dat is wel oerhollands vroegquote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Zo, even snel een pizza in de oven geduwd.
Nadal al op 3-0 zo te zien, maar dat is misschien een beetje een vertekend beeld...
hoe kom je erbij? 1 break verschil in het begin van de derde set... alles ligt nog openquote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Norrage het volgende:
wat een saaie kutwedstrijd is het eigenlijk weer zeg....een kopie van de 2005 halve finale...
Ik krijg altijd honger als ik naar sport kijk. En dan is avondeten wel wat gezonder dan snoep natuurlijk...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Rikketik het volgende:
Zo, even snel een pizza in de oven geduwd.
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:16 schreef Tim86 het volgende:
shit dit gaat jong oranje overlappen vrees ik
18.15quote:
Bij een 5e set gaat het daar overheen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
Formule1 kijkers hebben nog tot 7 uur.
Als-ie zo doorgaat niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier nog iemand die denkt dat Federer gaat winnen?
Nu pas...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Ik word schijtziek van dat gespeel met beelden er tussendoor van die regie.
En zelfs in de herhaling nog niet goed....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:29 schreef MiLalaa het volgende:
ja, met die beelden zien we dat prachtige punt dus niet
nee, ik heb net even een cooling down gedaan. En het zijn nie tmeer veel van die deuce-games op Nadal's servicequote:Op zondag 10 juni 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nee...ben je trouwens niet meer agressief of superzenuwachtig, MiLalaa?
Iedereen die aan het verliezen lijkt me..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Federer wordt hier toch gek van neem ik aan?
Toch niet, dus.quote:
Wat een gelul, daar staat 'ie al tussen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
federer zal nooit bij de aller grootste horen....
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
Dat zeiden ze bij Lendl en Wimbledon ookquote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een gelul, daar staat 'ie al tussen.
Bovendien heeft 'ie nog een jaar of 8 om RG te winnen.
De eerste 'allergrootste' moet dan in jou ogen nog geboren worden zeker?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
Waarom? Je moet dan ook nog breken, Nadal serveerde in de derde set ook erg goed (0 BP tegen).quote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
als fed weer 88% 1ste service heeft dan staat het straks gewoon 2-2
de tiebreak wint fed welquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Je moet dan ook nog breken, Nadal serveerde in de derde set ook erg goed (0 BP tegen).
weten dat hij wel en en toe een paar mooie punten maakt, maar niet gaat winnenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doet Federer?
please niet. Op een 5e set zit ik echt niet meer te wachtenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Please laat Federer hier breaken.
Ohh jawel hoor. Hier zit sowieso nog wel een 5e set in.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
weten dat hij wel en en toe een paar mooie punten maakt, maar niet gaat winnen
Inderdaad, niks als, spelen!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef XL het volgende:
als, als, als Federer in de eerste set niet zo stond te choken.... dan.......
Als in sport![]()
![]()
![]()
Nadal speelt beter.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef XL het volgende:
Als in sport![]()
![]()
![]()
Yep, ikquote:Op zondag 10 juni 2007 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd of er nog één procent is die denkt dat Federer wint.
hou nou eens op johquote:Op zondag 10 juni 2007 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd of er nog één procent is die denkt dat Federer wint.
Nadal speelt wel constant.quote:
Ohh shit het moet ook nog beargumenteerd wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ech waar, Mindlight? Hoe zie je dat dan gebeuren?
iddquote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef XL het volgende:
Als in sport![]()
![]()
![]()
Zoals ze in de F1 zeggen: de Spyker op zijn kop!quote:Op zondag 10 juni 2007 17:59 schreef MiLalaa het volgende:
Nadal speelt goed (niet bijzonder), Federer speelt wisselvallig en nu steeds weer slechter als in de 1e set.
Ik geniet juist.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, als het een tiebreak zou worden en Federer wint hem dan kan het leuk worden. Want tot nu toe vind ik het niet leuk.
nopequote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
XL, zie jij ''t nog zitt'n?
vind ik niet. Ik vind ook dat Federer onder zijn eigen niveau speelt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer ook, constant niet goed genoeg.
Vergt heel ander voetenwerk. Als je daar niet mee opgroeit is het lastig dat echt lekker onder de knie te krijgen, op zó'n niveau als geboren gravelaars als Rafa.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef Arcee het volgende:
Hoe kan 't eigenlijk dat gravel Federer's minste ondergrond is?
Het loopt anders precies zoals ik had verwacht hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook niet. Maar er is toch van tevoreneigenlijk weinig zinnigs te zeggen over een wedstrijd als deze? Inmiddels wel, maar van tevoren niet, althans niet met zekerheid.
Nee, totaal niet. Rafa - Het Fenomeen ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:07 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we nog een nieuwe reeks halen is een Chokey - Nadal wel een leuke TT natuurlijk....
Inderdaad, Rafa wint hier volledig door het choken van Federer!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:07 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we nog een nieuwe reeks halen is een Chokey - Nadal wel een leuke TT natuurlijk....
Je hoort mij niet negatief over de prestaties van Federer, maar feit is dat hij deze wedstrijd flink heeft staan choken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Rafa - Het Fenomeen ofzo.
Dwingt Nadal afquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Zit dat ook nog tegen.
Het missen van veel BP in één set valt niet onder choken. Als Nadal nu geen pepernoot meer raakt heet dat choken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je hoort mij niet negatief over de prestaties van Federer, maar feit is dat hij deze wedstrijd flink heeft staan choken.
Ik dacht ook in eigenlijk... Zag het niet goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef MiLalaa het volgende:
huh, die was toch niet uit?
Ik ga er wel van uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat dit niet de laatste game is.
me toquote:Op zondag 10 juni 2007 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat dit niet de laatste game is.
Dat is een beste prestatie inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nog nooit een pot verloren in drie jaar op RG.
Geweldig. Derde keer gewonnen. Federer speelde niet zo goed, ik wel. Het voelt geweldig, dit had ik nooit verwacht. Dat soort cliches.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:24 schreef Rikketik het volgende:
Wat mompelt-ie nou?
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ben toch wel een beetje verdrietig.
Op mn 21e doe ik ook grootse daden. Zoiets als jij deed waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:28 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Klasse Nadal, ik was op mn 21ste aan het blowen op zondagmiddag....
ik hoor alleen nog maar het belgische en portugese volkslied vandaagquote:Op zondag 10 juni 2007 18:28 schreef Bruce117 het volgende:
ik wil vanavond niet nogmaals het spaanse volkslied horen![]()
Dat snap ik. Maar die is nog aan het rondspringen van vreugde waarschijnlijk....quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt Litton-Lane, mar ik hoopte dat MiLalaa dat zou doen.
Attent.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar die is nog aan het rondspringen van vreugde waarschijnlijk....
Ik had de troost-smile-icoon al klaar staan voor de Nadal fans...![]()
![]()
Eind juni al.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende maand gaat Wimbledon van start toch?
ik denk dat dit nog lang zal blijven zeuren in Fed's kop..quote:Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef Federer-fan het volgende:
Ben benieuwd wat dit met Federer doet qua Halle en vooral Wimbledon. Hij was vorig jaar in ongeveer dezelfde situatie als nu, maar dit verlies komt denk ik een stuk harder aan.
ik was aan het eten en prijsuitreiking kijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:31 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt Litton-Lane, mar ik hoopte dat MiLalaa dat zou doen.
Dank je.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef MiLalaa het volgende:
ik was aan het eten en prijsuitreiking kijken.
Dus, bij deze troost voor alle Federer-fans.
Meteen een overstap van ondergrond. Ik denk dat ie gelijk weer als vanouds speelt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef suus21 het volgende:
ik denk dat dit nog lang zal blijven zeuren in Fed's kop..
Nou, over een kopie gesproken....zo ongeveer precies dezelfde standquote:Op zondag 10 juni 2007 17:12 schreef Norrage het volgende:
wat een saaie kutwedstrijd is het eigenlijk weer zeg....een kopie van de 2005 halve finale...
Bedankt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik was aan het eten en prijsuitreiking kijken.
Dus, bij deze troost voor alle Federer-fans.
Waarom zou een echte niet lukken? Ik denk dat Nadal volgend jaar voor de finale al van iemand gaat verliezen en dat Federer het dan wel gaat redden.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:56 schreef Vaud het volgende:
mooi voor Nadal, gewoon de beste op gravel. Ben toch benieuwd of Nadal ipv Federer misschien wel een grand slam kan pakken. Een echte gs (alle 4 in een jaar) lukt hem ws nooit, maar gezien z'n leeftijd en tennis is het goed mogelijk om ze alle vier te winnen ala Agassi. En Federer wilt blijkbaar RG niet eens winnen
Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom zou een echte niet lukken? Ik denk dat Nadal volgend jaar voor de finale al van iemand gaat verliezen en dat Federer het dan wel gaat redden.
Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slechtquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Nadal is op de andere banen anders toch wel een ietwat andere speler hoor...
Op de snellere banen is zijn sterkste wapen (z'n snelheid) een minder sterk punt. Nadal heeft zeker talent, maar er zijn wel meer spelers die dat hebben op de andere ondergronden. En des te ouder hij wordt, des minder hij z'n snelheid zal kunnen benutten (á la voetballers, basketballers).quote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Vaud het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Nadal ook wel een gs kan pakken, iedereen heeft het alleen maar over fed. Alleen denk ik niet dat Nadal ze alle 4 in een jaar kan pakken, dus op de manier van Agassi.
Federer is op dit moment natuurlijk de enige die een echte gs kan pakken, maar het lijkt alsof hij RG niet wilt winnen![]()
[..]
Vorig jaar toch mooi in de finale van wimbledon en op hardcourt is hij ook niet slechten hij is pas 21. Als hij het volhoudt dan zie ik het nog wel gebeuren.
Kwa slagen op gravel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef tordesmonats het volgende:
nah het moge duidelijk zijn dat hij iig kwa slagen zeker niet onderdoet voor federer
de forehand is op gravel zelfs veel sterker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |