ja maar pauper mbo scholen kunnen dat niet betalen...quote:
office??quote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
Iedereen komt alweer goedkoop aan zn Windows zie ik... waar moet die Bill Gates het toch op verdienen
Bedrijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
Iedereen komt alweer goedkoop aan zn Windows zie ik... waar moet die Bill Gates het toch op verdienen
Ach, het is flink gesubsidieerd natuurlijkquote:Op maandag 11 juni 2007 22:31 schreef JortK het volgende:
> The Warsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef slakkie het volgende:
Windows is voor mensen die pijn iets te lekker vinden.
Erg mooie reeks je. Typish bier en popcorn topicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Mooie reeks was dat, degene die dat bedacht heeft is een heel erg wijs persoon
Alleen dat schopje KLB of ONZ miste nogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je lijkt wel een beetje op RiderXXX als ik zo vrij mag zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen dat schopje KLB of ONZ miste nog
Nee hoor verre van jaloersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:41 schreef slakkie het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers! Je lijkt wel een beetje op RiderXXX als ik zo vrij mag zijn.
En dat is leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei morgen rustig aan de gang met C#![]()
!
De persoon die het begon was nog veel wijzerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Wou zelf al een tijd met C aan de gang en met 'echte' applicaties gaan maken en toen begon me baas er ook in eens over dus heb zoiets van prima dan hoef ik het niet thuis te lerenquote:
Geen idee maar iig wel interesant en het is in de baas zijn tijd dus mij hoor je er niet overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef JortK het volgende:
C# ik kan me niet voorstellen dat dat wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |