Ik vrees het ergste ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel erg tof dat het verder gaat. Ik hoop dat ze de stemacteurs allemaal opnieuw kunnen contracteren.
Ik hoop dat het alleen maar een onderhandelingstactiek is...ze hebben zelf toch ook wel door dat het compleet gaat floppen met allemaal nieuwe stemmen?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:02 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste ...
http://www.hollywoodrepor(...)f6c965f140dbc42e7419
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen. De stemacteurs van Shrek kregen voor Shrek 2 elk $10.000.000. Allemaal ongelofelijke bedragen natuurlijk, maar als je ziet wat anderen krijgen, dan is $75.000 nou niet echt een uitzonderlijk hoog bedrag om te vragen voor een redelijk populaire serie. En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:38 schreef LintuxCx het volgende:
Is ook wel ongelooflijk hoe veel geld voice actors soms durven te vragen, van wat ik gezien heb.
quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En Billy West is toch wel een van de beste stemacteurs die er rondloopt.
Haha, ik was idd niet duidelijk, maar ik doelde hieropquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Weakling het volgende:
Nog meer Futurama op komst!![]()
http://www.tvsquad.com/20(...)s-are-in-our-future/
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:47 schreef MrBadGuy het volgende:
$75.000 per aflevering hebben ze gevraagd volgens geruchten. De stemacteurs van The Simpsons krijgen elk $400.000 per aflevering en er zijn ook sitcoms waar de acteurs $1.000.000+ per aflevering krijgen.
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg?
Tja, ze betalen natuurlijk het liefst zo weinig mogelijk, maar ik verwacht wel dat het goed gaat komen, hetzelfde is jaren geleden ook bij The Simpsons gebeurt, toen waren ze ook van plan om nieuwe acteurs in te huren maar dat liep ook op niks uit. Het verschil is wel dat ze zometeen op een kabelzender worden uitgezonden, daar liggen de budgetten ook stuk lager. Aan de andere kant zullen ze wel weer genoeg verdienen als het seizoen op DVD wordt uitgebracht.quote:Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
Maar Seinfeld schreef ook alle grappen (nadat Larry David weg ging), hij nam de meeste werk op zich.quote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ja, is dat niet ook wat Seinfeld kreeg? Het verbaast me dat er hier onenigheid is over "slechts" $75k, zeker voor Billy West ja.
WTF, twee miljoen per acteur per aflevering? Voor zoveel geld hadden ze toch op z'n minst hun best kunnen doen om ook echt grappig te zijn?quote:Op zondag 19 juli 2009 17:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Dacht het wel ja, de acteurs van Friends ook. Ray Romano kreeg voor Everybody love Raymond zelfs $2 miljoen per aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |