Dank je, ik heb hem meteen besteldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:04 schreef Brammie1 het volgende:
7 april http://www.play.com/DVD/D(...)-Score-/Product.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
Hij is de tweede keer een stuk grappiger, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ziet er cool uit, hoop dat ie leuker wordt dan de tweede film. Die vond ik niet zo eigenlijk...
Lol! "I surrender! Here, eat my friends!"quote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Trailer van film 3, Bender's Game :
http://slurmed.com/?p=news&date=2008/06/18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 4% gewijzigd door Sharkdoggie op 14-02-2009 12:27:13 ]Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Verkoopcijfers en kijkcijfers weet ik niet, wel dat FOX het niet uitzend maar Comedy Central.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Heeft iemand info over de dvd verkoop ervan en hoe het zit met de films wanneer ze in delen op FOX uitgezonden worden, krijgen die dan goeie kijkcijfers?
Eerste en vooral de derde film vond ik echt geweldig, past prima binnen het derde en vierde seizoen. Tweede film was ietsjes minder, maar nog steeds erg vermakelijk, vierde moet ik nog kijken. Maar na vier films hoop ik eigenlijk dat het nu weer gewoon een serie afleveringen wordtquote:Op zondag 15 februari 2009 14:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Billy West
Sowieso de hele voice cast van Futurama![]()
Misschien zesde seizoen?
Hoewel ik de films minder vond dan seizoen drie en vier, heb ik er toch behoorlijk van genoten. Prima dus
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:00 schreef Mirel het volgende:
Ik zoek een Futurama ep. Het is die ene waar Zoidberg vertelt dat zijn hele leven zijn ouders geen hoop in hem hadden. Dan zie je een flashback montage van hem, bij iedere flashback vertellen z'n ouders (of iemand anders) dat hij niks is, waarna hij z'n hoofd triest naar beneden beweegt. Dit terwijl je zo'n viool heel verdrietig hoort spelen, en bij iedere flashback wordt dat verdrietige geluidje verdrietiger en dramatischer.
Dat is pure ongein. Southpark doet er ook wel eens aan mee. Zo nemen ze immers ook regelmatig het tv-station dat hen een podium biedt onder vuur.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
Het gebikker tussen Family Guy en The Simpsons.
Ik heb juist begrepen dat Stone Family Guy wel leuk vindt, maar Parker niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:13 schreef CaptainCab het volgende:
De grappen die the Simpsons en Family Guy naar elkaar toe richten zijn inderdaad voornamelijk voor de gein, al zijn er bij beide series mensen die de andere serie haten en de grapjes dus als serieuze kritiek zien. Maar Groening & McFarlane horen zeer zeker niet bij deze groep. The Simpsons heeft overigens altijd al harde grapjes / kritiek geleverd op 'klonen', al in de tijd van Dinosaurs / Fish Police / Capital Critters / Family Dog.
De kritiek van South Park naar Family Guy is 100% gemeend, Parker en Stone haten Family Guy en vinden het maar een kutserie. Ze hebben wel veel respect voor the Simpsons maar zijn gefrustreerd als ze erachter komen dat een idee waar ze laaiend enthousiast over zijn al door the Simpsons gedaan is (met als hoogtepunt de aflevering Wacky Molestation Adventure waarin ze wilden dat Cartman een deel van de stad zou verduisteren door de zon te blokkeren)
Aan het aantal reacties erop, eerder in dit topic, te zien wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heej nog niemand die "Into The Wild Green Yonder" heeft gekeken?
Door jou ben ik FG, AD en Futurama gaan kijken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:13 schreef Anthraxx het volgende:
Sowieso vind ik alles gewoon leuk. FG, American Dad, The Simpsons, Futurama en Southpark. Maar Futurama vind ik toch echt het leukst. Ik moet de nieuwe films nog bekijken.
En hopen op een zesde seizoen.
Hoi Witchy. Hoe is het leven in je band?
quote:Nibbler also makes his first real appearance in this episode. Though in early episodes he is portrayed only as a lovable pet, in later episodes he is revealed to be an integral part of the plot, particularly the reason Fry came to the future. David X. Cohen has stated that since the pilot episode he had intended to show a larger conspiracy surrounding why Fry came to the future; Nibbler's introduction is one of the first steps to revealing this plot line.[1] Nibbler's shadow can be seen when Fry's chair falls backward in the pilot.
Good news everyonequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Nog meer Futurama op komst!![]()
http://www.tvsquad.com/20(...)s-are-in-our-future/
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Yeaaaahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Hoeveel films zijn er dan, in total ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ze eerst maar eens alle vier de films in ee Blu Ray bundel uitbrengen!
Ehm, vier? Maar niet alle films zijn op Blu-Ray uitgebracht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoeveel films zijn er dan, in total ?
Nee, alleen de laatste tweequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ehm, vier? Maar niet alle films zijn op Blu-Ray uitgebracht.
Ik vrees het ergste ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg tof dat het verder gaat. Ik hoop dat ze de stemacteurs allemaal opnieuw kunnen contracteren.
Ik hoop dat het alleen maar een onderhandelingstactiek is...ze hebben zelf toch ook wel door dat het compleet gaat floppen met allemaal nieuwe stemmen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste ...
http://www.hollywoodrepor(...)f6c965f140dbc42e7419
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen. De stemacteurs van Shrek kregen voor Shrek 2 elk $10.000.000. Allemaal ongelofelijke bedragen natuurlijk, maar als je ziet wat anderen krijgen, dan is $75.000 nou niet echt een uitzonderlijk hoog bedrag om te vragen voor een redelijk populaire serie. En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef LintuxCx het volgende:
Is ook wel ongelooflijk hoe veel geld voice actors soms durven te vragen, van wat ik gezien heb.
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.
Haha, ik was idd niet duidelijk, maar ik doelde hieropquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen.
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg?
Tja, ze betalen natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk, maar ik verwacht wel dat het goed gaat komen, hetzelfde is jaren geleden ook bij The Simpsons gebeurt, toen waren ze ook van plan om nieuwe acteurs in te huren maar dat liep ook op niks uit. Het verschil is wel dat ze zometeen op een kabelzender worden uitgezonden, daar liggen de budgetten ook stuk lager. Aan de andere kant zullen ze wel weer genoeg verdienen als het seizoen op DVD wordt uitgebracht.quote:Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
Maar Seinfeld schreef ook alle grappen (nadat Larry David weg ging), hij nam de meeste werk op zich.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
WTF, twee miljoen per acteur per aflevering? Voor zoveel geld hadden ze toch op z'n minst hun best kunnen doen om ook echt grappig te zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |