry.
veel ste weinig geslapen afgelopen maand of 2 denk
<--- Troll: Take it easy, don't worry be happyquote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
stressik ben een stresskip! een chillende stresskip
ik ben raar
Das trippend... een trillende stresskipquote:Op zondag 24 juni 2007 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
stressik ben een stresskip! een chillende stresskip
ik ben raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |