Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef ronvgarderen het volgende:
Raak nog steeds niet ingelogd!blijf hangen op Begin met rondemaster .
Wat er volgt is een technische storing. Heb wel effe een mailtje naar tour@ad.nl gestuurn om te vragen of het aan mij ligt .
Wacht hun antwoord wel af .Anders speel ik gewoon niet mee .
Jammer
IDD dat was bij mij ook het gevalquote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.![]()
Ik zal me ook ff aanmelden voor de Fok! league.
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Arcee het volgende:
Godver vieze fucking schijt waarom houdt-ie de login niet vast?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:22 schreef sportfreak het volgende:
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.
Misschien kun je beter 1 team laten staan voor bepaalde etappes en voor een dagwinst gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben trouwens vanaf de 17de op vakantie dus rij vanaf dan met een mix ploeg
Waar is dat lijstje dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is dit nou weer voor iets lames? Al een lijstje met favorieten voor van alles en nog nog wat![]()
Flinke kennis nodig nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |