Die neem ik niet. Vind hem duur (3 ton startgeld) en zie hem zijn prestatie van vorig jaar niet herhalen. Toen had ik hem ook niet trouwens, dus wellicht bezorgd hij me opnieuw een slechte startquote:
ach ja. Bij de proloog eindig ik altijd voorbij het midden, negatief. Slecht dus. Daarna krabbelt het wat op, top 2000 en zelf stop 100 even, waarna de vakantie er is en er geen tijd meer is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die neem ik niet. Vind hem duur (3 ton startgeld) en zie hem zijn prestatie van vorig jaar niet herhalen. Toen had ik hem ook niet trouwens, dus wellicht bezorgd hij me opnieuw een slechte start.
savoldelli schijnt ziek geweest te zijn. En als savoldelli ziek is, pollen allergie bijvoorbeeld, dan weet je het wel. Ikzelf zou voor schumacher kiezen, maar ja, wie ben ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:13 schreef JelleS het volgende:
Zit nu toch nog te dubben tussen Savoldelli en Schumacher. Ze kunnen beide top 5 rijden, maar Schumacher is duurder.
het is soms ook een kwestie van geluk hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:17 schreef JelleS het volgende:
Ben al een half uur ze aan het wisselen maar had nu toch de knoop doorgehakt voor Schumacher, vooral omdat ik een groot fan van hem ben. Maar bedankt, nu hoef ik er niet meer naar om te kijken
maar dan teveel cafeine tot zich nemt en de nummer 2 Gadret als winnaar wordt uitgeroepen, zij het 2 jaar later.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:23 schreef JelleS het volgende:
Als Schumi nou ook gewoon eindelijk in ziet wat hij allemaal kan in de bergen, dan rijdt die gewoon in het geel Parijs binnen!
Mooi, dat dromen voor de tour
En ik heb nog steeds geen mailtje binnen.quote:
gisteravond ook al, nadeel van gratis, hopelijk prikken ze een servertje bij in de toekomstquote:
Jawel hoor, tot 15:00 uur en de site is weer up.quote:
Ik een half uur geleden, en op verschillende emailadressen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb ook geen activeringsmail gekregenWeliswaar net pas ingeschreven, maar toch...
Waarom zouden ze? De Tour begint toch ook gewoon op tijd?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:00 schreef Nyrem het volgende:
Lijkt me dat ze nu wel een uur verlengen als ze het nog niet rond hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |