Dank je, ik heb hem meteen besteldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Brammie1 het volgende:
7 april http://www.play.com/DVD/D(...)-Score-/Product.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
Hij is de tweede keer een stuk grappiger, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...
Lol! "I surrender! Here, eat my friends!"quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 4% gewijzigd door Sharkdoggie op 14-02-2009 12:27:13 ]Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Verkoopcijfers en kijkcijfers weet ik niet, wel dat FOX het niet uitzend maar Comedy Central.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Heeft iemand info over de dvd verkoop ervan en hoe het zit met de films wanneer ze in delen op FOX uitgezonden worden, krijgen die dan goeie kijkcijfers?
Eerste en vooral de derde film vond ik echt geweldig, past prima binnen het derde en vierde seizoen. Tweede film was ietsjes minder, maar nog steeds erg vermakelijk, vierde moet ik nog kijken. Maar na vier films hoop ik eigenlijk dat het nu weer gewoon een serie afleveringen wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Billy West
Sowieso de hele voice cast van Futurama![]()
Misschien zesde seizoen?
Hoewel ik de films minder vond dan seizoen drie en vier, heb ik er toch behoorlijk van genoten. Prima dus
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een Futurama ep. Het is die ene waar Zoidberg vertelt dat zijn hele leven zijn ouders geen hoop in hem hadden. Dan zie je een flashback montage van hem, bij iedere flashback vertellen z'n ouders (of iemand anders) dat hij niks is, waarna hij z'n hoofd triest naar beneden beweegt. Dit terwijl je zo'n viool heel verdrietig hoort spelen, en bij iedere flashback wordt dat verdrietige geluidje verdrietiger en dramatischer.
Dat is pure ongein. Southpark doet er ook wel eens aan mee. Zo nemen ze immers ook regelmatig het tv-station dat hen een podium biedt onder vuur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
Het gebikker tussen Family Guy en The Simpsons.
Ik heb juist begrepen dat Stone Family Guy wel leuk vindt, maar Parker niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef CaptainCab het volgende:
De grappen die the Simpsons en Family Guy naar elkaar toe richten zijn inderdaad voornamelijk voor de gein, al zijn er bij beide series mensen die de andere serie haten en de grapjes dus als serieuze kritiek zien. Maar Groening & McFarlane horen zeer zeker niet bij deze groep. The Simpsons heeft overigens altijd al harde grapjes / kritiek geleverd op 'klonen', al in de tijd van Dinosaurs / Fish Police / Capital Critters / Family Dog.
De kritiek van South Park naar Family Guy is 100% gemeend, Parker en Stone haten Family Guy en vinden het maar een kutserie. Ze hebben wel veel respect voor the Simpsons maar zijn gefrustreerd als ze erachter komen dat een idee waar ze laaiend enthousiast over zijn al door the Simpsons gedaan is (met als hoogtepunt de aflevering Wacky Molestation Adventure waarin ze wilden dat Cartman een deel van de stad zou verduisteren door de zon te blokkeren)
Aan het aantal reacties erop, eerder in dit topic, te zien wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heej nog niemand die "Into The Wild Green Yonder" heeft gekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |