Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:42 schreef Mindstate het volgende:
Btw met Rondemaster is het toch alleen zo dat waarde stijgt bij goede prestaties en niet als bijv. heel veel mensen hem kopen oid?
Kopen kost geen geld. Je betaalt alleen startgeld voor een renner, 5% om precies te zijn. Dus tot de start van elke etappe kun je nog vrij blijven wisselen.quote:En kost het kopen ook geld? (dus kan ik zoveel kopen en verkopen als ik wil)
Het is toch wel eens dat je daar een euro (jajaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.
[..]
Kopen kost geen geld. Je betaalt alleen startgeld voor een renner, 5% om precies te zijn. Dus tot de start van elke etappe kun je nog vrij blijven wisselen.
Dat schommelde toen elk uur ofzo. 's Avonds de meest gekozen namen kiezen, 's ochtends snel switchen naar de juiste opstelling... altijd leuk was datquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat is wel eens geweest, maar al enige jaren niet meer.
Zeker, als je renner minder oplevert dan hij kost.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:13 schreef Ambrosius het volgende:
Het is toch wel eens dat je daar een euro (jaja) mee kunt winnen/verliezen, kun je dat verklaren
Ik kan me momenteel niet eens registreren, krijg geen mailtje en de registratie blijft hangen op de eerste pagina..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Steven250 het volgende:
krijgen jullie ook telkens een technische fout wanneer je inlogt? ik kom er niet in
Ik heb helemaal nergens last van.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:54 schreef Steven250 het volgende:
krijgen jullie ook telkens een technische fout wanneer je inlogt? ik kom er niet in
Nog meer leuke dingen:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en: Rinero en Mayo kanshebbers voor het geel?
Tja, volledig op vorig jaar (7e) gebaseerd.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nog meer leuke dingen:
Kanshebbers geel: Cyril Dessel
Zijn mannen die op de plekken 10-20 gaan eindigen.quote:
Groene Trui: Vinokourov, Hincapie, Moreau, Klöden, Pereiro
Dat is een beetje vreemd inderdaad.quote:Bergetappes: Hushovd
Tijdritten: Rinero
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:41 schreef Venga het volgende:
Het dieptepunt is toch wel dit:
favorieten massasprints: Kloden
En van de favorieten voor de bergetappes klopt ook niet veel, met oa Gilbert, Hushovd en Landaluze.
Inderdaad vreemd dat Reinbert er niet tussenstaat, hij eindigde donderdag nog voor Valverde op de Mont Ventouxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.![]()
zie de kop al: Wieling troeft Tourfavoriet af op Mont Ventouxquote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad vreemd dat Reinbert er niet tussenstaat, hij eindigde donderdag nog voor Valverde op de Mont Ventoux![]()
Volgens is het idd de bedoeling om bij de bergfavorieten niet alle gele trui favorieten te zetten, en dus meer mannen die via een ontsnapping die dag kunnen winnen, maar doe dit dan met mannen als Anton, Cobo enz.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een gilbert kan misschien in een ontsnapping winnen tijdens zo etappe. Maar dan kan je het halve peloton erin zetten. Als er nou Wielinga stond, dan had je tenmisnte nog een klimmer er tussen staan.![]()
De zware bergetappes is niks voor van die een dags rijders.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:12 schreef Venga het volgende:
[..]
Volgens is het idd de bedoeling om bij de bergfavorieten niet alle gele trui favorieten te zetten, en dus meer mannen die via een ontsnapping die dag kunnen winnen, maar doe dit dan met mannen als Anton, Cobo enz.
Die kunnen verder geraken dan Gilbert (en Landaluze)
Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef ronvgarderen het volgende:
Raak nog steeds niet ingelogd!blijf hangen op Begin met rondemaster .
Wat er volgt is een technische storing. Heb wel effe een mailtje naar tour@ad.nl gestuurn om te vragen of het aan mij ligt .
Wacht hun antwoord wel af .Anders speel ik gewoon niet mee .
Jammer
IDD dat was bij mij ook het gevalquote:Op maandag 25 juni 2007 13:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, maar ik koos steeds een teamnaam met een spatie. Nu ik het zonder spatie probeerde kwam ik er wel doorheen. Misschien dat dat voor jou ook helpt.![]()
Ik zal me ook ff aanmelden voor de Fok! league.
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:14 schreef Arcee het volgende:
Godver vieze fucking schijt waarom houdt-ie de login niet vast?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:22 schreef sportfreak het volgende:
Heb je een spatie in je teamnaam? Daar bleef ie bij mij ook iedere keer op hangen.
Misschien kun je beter 1 team laten staan voor bepaalde etappes en voor een dagwinst gaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef TJDoornbos het volgende:
k ben trouwens vanaf de 17de op vakantie dus rij vanaf dan met een mix ploeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |