Hey, die ken ik!quote:Op zondag 10 juni 2007 11:17 schreef Dieptriest het volgende:
Uitslag van vorig jaar.
1 Bob aan de top 8 -3 73.581.543
Serieus? Dat zijn toch best vette prijzen daar?quote:
Stoer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef BVO het volgende:
Hey, die ken ik!
De hoofdprijs is een reis naar Curacao, ik won toen een massagepakket t.w.v. 45 euro. Dus nouja, toch leuk.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Serieus? Dat zijn toch best vette prijzen daar?
heeujjj arceequote:
Jep.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:30 schreef Gitanki het volgende:
Mooi spelletje altijd, soms ook lekker frustrerend.
Ben dus weer van de partij.
Waar is Zubeldia?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Door die rondemaster die ik al zoveel jaar speel, ga ik dus echt niet werken als de tour er is
Aangemeld. Ik ga mijn titel proberen te verdedigen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:51 schreef RobertVH het volgende:
Leaguenaam: FokLeague
pass: fokkers
Om te zien wie de beste van fok is![]()
San Sebastian is het enige dat ik kan bedenken, al zeggen ze dat ze het op 5 jaar Tour gebaseerd hebben...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:04 schreef Gitanki het volgende:
Zit meteen even naar de markt te kijken:
Hoe komt het dat een Xavier Florencio 5 miljoen kost (net zo duur als Contador en Stefan Schumacher, en duurder dan mannen als Menchov, Ballan, Rasmussen, Rogers en Frank Schleck)??
Dan zou het helemaal Vreemd zijn, gezien de erelijsten van de renners die ik noemquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:09 schreef BVO het volgende:
[..]
San Sebastian is het enige dat ik kan bedenken, al zeggen ze dat ze het op 5 jaar Tour gebaseerd hebben...
en: Rinero en Mayo kanshebbers voor het geel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:10 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dan zou het helemaal Vreemd zijn, gezien de erelijsten van de renners die ik noem![]()
Heb ik ook gehad, direct na inschrijven. Paar minuten wachten en dan verversen. Dan moet het lukken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:12 schreef ronvgarderen het volgende:
Hoi heb me ingeschreven enzo maar kan nog steeds niet in loggen wegens technische storing ,hebben daar meer mensen last van?
Je moet je registratie nog activeren. Er gaat een mailtje naar je email die je hebt ingevuld. Als je op de bevestiging klikt kom je automatisch bij je team terecht. Als dat niet zo is moet je even inloggen. Inloggen zonder je inschrijving te beveestigen lukt denk ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef ronvgarderen het volgende:
Sorry maar als ik druk op Begin met rondemaster , moet ik continu op nieuw inloggen Wat is hierop u antwoord?
Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef Mindstate het volgende:
Btw met Rondemaster is het toch alleen zo dat waarde stijgt bij goede prestaties en niet als bijv. heel veel mensen hem kopen oid?
Kopen kost geen geld. Je betaalt alleen startgeld voor een renner, 5% om precies te zijn. Dus tot de start van elke etappe kun je nog vrij blijven wisselen.quote:En kost het kopen ook geld? (dus kan ik zoveel kopen en verkopen als ik wil)
Het is toch wel eens dat je daar een euro (jajaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.
[..]
Kopen kost geen geld. Je betaalt alleen startgeld voor een renner, 5% om precies te zijn. Dus tot de start van elke etappe kun je nog vrij blijven wisselen.
Dat schommelde toen elk uur ofzo. 's Avonds de meest gekozen namen kiezen, 's ochtends snel switchen naar de juiste opstelling... altijd leuk was datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.
Zeker, als je renner minder oplevert dan hij kost.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het is toch wel eens dat je daar een euro (jaja) mee kunt winnen/verliezen, kun je dat verklaren
Ik kan me momenteel niet eens registreren, krijg geen mailtje en de registratie blijft hangen op de eerste pagina..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Steven250 het volgende:
krijgen jullie ook telkens een technische fout wanneer je inlogt? ik kom er niet in
Ik heb helemaal nergens last van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Steven250 het volgende:
krijgen jullie ook telkens een technische fout wanneer je inlogt? ik kom er niet in
Nog meer leuke dingen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en: Rinero en Mayo kanshebbers voor het geel?
Tja, volledig op vorig jaar (7e) gebaseerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog meer leuke dingen:
Kanshebbers geel: Cyril Dessel
Zijn mannen die op de plekken 10-20 gaan eindigen.quote:
Groene Trui: Vinokourov, Hincapie, Moreau, Klöden, Pereiro
Dat is een beetje vreemd inderdaad.quote:Bergetappes: Hushovd
Tijdritten: Rinero
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:41 schreef Venga het volgende:
Het dieptepunt is toch wel dit:
favorieten massasprints: Kloden
En van de favorieten voor de bergetappes klopt ook niet veel, met oa Gilbert, Hushovd en Landaluze.
Inderdaad vreemd dat Reinbert er niet tussenstaat, hij eindigde donderdag nog voor Valverde op de Mont Ventouxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.![]()
zie de kop al: Wieling troeft Tourfavoriet af op Mont Ventouxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd dat Reinbert er niet tussenstaat, hij eindigde donderdag nog voor Valverde op de Mont Ventoux![]()
Volgens is het idd de bedoeling om bij de bergfavorieten niet alle gele trui favorieten te zetten, en dus meer mannen die via een ontsnapping die dag kunnen winnen, maar doe dit dan met mannen als Anton, Cobo enz.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.![]()
De zware bergetappes is niks voor van die een dags rijders.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:12 schreef Venga het volgende:
[..]
Volgens is het idd de bedoeling om bij de bergfavorieten niet alle gele trui favorieten te zetten, en dus meer mannen die via een ontsnapping die dag kunnen winnen, maar doe dit dan met mannen als Anton, Cobo enz.
Die kunnen verder geraken dan Gilbert (en Landaluze)
Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef ronvgarderen het volgende:
Raak nog steeds niet ingelogd!blijf hangen op Begin met rondemaster .
Wat er volgt is een technische storing. Heb wel effe een mailtje naar tour@ad.nl gestuurn om te vragen of het aan mij ligt .
Wacht hun antwoord wel af .Anders speel ik gewoon niet mee .
Jammer
IDD dat was bij mij ook het gevalquote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.![]()
Ik zal me ook ff aanmelden voor de Fok! league.
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Arcee het volgende:
Godver vieze fucking schijt waarom houdt-ie de login niet vast?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:22 schreef sportfreak het volgende:
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.
Misschien kun je beter 1 team laten staan voor bepaalde etappes en voor een dagwinst gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben trouwens vanaf de 17de op vakantie dus rij vanaf dan met een mix ploeg
Waar is dat lijstje dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is dit nou weer voor iets lames? Al een lijstje met favorieten voor van alles en nog nog wat![]()
Flinke kennis nodig nu....
Hushovd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
Heb 8 renners waar ik zeker van ben. Voor plek 9 twijfel ik of ik een bepaalde rijder nemen zal of zijn plek leeg laat (wat wellicht wat laf is, maar tactisch misschien niet onverstandig).
Die neem ik niet. Vind hem duur (3 ton startgeld) en zie hem zijn prestatie van vorig jaar niet herhalen. Toen had ik hem ook niet trouwens, dus wellicht bezorgd hij me opnieuw een slechte startquote:
ach ja. Bij de proloog eindig ik altijd voorbij het midden, negatief. Slecht dus. Daarna krabbelt het wat op, top 2000 en zelf stop 100 even, waarna de vakantie er is en er geen tijd meer is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die neem ik niet. Vind hem duur (3 ton startgeld) en zie hem zijn prestatie van vorig jaar niet herhalen. Toen had ik hem ook niet trouwens, dus wellicht bezorgd hij me opnieuw een slechte start.
savoldelli schijnt ziek geweest te zijn. En als savoldelli ziek is, pollen allergie bijvoorbeeld, dan weet je het wel. Ikzelf zou voor schumacher kiezen, maar ja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:13 schreef JelleS het volgende:
Zit nu toch nog te dubben tussen Savoldelli en Schumacher. Ze kunnen beide top 5 rijden, maar Schumacher is duurder.
het is soms ook een kwestie van geluk hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef JelleS het volgende:
Ben al een half uur ze aan het wisselen maar had nu toch de knoop doorgehakt voor Schumacher, vooral omdat ik een groot fan van hem ben. Maar bedankt, nu hoef ik er niet meer naar om te kijken
maar dan teveel cafeine tot zich nemt en de nummer 2 Gadret als winnaar wordt uitgeroepen, zij het 2 jaar later.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef JelleS het volgende:
Als Schumi nou ook gewoon eindelijk in ziet wat hij allemaal kan in de bergen, dan rijdt die gewoon in het geel Parijs binnen!
Mooi, dat dromen voor de tour
En ik heb nog steeds geen mailtje binnen.quote:
gisteravond ook al, nadeel van gratis, hopelijk prikken ze een servertje bij in de toekomstquote:
Jawel hoor, tot 15:00 uur en de site is weer up.quote:
Ik een half uur geleden, en op verschillende emailadressen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb ook geen activeringsmail gekregenWeliswaar net pas ingeschreven, maar toch...
Waarom zouden ze? De Tour begint toch ook gewoon op tijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:00 schreef Nyrem het volgende:
Lijkt me dat ze nu wel een uur verlengen als ze het nog niet rond hebben?
Tja, je kon al weken inschrijven + je team opstellen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb ook geen activeringsmail gekregenWeliswaar net pas ingeschreven, maar toch...
quote:Beste Rondemaster deelnemer,
Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.
lol, je maakt een competitiepoule/rondemaster en je zorgt gewoon dat mensen zich 1 dag niet kunnen registreren wegens technische mankementen; ja waarom zouden ze coulant zijn om de inschrijving te verlengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? De Tour begint toch ook gewoon op tijd?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:02 schreef Arcee het volgende:
Waaardeloos. De proloog is zo'n beetje 't leukste van Rondemaster.
Prutsers.
Exact.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:07 schreef One_of_the_few het volgende:
prutsers. Proloog is juist zo leuk. Krachtsverhoudingen totaal onbekend. Kort en krachtig. Helaas.
Ja hoor..Karpets let op, top 3.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb Hushovd ook niet genomen, vooral niet door z'n prijs, outsiders die ik hier nog niet heb gezien: Karpets en Hincapie.
beter nu dus, dan morgen weer ellende te hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef RayMania het volgende:
Ja, dat kan.
Scores van deze etappes zijn nog niet verwerkt toch, kan zijn dat je budget nog hoger wordt/lagerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, ik ga toch voor een massasprint.
Heb negen renners gekozen met de oogst op winst.
Wel duur allemaal zeg, McEwen.
Die heb ik beide nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scores van deze etappes zijn nog niet verwerkt toch, kan zijn dat je budget nog hoger wordt/lager![]()
De vraag is: Wel of geen Freire (kontjespijn) en/of O'Grady (valpartij vandaag)....
Ik vooralsnog in één van beide poules ook nietquote:
Kan zijn... toch komen mannen als Zabel, O'Grady daar makkelijk overquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Etappe van donderdag, die wordt zeer waarschijnlijk geen massasprint.
Als Bennati daar overheen komt (neem maar aan van wel) en er ook nog figuren als Freie, Zabel, Boonen misschien bijzitten halen die ploegen alles terug wat maar weg is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vooralsnog in één van beide poules ook niet
[quote]Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Etappe van donderdag, die wordt zeer waarschijnlijk geen massasprint.
[/quote
Kan zijn... toch komen mannen als Zabel, O'Grady daar makkelijk over![]()
Lastig in te schatten...
Denk dat ik er zowiezo 2 tot 4 in me ploeg hou voor het geval datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef BVO het volgende:
Ze kúnnen het wel, mar het biedt veel kansen voor vluchters. Die ruiken hun kans en het is voor sprintersploegen moeilijk bij elkaar te houden.
Zeker na de eerste dagen, waarin de sprinters alleen maar duurder worden, sla ik ze daarom in die rit over.
Dat had ik inderdaad ook al, maar bij de 2e poging deed hij het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef kawotski het volgende:
wordt wel een beetje moe van die rondemaster site, een banner rechtsboven met daarin rondemaster storing verholpen en constant krijg ik toch:
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch
/include/globals.inc, line 73
straks gaat ie morgen ook weer de mist in
Gewaagd, hij heeft een zere kont natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Ik zet Freire voorlopig nog wel in m'n ploeg voor morgen..
McEwen, Hushovd, Freire, Zabel, Bennati, O'Grady, Boonen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Falco het volgende:
Op 50.000 euro na al mijn geld goed weten te besteden aan een puike sprintersploeg.
een zere poep, voor de Belgenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewaagd, hij heeft een zere kont natuurlijk.
Das mooiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik had de hele top4, inclusief Klöden![]()
Nouja niet meer aan denken, morgen nieuwe kansen, het wordt natuurlijk een sprint
Ja, etappe 1 zal ook wel worden geschrapt.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:06 schreef L_auteur het volgende:
Wat is die site trouwens vaak slecht bereikbaar.
FireFoxquote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef Radegast het volgende:
Dat www.loginservice.nl is toch nieuw? Een loginservice die je login niet kan onthouden, goed bezig!![]()
Inderdaad, fucking onhandig.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:30 schreef Radegast het volgende:
Dat www.loginservice.nl is toch nieuw? Een loginservice die je login niet kan onthouden, goed bezig!![]()
ja hij gaat voor de (dure) obvious sprintertjes, wij weten wel beterquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
McEwen, Hushovd, Freire, Zabel, Bennati, O'Grady, Boonen?.
Mogen ook minder, niet zo gek als je een geslaagde ontsnapping verwachtquote:Op zondag 8 juli 2007 10:39 schreef RubenSosa het volgende:
moet je nu precies 9 renners kiezen? of mogen het er ook 7 of 8 zijn>?
gvd... één grote klotebende dus weerquote:
quote:Robbie McEwen
Tom Boonen
Erik Zabel
Thor Hushovd
Daniele Bennati
Óscar Freire
Bernhard Eisel
Ińaki Isasi
Kurt-Asle Arvesen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Tom Boonen 6.730.000 Erik Zabel 6.390.000 Daniele Bennati 5.590.000 Bernhard Eisel 4.310.000 Robert Förster 3.630.000 Francisco Ventoso 3.440.000 Ińaki Isasi 2.660.000 Peter Wrolich 2.260.000 |
Millar ligt op kopquote:Op zondag 8 juli 2007 12:19 schreef 4-elements het volgende:
Wat een #@#%#$ spel. Nu sta ik met 9 tijdrijders aan de start van de eerste etappe! Pffff, wat een prutsers...
Vlak voor ik naar bed ging, half drie of zo, zag ik de uitslag nog niet van de proloog. Ik durfde het toen niet aan te passen omdat ik bang was dan de punten van de proloog misschien mis te lopen. Vanochtend had ik voor 11 uur niet de tijd om op de site te kijken, dus kon ik niks meer veranderen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
Millar ligt op kop![]()
Kon je niet meer aanpassen dan?
Ja, klopt, ik realiseerde het me ook te laat. De hierarchie is ook wel duidelijk in die ploeg. Nu maar hopen dat Eisel een soort karretje trekt voor Cavendish en dat hij vervolgens niet helemaal goed uit wiel van Eisel kan komen en dat ze samen 4e en 5e worden ofzo!quote:Op zondag 8 juli 2007 15:47 schreef JelleS het volgende:
Benieuwd naar Freire. Heb em bij elke toto tot nu toe er maar uitgehaald, maar het zal me ook weer niks verbazen als die gewoon wint.
Ben vandaag alleen niet zo slim geweest door en Eisel en Cavendish te nemen. Toen ik men fout realiseerde was het net 1 minuut te laat.
Triest idd.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker kansloos weer van die mensen met 38 ploegensukkels
![]()
1,2,3,6,7,9 in ieder geval
Wat moet je met 3 ploegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |