Dat is het punt, uitproberen gaat wat lastig. Mijn vader heeft Internet Plus Bellen besteld, inclusief monteur en modem, en ik gok dat ze alles in de meterkast gaan hangen. In dat geval moet er dus een UTP kabel door het huis naar waar nú de modem staat (10 meter van de meterkast).quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Dat zou vermoedelijk wel lukken. Probeer het uit!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef mschol het volgende:
die 10 heb ik echt op me sloffen gehaald..
te simpel...
nou...quote:
Oh, klinkt bekend. Vroegahquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef mschol het volgende:
[..]
nou...
ik mocht notabene klasgenoten dingen gaan uitleggen omdat docent er zo snel niet uit kwam...
Vroegah waren er geen computers, vroegah kon je alleen vliegen door van een gebouw te pleuren, vroegah moest je rook signalen gebruiken om met je buurman te praten 10KM verder opquote:
Tsja, ik post ook bijna niet meer in DIG, eigenlijk alleen nog een beetje in KAA.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veul te rustig in dig![]()
We zijn vorig jaar ook flink gedropt in postings.
Waarom weet niemand.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, ik post ook bijna niet meer in DIG, eigenlijk alleen nog een beetje in KAA.
Wacht ga je me nou vertellen dat fokken geen leven is en dat ik het de heletijd al verkeerd aan pakquote:
Dat en ik ben ook te vaak van huis om rustig te kunnen fokken. Net 5 weken weg geweest (Stockholm) en volgende week zit ik in Halifax, Canada. Maar in Augustus begin ik met een nieuwe baanquote:
Om half 9 op een zaterdag?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ahha, Professor Devzero
Voor jouw tijd wel, voor mij niet. Ga nu richting sportschool om mij nog even in het zweet te sporten
dat geloof ik graag jaquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep.
Dat had ik iig op de planning staan. Was nog heerlijk rustig daar
ook aan et wii'en geslagen ??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik was om half 7 al opgestaankon het niet laten om weer met me wii te spelen
maar heb er nu wel spijt van...
mscholflappie
Heb je een officieele onaangeraakte? ongemod dus?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik was om half 7 al opgestaankon het niet laten om weer met me wii te spelen
maar heb er nu wel spijt van...
mscholflappie
Alles legaal, is wel slim met Vista want dan kun je tenminste nog je updates binnenhalenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ook aan et wii'en geslagen ??
tof ding
moet alleen meer spellen hebben, alleen zelda gaat zo vervelen
en ik mag voor me verjaardag Windows Vista Ultimate + Office 2007 aanschaffen, op kosten van me ouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |