Als-ie zo doorgaat niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier nog iemand die denkt dat Federer gaat winnen?
Nu pas...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef golfer het volgende:
Ik word schijtziek van dat gespeel met beelden er tussendoor van die regie.
En zelfs in de herhaling nog niet goed....quote:Op zondag 10 juni 2007 17:29 schreef MiLalaa het volgende:
ja, met die beelden zien we dat prachtige punt dus niet
nee, ik heb net even een cooling down gedaan. En het zijn nie tmeer veel van die deuce-games op Nadal's servicequote:Op zondag 10 juni 2007 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nee...ben je trouwens niet meer agressief of superzenuwachtig, MiLalaa?
Iedereen die aan het verliezen lijkt me..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
Federer wordt hier toch gek van neem ik aan?
Toch niet, dus.quote:
Wat een gelul, daar staat 'ie al tussen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
federer zal nooit bij de aller grootste horen....
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
Dat zeiden ze bij Lendl en Wimbledon ookquote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een gelul, daar staat 'ie al tussen.
Bovendien heeft 'ie nog een jaar of 8 om RG te winnen.
De eerste 'allergrootste' moet dan in jou ogen nog geboren worden zeker?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Gremen het volgende:
Waarom? Je moet dan ook nog breken, Nadal serveerde in de derde set ook erg goed (0 BP tegen).quote:Op zondag 10 juni 2007 17:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
als fed weer 88% 1ste service heeft dan staat het straks gewoon 2-2
de tiebreak wint fed welquote:Op zondag 10 juni 2007 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Je moet dan ook nog breken, Nadal serveerde in de derde set ook erg goed (0 BP tegen).
weten dat hij wel en en toe een paar mooie punten maakt, maar niet gaat winnenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wat doet Federer?
please niet. Op een 5e set zit ik echt niet meer te wachtenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Please laat Federer hier breaken.
Ohh jawel hoor. Hier zit sowieso nog wel een 5e set in.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:46 schreef Brahimov het volgende:
[..]
weten dat hij wel en en toe een paar mooie punten maakt, maar niet gaat winnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |