Het beste kun je gewoon de productievolgorde aanhouden, dat is ook de volgorde zoals het op DVD is uitgebracht. Naar mijn weten hebben de afleveringen niet meer scènes dan de film, dus ook daar kun je het beste gewoon de film pakken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb er nu ook veel van gedownload. Met dat verschil tussen productie- en uitzendnummering is het wel lastig om alles te ordenen.
En hoe zijn die nieuwe films het beste te kijken? Die zijn ook elk opgesplitst in 4 aparte afleveringen. Is daar een verschil in met meer of minder scenes?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die Futurama nog niet op dvd hebben is er een nieuwe 'volledige' box:
[ afbeelding ]
http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Comments.cgi?action=show&NewsID=1251291512,30749&Page=1#ctop
Cool. Maar ik ga de serie niet nog een keer aanschaffen. Ik wil de vier films op Blu Rayquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor de mensen die Futurama nog niet op dvd hebben is er een nieuwe 'volledige' box:
[ afbeelding ]
http://www.gotfuturama.com/cgi-bin/Comments.cgi?action=show&NewsID=1251291512,30749&Page=1#ctop
Mij wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:08 schreef __Saviour__ het volgende:
animatie op blu-ray lijkt me de meerprijs niet zo waard
Eerst wel, maar de andere box is ook in regio 2 uitgekomen (zonder Nederlandse ondertiteling naar mijn weten, alleen seizoen 1 had dat).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:52 schreef __Saviour__ het volgende:
ziet er leuk uit. maar het is zeker alleen regio 1?
De Futurama films die op Blu-ray zijn verschenen zijn idd 1080p.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:14 schreef Mirel het volgende:
Blu-ray is toch 1080p?
stuk voor stuk niet kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Patch het volgende:
Wat is de juiste volgorde van de uitgebrachte 'films' om te kijken?
In dezelfde volgorde dat ze zijn uitgebracht:quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Patch het volgende:
Wat is de juiste volgorde van de uitgebrachte 'films' om te kijken?
Jij vond ze niet goed? Ik vond zelf met name de eerste en de derde geweldig en ook de andere twee waren goed te doen (de tweede vond ik het minst van de vier).quote:
Nopequote:
Geef dan ook even aan waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:38 schreef ASSpirine het volgende:
Net de films besteld voor 21 euro. Mooie prijs voor 4 animatiefilms
Dan is mijn collectie iig up-to-date
Wanneer komen die?quote:Op zondag 1 november 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja, das heul niet duur! Ik twijfel of ik moet wachten op de Blu Ray versies alleen
Dat is dus het probleemquote:
Elke werkdag 20:25u !quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef Ori het volgende:
Comedy Central gaat binnenkort met Futurama beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste en laatste in het rijtje lijken me echt gaaf
When all else fails, you always have delusion.![]()
Zap en Leela stranded on a planet![]()
"Do you want some champa-gan?"Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Ik hoop echt dat ze die fantastische stijl kunnen vasthouden. Zijn het ook weer dezelfde schrijvers als van de oude seizoenen?❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Volgens mij wel ja. De ene wilde alleen terug komen als de andere terugkwam, en de stemacteurs wilden alleen terug als ze genoeg betaald kregen. FOX was van plan om met nieuwe stemacteurs te komen omdat de originele zoveel geld vroegen, maar uiteindelijk zwichtten ze toch wel voor de eisen.Uiteindelijk is de hele cast dus terugkomen, maar vallen schrijvers ook onder de cast? Zo ja, bedoelt de schrijver van het bericht dat ook?quote:On June 9, 2009, 20th Century Fox announced that Comedy Central had picked up the show for 26 new half-hour episodes that will begin airing in mid-2010.[4][5][6] A smaller writing crew will return.[69] It was originally announced that main voice actors West, DiMaggio, and Sagal would return as well, but on July 17, 2009, it was announced that a casting notice was posted to replace the entire cast when 20th Century Fox Television would not meet their salary demands.[70] Many fans were disheartened to see that the cast was not at the Futurama booth at San Diego Comic-Con International. According to Phil LaMarr (who voiced Hermes on the show), the cast's invitation was retracted by FOX because of a dispute over the salaries.[71]
Near the end of a message from Maurice LaMarche that was sent to members of the "Save the Voices of Futurama" group on Facebook, LaMarche announced that the original cast would be returning for the new episodes.[72] The Toronto Star confirmed, announcing on their website that the original cast of Futurama have signed contracts with Fox to return for 26 more episodes.[73] Similarly, an email sent to fans from Cohen and Groening reported that West, Sagal, DiMaggio, LaMarche, MacNeille, Tom, LaMarr, and Herman would all be returning for the revival, set to air in June 2010.[74]
Cohen told Newsday in August 2009 that the reported 26-episode order means, "It will be up to 26. I can't guarantee it will be 26. But I think there's a pretty good chance it'll be exactly 26. Fox has been a little bit cagey about it, even internally. But nobody's too concerned. We're plunging ahead".[30] Two episodes were in the process of being voice-recorded at that time, with an additional "six scripts ... in the works, ranging in scale from 'it's a crazy idea that someone's grandmother thought of' to 'it's all on paper'. ..."The first episode is tentatively titled 'Rebirth' — and in a surprisingly literal fashion, as things turn out".[30]
When all else fails, you always have delusion.![]()
Dat plaatje is echt te briljant bedachtquote:.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: