true...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:50 schreef JortK het volgende:
Nadeel aan alleen thuis is is dat de boel wel weer mooi schoon moet zijn als ze terugkomen
speciale instrucies voor hond + 1 kat...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, die krijgen 's ochtends + 's avonds vrete
Enige is dat de hond persé uitgelaten moet worden.
Ahja, da's wat lastigerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
speciale instrucies voor hond + 1 kat...
hond is 15 en kat is ergens rond de 20....
dus speciaal voer, kat kan epeleptische aanval krijgen etc...
Ik start dat ding net voor het eerst maar ik zie ook geen optie zo snel om het er in te houdenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey menseneffe een vraagje
![]()
Hoe zet ik text in mijn video met WIN Moviemaker?? Dus geen intro/outro maar gewoon tijdens het afspelen![]()
Ik heb er ook nog nooit mee gespeeltquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik start dat ding net voor het eerst maar ik zie ook geen optie zo snel om het er in te houden
best leuk proggie![]()
Its a long time ago, maar ergens bij de effecten?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey menseneffe een vraagje
![]()
Hoe zet ik text in mijn video met WIN Moviemaker?? Dus geen intro/outro maar gewoon tijdens het afspelen![]()
een nieuwe versie? zoals vaker met programma's gebeurt. in de loop der jaren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Final Kut Pro2?
Is dat een geupdate versie?
En het moet standaard in Windows zittten? http://support.microsoft.com/?kbid=311272quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:07 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of er een windows CLI programmatje is dat voor mij kan detecteren of een schijf (C:, D: etc) een cd/dvd-brander/speler of HDD is?
en anders: waarmee zou ik e.v.t. dat makkelijk kunnen bouwen (ik hoef alleen 1 regel terug te krijgen of hij cd/dvd speler/brander is of HDD)
moet cli zijn i.v.m. intergratie in php
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het moet standaard in Windows zittten?
Mag ik trouwens vragen waar je mee bezig bent, dit is niet de eerste keer dat je dit vraagt
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]heb ik dit al eerder gevraagd?
wel eens over drive labels idd.. (daar heb ik een handig tooltje voor gevonden..)
hoeft niet standaard in windows te zitten...
ik wil een aantal (>200) dvd's gaan catalogiseren en wil dit zo veel mogelijk automatiseren...
en nee een standaard programma voldoet niet voor mij.... (kan ik niet mee wat ik wil) (en ja ik neem lekker ruim de tijd om het scrippie te schrijven, ik kloot namelijk ook een boel aan met dingetjes proberen)
hmmm
toch devcon.exe ...
die had ik al wel gevonden maar niet via de MS site
anyway, opnieuw proberen met devcon...
Ik zat in de buurtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
gelijk maar een vraagje:
kan met php een label van een drive c.q. cd uitlezen (de naar die je aan een drive kan geven)
je weet ook echt serieus dat stukje nog terug te vindenquote:
Ja gaat toch geen ringtones rippen hequote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef TwyLight het volgende:weet iemand hoe je mp3 bestanden uit een flash player haalt?
flash speler decompilen?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef TwyLight het volgende:weet iemand hoe je mp3 bestanden uit een flash player haalt?
Wel naar Devcon.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen hier in de SC die gister naar Defqon zijn geweest?
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen hier in de SC die gister naar Defqon zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |