Dat ook natuurlijk een beetjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gezien jullie avatars weet ik het wel denk ik![]()
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
hej slomo. nog niet dood?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?
Nee. Ik ben van plan om minimaal tot mijn 55ste te leven, en om daarna met prepensioen te gaan.quote:
slimquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van plan om minimaal tot mijn 55ste te leven, en om daarna met prepensioen te gaan.
quote:
Hij zat achter met telefoon aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gezien jouw avatar.... opgezette hamsters?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Leuk beessiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij zat achter met telefoon aan.
Dat hij zelf geen backups maakt, drolletjequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een hekel aan beesten![]()
Net weer me favoriete klant aan de lijn (je weet wel van dat omnummer gezeik)
Hij: Ja heb je de laatste keer een backup gemaakt?
Ik: Nee want ik hoefde niet bij die administratie
Hij: Kut...
Ik: ?
Hij: Dan ben ik al me werk kwijt tot 15-5
Priceless
Je sysvol folderquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
hmpf...
was dat voor stoms dat voor het aanmelden van een PC op AD de "file and printer sharing" aan moet staan bij de desbetreffende netwerk verbinding (van server dan he)
probleem is dat je dus (wanneer het uit staat) de melding krijgt: "network path not found"quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:23 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat je dus (wanneer het uit staat) de melding krijgt: "network path not found"
en das allemaal wel leuk en aardig, maar ik had dus geen idee waar ik moest zoeken... zeker niet omdat het met een aantal google queries ook niet 1.2.3. boven water was te halen...
uiteindelijk via GoT de oplossing gevonden...
Echt wel, hij ownt iedereen ook al in WoW en Far Cry maar om 1 of andere reden trekt zijn voerbak hem toch meerquote:
Foeiquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:28 schreef JortK het volgende:
* JortK heeft een hekel aan beesten![]()
Net weer me favoriete klant aan de lijn (je weet wel van dat omnummer gezeik)
Hij: Ja heb je de laatste keer een backup gemaakt?
Ik: Nee want ik hoefde niet bij die administratie
Hij: Kut...
Ik: ?
Hij: Dan ben ik al me werk kwijt tot 15-5
Priceless
Werken onder invloed zorgt er wel voor dat je minder nauwkeurig bent. Heb ik begrepen, volgens mij. Weet niet meer zeker, was onder invloedquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Sorry we kunnen die en die folder niet bereiken......
Nee, hij kan het netwerkpad niet vinden en het staat bij default aan, dus ik ga er van uit dat je kan onthouden wat je als laatste hebt veranderd.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:46 schreef slakkie het volgende:
quote:Strike at Karkand 31:56:19
a) het was niet mijn AD, iemand anders had mij ingeroepenquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht?![]()
Sorry we kunnen die en die folder niet bereiken......
Nee, hij kan het netwerkpad niet vinden en het staat bij default aan, dus ik ga er van uit dat je kan onthouden wat je als laatste hebt veranderd.
Niet allemaalquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Weet je wel hoe de andere velden er uit zien?
Verstandig al speel ik meestal inf onlyquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef slakkie het volgende:
[..]
Niet allemaalIk ben nu vooral bezig om die choppers onder controle te houden in de lucht. Dat doe ik op elke map die maar een chopper heeft.
De dag is al bijna voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |