nopequote:Op zondag 10 juni 2007 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
XL, zie jij ''t nog zitt'n?
vind ik niet. Ik vind ook dat Federer onder zijn eigen niveau speelt.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer ook, constant niet goed genoeg.
Vergt heel ander voetenwerk. Als je daar niet mee opgroeit is het lastig dat echt lekker onder de knie te krijgen, op zó'n niveau als geboren gravelaars als Rafa.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:02 schreef Arcee het volgende:
Hoe kan 't eigenlijk dat gravel Federer's minste ondergrond is?
Het loopt anders precies zoals ik had verwacht hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 18:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ook niet. Maar er is toch van tevoreneigenlijk weinig zinnigs te zeggen over een wedstrijd als deze? Inmiddels wel, maar van tevoren niet, althans niet met zekerheid.
Nee, totaal niet. Rafa - Het Fenomeen ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:07 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we nog een nieuwe reeks halen is een Chokey - Nadal wel een leuke TT natuurlijk....
Inderdaad, Rafa wint hier volledig door het choken van Federer!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:07 schreef Mindlight het volgende:
Mochten we nog een nieuwe reeks halen is een Chokey - Nadal wel een leuke TT natuurlijk....
Je hoort mij niet negatief over de prestaties van Federer, maar feit is dat hij deze wedstrijd flink heeft staan choken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Rafa - Het Fenomeen ofzo.
Dwingt Nadal afquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Zit dat ook nog tegen.
Het missen van veel BP in één set valt niet onder choken. Als Nadal nu geen pepernoot meer raakt heet dat choken.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Je hoort mij niet negatief over de prestaties van Federer, maar feit is dat hij deze wedstrijd flink heeft staan choken.
Ik dacht ook in eigenlijk... Zag het niet goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef MiLalaa het volgende:
huh, die was toch niet uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |