Futurama werd uitgezonden van 1999 t/m 2003 waarna het een stille dood stierf...maar Futurama komt terug in de vorm van 4 direct op dvd te verschijnen films die samen 16 nieuwe afleveringen vormen. De eerste dvd staat gepland voor het einde van dit jaar, de eerste beelden zullen te zien zijn op comic con (eind juli van dit jaar).quote:Futurama is een Amerikaanse animatieserie, ontwikkeld door Matt Groening (ook de maker van The Simpsons) en David X. Cohen. Futurama is genoemd naar een onderdeel van de wereldtentoonstelling van 1939, dat een beeld gaf hoe het leven er in de toekomst uit zou zien.
De serie speelt zich in "New New York" rond het jaar 3000. Op technologisch gebied is er veel veranderd, maar de wereld kampt nog steeds met dezelfde problemen als in het jaar 2000. Naast mensen wordt de aarde in 3000 ook bewoond door robots en buitenaardse wezens. De hele aarde is verenigd onder een President van de Aarde, en de aarde oefent ook invloed uit over de rest van het zonnestelsel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Futurama
Staat naar mijn weten niet in de planning. In GB zijn alle vier de seizoenen al op dvd uitgebracht, als ondertiteling je niet boeit dan kun je het daar bestellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef AstroStart het volgende:
Ik ben benieuwd. Weet iemand toevallig wanneer seizoen 2 van Futurama in Nederland op dvd uitkomt?
Dus er worden eerst vier films gemaakt, en daar maken ze later een x aantal episodes van door ze in stukken te hakken en nieuwe scenes toe te voegen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, waarom dan niet gewoon de film in drie (vier) delen uit te zenden.quote:The show has 4 direct-to-video movies in production, the first of which is set to be released around Christmas 2007. Countless articles have stated that the show has 16 or 13 new episodes in production to air on Comedy Central in 2008 when the network obtains the rights to air the old episodes. However this isn't the case. The new episodes will merely be the 4 straight-to-DVD movies split into 4 episodes each (16 in total) and aired on TV with new material added to make them work as episodes. This has recently been confirmed by Matt Groening in an interview in which he said "I was frustrated when it got cancelled, but Fox, 20th Television is the one who came back and said, 'Would you like to do a DVD movie?'" Groening recalled. We said, 'Let's do two' and they said, 'Well, why not three?' and we said, 'Well, why not four?' and they said, 'Okay, four' and then that's it."
After this, Comedy Central won a bid to air the films as new "Futurama" episodes. "We're writing them as movies and then we're going to chop them up, reconfigure them, write new material and try to make them work as separate episodes. Chopped up is an indelicate way of putting it but we are doing them as movies and then we are reconfiguring them and writing new material and narration and this that and the other so that they'll stand on their own as episodes."
ik zou gewoon de engelse versies kopen. Ik heb trouwens vaak in de MM en FRS Futurama zien liggen, seizoen per seizoen. Weet niet of er daar NL Subs zijn. Zelf vind ik de engelse subs niet altijd zo goed gedaan. Kijk zonder, de grappen komen dan idd beter overquote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef AstroStart het volgende:
Ik ben benieuwd. Weet iemand toevallig wanneer seizoen 2 van Futurama in Nederland op dvd uitkomt?
Daarbij was het omgekeerde het geval: 3 afleveringen werden achter elkaar geplakt voor een filmrelease.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:50 schreef ASSpirine het volgende:
Hetzelfde wat ze met Stewie: the untold story hebben gedaan.
Eigenlijk een film die je rechtstreeks op dvd (niet zeker) kon kopen, en later in 3 verschillende delen op tv uitgezonden als aparte afleveringen. Met een To be continued waarschijnlijk
http://tv.ign.com/articles/801/801261p1.htmlquote:July 3, 2007 - Recently IGN attended a King of the Hill recording session, where I was able to speak to several cast members, including Lauren Tom, who voices Minh and her daughter Connie. Tom is a very busy voiceover actress, who has worked on everything from Teen Titans to Kim Possible. Among her most notable roles is that of Amy on Futurama, a role she will be reprising soon, as Futurama returns with four DVD movies, which will also be reformatted as 16 new episodes, to air on Comedy Central next year.
I asked Tom about her return to Futurama, and she told me "We just did sixteen episodes and we just recorded the last four, and that was a big tear-fest." Noting that they'd just finished up a couple of days before, Tom then showed me a picture of the Futurama characters she had with her done by Matt Groening that Groening had signed and added additional drawings to for her. I definitely agreed with her declaration that it was "awesome."
As for the show continuing past these additional 16 episodes, Tom remarked, "We're keeping our fingers crossed that it will go on and have more of a life, because when we did the last table read, [Executive Producer] David X. Cohen said 'Welcome to the very last, last, last episode of Futurama …until the next last one!' So hopefully the fans will rally together again. Hey, it worked for Jericho!"
When I told her that we certainly have a lot of Futurama fans at IGN, both on our staff and among our readers, Tom replied, "Really? Oh, that's good! David told us that our ratings have been better [on cable] than they were when we were on the air before! So I think it's taking sort of a slow roll or something, that people are starting to get into it more now. So hopefully we'll be back!"
As for whether she was surprised to hear they would be returning to do more Futurama at all, Tom replied, "Completely! I think we were down for what, two, three years, so it was really just a blast from the past. But I'm so happy, because it's an incredible group of people. We have so much fun!
toevalig vanmorgen nog gezien op DVD.quote:
Comic Con is 26 t/m 29 juliquote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef Patch het volgende:
Zijn er al beelden van de Comic Con?
http://www.comic-con.org/cci/cci07_prog_sat.phpquote:Saturday, July 28
...
3:30-4:30 Futurama—Matt Groening is proud to announce the long-awaited return of the animated sci-fi comedy classic Futurama! Matt and executive producer David X. Cohen will be on the dais, accompanied by writer Ken Keeler, animation directors Peter Avanzino and Dwayne Carey-Hill, and for the first time together on stage in any universe, actors Billy West (Fry), Katey Sagal (Leela), John DiMaggio (Bender), and Maurice LaMarche (Kif Kroker)! The cast and crew will entertain your questions and present a sneak peek at Bender’s Big Score! in glorious wide-screen format! Moderated by Bill Morrison. Ballroom 20
?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Comic Con is 26 t/m 29 juli![]()
Van de website van Comic Con:
[..]
http://www.comic-con.org/cci/cci07_prog_sat.php
Nog twee weekjes wachten dus![]()
Iig niet de Comic Con waar Futurama te zien zal zijn, dat is namelijk de Comic Con in San Diego.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef Patch het volgende:
[..]
?
Comic Con is toch vorige week al begonnen????
Ik vond de Bender/Fry-verhouding juist de dragende kracht van de serie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:12 schreef Frisk het volgende:
Blech, 2 keer een hoofdrol voor Bender?
Vond de bender afleveringen meestal niet zo goed eigenlijk...
http://www.foxstore.com/detail?item=3324quote:- Commentary on all four episodes by David X Cohen, Matt Groening and others TBD
- In-Character commentary on selected episodes
- Global warning movie promo with Bender
- Animatics/Storyboards/Pencil Tests
- Making of Futurama
- Character design/Evolution of new characters
- Deleted storyboards/scenes
- Hipno Toad - never before seen episode with intro by David and Matt
- Characters Reading Fan Mail
- Auido outtakes/bloopers
- Futurama Teacher featurette
- Comicon panel
- Disc contents are subject to change
Run Time: 88
Close Captioned: Yes
Color: Color
ik heb seizoen 2 anders ook gewoon bij de FRS opgepikt toendertijd. Delen 3 en 4 heb ik later via V&A voor weinig opgepikt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:16 schreef AstroStart het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat alleen seizoen 1 in Nederland op dvd uit is. De andere seizoenen mogen ook wel verschijnen...
Mijn top 3 is precies omgekeerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:06 schreef Zapp_B het volgende:
Jou Top 3?
Mijn: 1 Zapp uiteraad
2 Zoidie![]()
3 Fry/Bender!
Plus nog een extra aflevering (hypno toad) als ik het goed leesquote:
Toch wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Jammer genoeg is er niks van de beelden die vertoond zijn op Comic Con uitgelekt![]()
Thnxquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toch wel.![]()
En vragen die daar werden beantwoord.
Als die 4 dvd's (16 afleveringenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef RAM_ het volgende:
ik hoop dat ze het bij die 4 afleveringen houden. want Family Guy werd ook niet leuk meer na al die extra seizoen na ze gecanceld waren
Huh, welke seizoenen bedoel je precies? Want ik heb toch een paar geweldige afleveringen gezien in serie 5/6.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:40 schreef RAM_ het volgende:
ik hoop dat ze het bij die 4 afleveringen houden. want Family Guy werd ook niet leuk meer na al die extra seizoen na ze gecanceld waren
Nee er staat een fout op de fox pagina. Dit zijn extra´s voor alle 4 de films, dus verwacht niet alles wat daar staat op de 1e dvd. Elke dvd heeft 1 film plus wat extrasquote:
Elke film zal later in vier stukken geknipt worden om zo als afleveringen op Comedy Central vertoont te worden. Aangezien de pagina op Fox wel echt gaat over de eerste film (Bender's Big Score) denk ik dat ze met die 4 afleveringen de film bedoelen. Als het wel als 4 losse afleveringen op de dvd komt dan zijn het iig aflevering die samen een verhaal vormen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:48 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Nee er staat een fout op de fox pagina. Dit zijn extra´s voor alle 4 de films, dus verwacht niet alles wat daar staat op de 1e dvd. Elke dvd heeft 1 film plus wat extras
De info van de fox store klopt niet. De DVD bevat een filmversie in widescreen, de afleveringen worden later hergemonteerd en krijgen een 4:3 formaat. De extra´s in de lijst zijn nog niet af en zullen verspreid worden over meerdere dvd's, omdat er anders ook niet genoeg ruimte op 1 DVD is. Dit zijn de woorden van David X Cohenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Elke film zal later in vier stukken geknipt worden om zo als afleveringen op Comedy Central vertoont te worden. Aangezien de pagina op Fox wel echt gaat over de eerste film (Bender's Big Score) denk ik dat ze met die 4 afleveringen de film bedoelen. Als het wel als 4 losse afleveringen op de dvd komt dan zijn het iig aflevering die samen een verhaal vormen.
Ok dan is het duidelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:49 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
De info van de fox store klopt niet. De DVD bevat een filmversie in widescreen, de afleveringen worden later hergemonteerd en krijgen een 4:3 formaat. De extra´s in de lijst zijn nog niet af en zullen verspreid worden over meerdere dvd's, omdat er anders ook niet genoeg ruimte op 1 DVD is. Dit zijn de woorden van David X Cohen
Hier is een press release met de extra's die er wel op zullen staan: http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=7775
Bender Bending Rodriguezquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef Zapp_B het volgende:
Mijn echte naam is "Bender Bending Ranrigez"
Phillip J. Fryquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
maar ook Taronga Leela en Phillip Fry =)
En Philip is een verwijzing naar Phil Hartman, die de stem van Zapp Brannigan zou doen maar kort voor de serie begon werd vermoord.quote:
Turanga Leelaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:42 schreef Zapp_B het volgende:
[..]
maar ook Taronga Leela en Phillip Fry =)
Dan lees je de ondertiteling toch niet?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef Yoghii het volgende:
Futurama met ondertiteling moet wel bagger zijn. Al die geniale uitspraken vertaald naar het nederlands:'(
Ehm. Ik uit engelstalig land moest volgens mij in het begin ook even wennen aan ondertitels... Maar nu vind ik ze juist chill. Toch blijft het irritant als huisgenoten lachen voordat de grap gemaakt is :S.quote:Op maandag 3 september 2007 10:53 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Dan lees je de ondertiteling toch niet?
Regio 1 (de VS) komt uit op 27 November, over regio 2 (Europa) is helaas nog niks bekendquote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef MaxPower het volgende:
[TK] Futurama DVD-boxen
Even de nieuwe DVD's financieren met de verkoop van de oude.![]()
Al een releasedatum bekend?
28-11 effe downloaden dus en bij release regio2 aanschaffenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Regio 1 (de VS) komt uit op 27 November, over regio 2 (Europa) is helaas nog niks bekend![]()
WTFquote:Op woensdag 21 november 2007 11:37 schreef RAM_ het volgende:
Hij is inmiddels uit en heb hem gezien.. erg ingewikkeld verhaal maar wel gaaf! blijft het hier bij of komt er nog meer??
Er komen nog drie films, die allen voor 2008 gepland staanquote:Op woensdag 21 november 2007 11:37 schreef RAM_ het volgende:
Hij is inmiddels uit en heb hem gezien.. erg ingewikkeld verhaal maar wel gaaf! blijft het hier bij of komt er nog meer??
Ja, releasedate 27 november, but you gotta love the internet for releasing it sooner ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The DVD release of Futurama: Bender's Big Score includes a full-length episode of Everybody Loves Hypnotoad as a special feature.
Dank je, ik heb hem meteen besteldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Brammie1 het volgende:
7 april http://www.play.com/DVD/D(...)-Score-/Product.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
Hij is de tweede keer een stuk grappiger, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...
Lol! "I surrender! Here, eat my friends!"quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 4% gewijzigd door Sharkdoggie op 14-02-2009 12:27:13 ]Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Verkoopcijfers en kijkcijfers weet ik niet, wel dat FOX het niet uitzend maar Comedy Central.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Heeft iemand info over de dvd verkoop ervan en hoe het zit met de films wanneer ze in delen op FOX uitgezonden worden, krijgen die dan goeie kijkcijfers?
Eerste en vooral de derde film vond ik echt geweldig, past prima binnen het derde en vierde seizoen. Tweede film was ietsjes minder, maar nog steeds erg vermakelijk, vierde moet ik nog kijken. Maar na vier films hoop ik eigenlijk dat het nu weer gewoon een serie afleveringen wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Billy West
Sowieso de hele voice cast van Futurama![]()
Misschien zesde seizoen?
Hoewel ik de films minder vond dan seizoen drie en vier, heb ik er toch behoorlijk van genoten. Prima dus
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een Futurama ep. Het is die ene waar Zoidberg vertelt dat zijn hele leven zijn ouders geen hoop in hem hadden. Dan zie je een flashback montage van hem, bij iedere flashback vertellen z'n ouders (of iemand anders) dat hij niks is, waarna hij z'n hoofd triest naar beneden beweegt. Dit terwijl je zo'n viool heel verdrietig hoort spelen, en bij iedere flashback wordt dat verdrietige geluidje verdrietiger en dramatischer.
Dat is pure ongein. Southpark doet er ook wel eens aan mee. Zo nemen ze immers ook regelmatig het tv-station dat hen een podium biedt onder vuur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
Het gebikker tussen Family Guy en The Simpsons.
Ik heb juist begrepen dat Stone Family Guy wel leuk vindt, maar Parker niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef CaptainCab het volgende:
De grappen die the Simpsons en Family Guy naar elkaar toe richten zijn inderdaad voornamelijk voor de gein, al zijn er bij beide series mensen die de andere serie haten en de grapjes dus als serieuze kritiek zien. Maar Groening & McFarlane horen zeer zeker niet bij deze groep. The Simpsons heeft overigens altijd al harde grapjes / kritiek geleverd op 'klonen', al in de tijd van Dinosaurs / Fish Police / Capital Critters / Family Dog.
De kritiek van South Park naar Family Guy is 100% gemeend, Parker en Stone haten Family Guy en vinden het maar een kutserie. Ze hebben wel veel respect voor the Simpsons maar zijn gefrustreerd als ze erachter komen dat een idee waar ze laaiend enthousiast over zijn al door the Simpsons gedaan is (met als hoogtepunt de aflevering Wacky Molestation Adventure waarin ze wilden dat Cartman een deel van de stad zou verduisteren door de zon te blokkeren)
Aan het aantal reacties erop, eerder in dit topic, te zien wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heej nog niemand die "Into The Wild Green Yonder" heeft gekeken?
Door jou ben ik FG, AD en Futurama gaan kijken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:13 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso vind ik alles gewoon leuk. FG, American Dad, The Simpsons, Futurama en Southpark. Maar Futurama vind ik toch echt het leukst. Ik moet de nieuwe films nog bekijken.
En hopen op een zesde seizoen.
Hoi Witchy. Hoe is het leven in je band?
quote:Nibbler also makes his first real appearance in this episode. Though in early episodes he is portrayed only as a lovable pet, in later episodes he is revealed to be an integral part of the plot, particularly the reason Fry came to the future. David X. Cohen has stated that since the pilot episode he had intended to show a larger conspiracy surrounding why Fry came to the future; Nibbler's introduction is one of the first steps to revealing this plot line.[1] Nibbler's shadow can be seen when Fry's chair falls backward in the pilot.
Good news everyonequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Nog meer Futurama op komst!![]()
http://www.tvsquad.com/20(...)s-are-in-our-future/
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Yeaaaahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Hoeveel films zijn er dan, in total ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ze eerst maar eens alle vier de films in ee Blu Ray bundel uitbrengen!
Ehm, vier? Maar niet alle films zijn op Blu-Ray uitgebracht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoeveel films zijn er dan, in total ?
Nee, alleen de laatste tweequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ehm, vier? Maar niet alle films zijn op Blu-Ray uitgebracht.
Ik vrees het ergste ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg tof dat het verder gaat. Ik hoop dat ze de stemacteurs allemaal opnieuw kunnen contracteren.
Ik hoop dat het alleen maar een onderhandelingstactiek is...ze hebben zelf toch ook wel door dat het compleet gaat floppen met allemaal nieuwe stemmen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste ...
http://www.hollywoodrepor(...)f6c965f140dbc42e7419
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen. De stemacteurs van Shrek kregen voor Shrek 2 elk $10.000.000. Allemaal ongelofelijke bedragen natuurlijk, maar als je ziet wat anderen krijgen, dan is $75.000 nou niet echt een uitzonderlijk hoog bedrag om te vragen voor een redelijk populaire serie. En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef LintuxCx het volgende:
Is ook wel ongelooflijk hoe veel geld voice actors soms durven te vragen, van wat ik gezien heb.
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.
Haha, ik was idd niet duidelijk, maar ik doelde hieropquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen.
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg?
Tja, ze betalen natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk, maar ik verwacht wel dat het goed gaat komen, hetzelfde is jaren geleden ook bij The Simpsons gebeurt, toen waren ze ook van plan om nieuwe acteurs in te huren maar dat liep ook op niks uit. Het verschil is wel dat ze zometeen op een kabelzender worden uitgezonden, daar liggen de budgetten ook stuk lager. Aan de andere kant zullen ze wel weer genoeg verdienen als het seizoen op DVD wordt uitgebracht.quote:Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
Maar Seinfeld schreef ook alle grappen (nadat Larry David weg ging), hij nam de meeste werk op zich.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
WTF, twee miljoen per acteur per aflevering? Voor zoveel geld hadden ze toch op z'n minst hun best kunnen doen om ook echt grappig te zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.
Het beste kun je gewoon de productievolgorde aanhouden, dat is ook de volgorde zoals het op DVD is uitgebracht. Naar mijn weten hebben de afleveringen niet meer scènes dan de film, dus ook daar kun je het beste gewoon de film pakken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb er nu ook veel van gedownload. Met dat verschil tussen productie- en uitzendnummering is het wel lastig om alles te ordenen.
En hoe zijn die nieuwe films het beste te kijken? Die zijn ook elk opgesplitst in 4 aparte afleveringen. Is daar een verschil in met meer of minder scenes?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die Futurama nog niet op dvd hebben is er een nieuwe 'volledige' box:
[ afbeelding ]
http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Comments.cgi?action=show&NewsID=1251291512,30749&Page=1#ctop
Cool. Maar ik ga de serie niet nog een keer aanschaffen. Ik wil de vier films op Blu Rayquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die Futurama nog niet op dvd hebben is er een nieuwe 'volledige' box:
[ afbeelding ]
http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Comments.cgi?action=show&NewsID=1251291512,30749&Page=1#ctop
Mij wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
animatie op blu-ray lijkt me de meerprijs niet zo waard
Eerst wel, maar de andere box is ook in regio 2 uitgekomen (zonder Nederlandse ondertiteling naar mijn weten, alleen seizoen 1 had dat).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
ziet er leuk uit. maar het is zeker alleen regio 1?
De Futurama films die op Blu-ray zijn verschenen zijn idd 1080p.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:14 schreef Mirel het volgende:
Blu-ray is toch 1080p?
stuk voor stuk niet kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Patch het volgende:
Wat is de juiste volgorde van de uitgebrachte 'films' om te kijken?
In dezelfde volgorde dat ze zijn uitgebracht:quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Patch het volgende:
Wat is de juiste volgorde van de uitgebrachte 'films' om te kijken?
Jij vond ze niet goed? Ik vond zelf met name de eerste en de derde geweldig en ook de andere twee waren goed te doen (de tweede vond ik het minst van de vier).quote:
Nopequote:
Geef dan ook even aan waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Net de films besteld voor 21 euro. Mooie prijs voor 4 animatiefilms
Dan is mijn collectie iig up-to-date
Wanneer komen die?quote:Op zondag 1 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, das heul niet duur! Ik twijfel of ik moet wachten op de Blu Ray versies alleen
Dat is dus het probleemquote:
Elke werkdag 20:25u !quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Ori het volgende:
Comedy Central gaat binnenkort met Futurama beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste en laatste in het rijtje lijken me echt gaaf
When all else fails, you always have delusion.![]()
Zap en Leela stranded on a planet![]()
"Do you want some champa-gan?"Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Ik hoop echt dat ze die fantastische stijl kunnen vasthouden. Zijn het ook weer dezelfde schrijvers als van de oude seizoenen?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Volgens mij wel ja. De ene wilde alleen terug komen als de andere terugkwam, en de stemacteurs wilden alleen terug als ze genoeg betaald kregen. FOX was van plan om met nieuwe stemacteurs te komen omdat de originele zoveel geld vroegen, maar uiteindelijk zwichtten ze toch wel voor de eisen.Uiteindelijk is de hele cast dus terugkomen, maar vallen schrijvers ook onder de cast? Zo ja, bedoelt de schrijver van het bericht dat ook?quote:On June 9, 2009, 20th Century Fox announced that Comedy Central had picked up the show for 26 new half-hour episodes that will begin airing in mid-2010.[4][5][6] A smaller writing crew will return.[69] It was originally announced that main voice actors West, DiMaggio, and Sagal would return as well, but on July 17, 2009, it was announced that a casting notice was posted to replace the entire cast when 20th Century Fox Television would not meet their salary demands.[70] Many fans were disheartened to see that the cast was not at the Futurama booth at San Diego Comic-Con International. According to Phil LaMarr (who voiced Hermes on the show), the cast's invitation was retracted by FOX because of a dispute over the salaries.[71]
Near the end of a message from Maurice LaMarche that was sent to members of the "Save the Voices of Futurama" group on Facebook, LaMarche announced that the original cast would be returning for the new episodes.[72] The Toronto Star confirmed, announcing on their website that the original cast of Futurama have signed contracts with Fox to return for 26 more episodes.[73] Similarly, an email sent to fans from Cohen and Groening reported that West, Sagal, DiMaggio, LaMarche, MacNeille, Tom, LaMarr, and Herman would all be returning for the revival, set to air in June 2010.[74]
Cohen told Newsday in August 2009 that the reported 26-episode order means, "It will be up to 26. I can't guarantee it will be 26. But I think there's a pretty good chance it'll be exactly 26. Fox has been a little bit cagey about it, even internally. But nobody's too concerned. We're plunging ahead".[30] Two episodes were in the process of being voice-recorded at that time, with an additional "six scripts ... in the works, ranging in scale from 'it's a crazy idea that someone's grandmother thought of' to 'it's all on paper'. ..."The first episode is tentatively titled 'Rebirth' — and in a surprisingly literal fashion, as things turn out".[30]
Dat plaatje is echt te briljant bedachtquote:.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Dankzij CC heb ik de serie nu ook ontdekt. Like, alsof ik onder een steen heb gelegen vroeger.
You know, I've learned something today![]()
CC is echt de beste zender in jaren. 70's show en Malcom zijn ook pareltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef ImMaxa het volgende:
Dankzij CC heb ik de serie nu ook ontdekt. Like, alsof ik onder een steen heb gelegen vroeger.
![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
CC is echt de beste zender in jaren. 70's show en Malcom zijn ook pareltjes
![]()
![]()
Best een lame programma
Maaar heb wel ergere programma's gezien
Mischien gaat het me nog boeien over een tidje
Ze noemen me Wesley,
Hoi![]()
Ik lig elke keer weer dubbel bij dat woop woop woop van Zoidberg.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -![]()
Is de stem van Zapp Brenigan nou dezelfde als die nieuwslezer-dude uit the Simpsons?Lijkt er wel erg veel op.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history![]()
Ik heb het nog niet gezien, maar ik neem aan dat ze bij S1 beginnen (met CC weet je het nooit)? Ik zou alle twijfelaars willen vragen nog even geduld te hebben als dat het geval is, want de serie komt later echt goed op gang.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer![]()
Ik denk dat ik de serie ook maar eens opnieuw ga kijken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Wat een bullshit joh. Ik vond de eerste ep gelijk geweldig. Omdat de makers al ervaring hadden had de serie geen opwarmtijd nodig.
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef nostra het volgende:
Is de stem van Zapp Brenigan nou dezelfde als die nieuwslezer-dude uit the Simpsons?Lijkt er wel erg veel op.
[14.gif]![]()
Ik zou de link tussen Zapp en Kent nou niet kunnen leggen.
Maar hij doet niet de nieuwslezer uit The Simpsons hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.
Kent Brockman heet die nieuwslezer, en die stem doet Harry Shearer namelijk. (net als Burns, Smithers, Flanders, en nog een heleboel)![]()
Hmm, mijn excuses dan, was van mening dat het wel de zelfde was. Maar nu je het zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Maar hij doet niet de nieuwslezer uit The Simpsons hoor!
Kent Brockman heet die nieuwslezer, en die stem doet Harry Shearer namelijk. (net als Burns, Smithers, Flanders, en nog een heleboel)
[14.gif]![]()
En Zapp Brannigan wordt gedaan door Billy West, die ook meerdere stemmen doet bij Futurama (Fry, Dr. Farnsworth, Dr. Zoidberg, en vele, vele anderen).quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.![]()
En Ren ook in de latere afleveringen, maar we hebben het over Futuramaquote:.
The last man on Earth sat in a room. There was a knock upon the door.![]()
Ik heb nog een aardige site gevonden waar je ook de futurama movies online kunt zien http://www.futurama-movies.com/ brengt dit topic misschien ook weer beetje in leven..![]()
En wat promo art voor het nieuwe seizoen. Ze zijn voor een nieuwe grafische stijl gegaan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Er komt wel een nieuw seizoen. Uitzendingen beginnen volgens mij in juni in Amerika. Maar dit lijkt me inderdaad gewoon fan art en niet een nieuwe stijl.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Waar lees je dat? Ik checkte imdb en zag niets.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:06 schreef Vortix het volgende:
Er komt wel een nieuw seizoen. Uitzendingen beginnen volgens mij in juni in Amerika. Maar dit lijkt me inderdaad gewoon fan art en niet een nieuwe stijl.
![]()
Check wikipedia en eerdere pagina's van dit topic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik checkte imdb en zag niets.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Da's gewoon fanart die op een echte manier getekend is. Heb je ook van Mario en Simpsons.
Zenden ze het nu ineens niet meer uit op Comedy central? Wtf is dat nou weer.
-edit- Oh, niet elke dag meer.Jammer.
![]()
Aldus www.gotfuturama.comquote:OK people, here it is!
CLEAR. YOUR. DIARY!
Thursday June 24th 2010 at 10pm!could you just [i]not[/i] breathe?![]()
Ik ging gisteren weer eens The Simpsons Movie kijken en daar zit een trailer voor van Bender's Big Score en die is al zo leukIk kan echt niet wachten tot het weer begint!
In de tussentijd wacht ik nog steeds op de Blu Ray release van alle vier de films...The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Haha, dat is wel toffe fan art!quote:![]()
Dat Futurama nu weer een kans krijgt toon maar weer eens aan dat de televisie executives bij al die Amerikaanse zenders hun kans hebben laten lopen.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.![]()
Wat een kutkick
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Het is meer een verlate tvpquote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
We zitten op pagina 6 mensenTVP's zijn al vervelend, maar op pagina 6 helemaal...
Wèèèèhquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zitten op pagina 6 mensenTVP's zijn al vervelend, maar op pagina 6 helemaal...
Moet je vooral zelf ook gaan posten flapdrol.AFC AJAX![]()
Bijna vol, er loopt al een nieuw topic
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: