CC is echt de beste zender in jaren. 70's show en Malcom zijn ook pareltjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:48 schreef ImMaxa het volgende:
Dankzij CC heb ik de serie nu ook ontdekt. Like, alsof ik onder een steen heb gelegen vroeger.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
CC is echt de beste zender in jaren. 70's show en Malcom zijn ook pareltjes
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef nostra het volgende:
Is de stem van Zapp Brenigan nou dezelfde als die nieuwslezer-dude uit the Simpsons?Lijkt er wel erg veel op.
Maar hij doet niet de nieuwslezer uit The Simpsons hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.
Hmm, mijn excuses dan, was van mening dat het wel de zelfde was. Maar nu je het zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:20 schreef jaap1068 het volgende:
[..]
Maar hij doet niet de nieuwslezer uit The Simpsons hoor!
Kent Brockman heet die nieuwslezer, en die stem doet Harry Shearer namelijk. (net als Burns, Smithers, Flanders, en nog een heleboel)
En Zapp Brannigan wordt gedaan door Billy West, die ook meerdere stemmen doet bij Futurama (Fry, Dr. Farnsworth, Dr. Zoidberg, en vele, vele anderen).quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef Chen het volgende:
[..]
Jawel, Maurice LaMarche is zijn naam, hij doet meerdere stemmen in beide series.
En Ren ook in de latere afleveringen, maar we hebben het over Futuramaquote:
Waar lees je dat? Ik checkte imdb en zag niets.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:06 schreef Vortix het volgende:
Er komt wel een nieuw seizoen. Uitzendingen beginnen volgens mij in juni in Amerika. Maar dit lijkt me inderdaad gewoon fan art en niet een nieuwe stijl.
Check wikipedia en eerdere pagina's van dit topic.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:08 schreef emokid het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik checkte imdb en zag niets.
Aldus www.gotfuturama.comquote:OK people, here it is!
CLEAR. YOUR. DIARY!
Thursday June 24th 2010 at 10pm!
Haha, dat is wel toffe fan art!quote:
Het is meer een verlate tvpquote:
Wèèèèhquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zitten op pagina 6 mensenTVP's zijn al vervelend, maar op pagina 6 helemaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |