MOet je niet te hard rijden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef JortK het volgende:
Het maakt niet uit, ze schrijven in ieder geval bekeuringen uit
Klopt, maja ik kan me niet herinneren dat ik fout zat dus het is gelukkig wel onbewust gegaanquote:
Dan ben je dus eigenlijk ook nog een een niet oplettende verkeers deelnemer?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt, maja ik kan me niet herinneren dat ik fout zat dus het is gelukkig wel onbewust gegaan
Heilig boontjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ben je dus eigenlijk ook nog een een niet oplettende verkeers deelnemer?
Dan had je eigen nog een hogere boete verdiend![]()
Hoezo?quote:
Was ook niet als zeuren bedoeld maar meer als een mededeling, als het gezeur was geweest was ik wel naar Klaagbaak gegaanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik rij standaard te hard
Maar ik zeur niet over eventuele boetes en ik weet zeker hoeveel ik te hard rijd![]()
juist jaquote:
Dat het prettig kan zijn?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
juist ja
nu is het weer overduidelijk dat ik een vrouw ben
tijd en geldquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat het prettig kan zijn?
Voor veel mannen kan het ook een hoop schelen
Er is geen maximum snelheid op het fietspadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:51 schreef Geqxon het volgende:
Op de ringweg rij ik standaard 20km/h+ te hard.
Autoweg. Waar ik 30 moet rijden, en de auto's om mij heen meestal 50 a 60 rijden. Levensgevaarlijk als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er is geen maximum snelheid op het fietspad
Ik ga zo wel slapenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef JortK het volgende:
Bier is goor
Het valt mij trouwens op dat de SC in DIG meer leeft in de nacht als overdag![]()
vodkaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
pff allemaal nerds.. allemaal geen bier
ik ook geen bier! bijna helemaal alcohol vrij!
deze hier gaat ook zo slapen! maar dat zei ik anderhalf uur gelede ook al
Dan kan jij rustig de OP's gaan lezen van andere.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan valt dit topic vast wel weer dood
Niet zo onaardig tegen me Godquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan jij rustig de OP's gaan lezen van andere.![]()
Huh wtf heb jij het over? Nerd && geen bier? Wat voor nep nerds zijn dat nou weerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef BlueCurl het volgende:
pff allemaal nerds.. allemaal geen bier
ik ook geen bier! bijna helemaal alcohol vrij!
deze hier gaat ook zo slapen! maar dat zei ik anderhalf uur gelede ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |