beter nu dus, dan morgen weer ellende te hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:24 schreef RayMania het volgende:
Ja, dat kan.
Scores van deze etappes zijn nog niet verwerkt toch, kan zijn dat je budget nog hoger wordt/lagerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:59 schreef RayMania het volgende:
Geen idee, ik ga toch voor een massasprint.
Heb negen renners gekozen met de oogst op winst.
Wel duur allemaal zeg, McEwen.
Die heb ik beide nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Scores van deze etappes zijn nog niet verwerkt toch, kan zijn dat je budget nog hoger wordt/lager![]()
De vraag is: Wel of geen Freire (kontjespijn) en/of O'Grady (valpartij vandaag)....
Ik vooralsnog in één van beide poules ook nietquote:
Kan zijn... toch komen mannen als Zabel, O'Grady daar makkelijk overquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Etappe van donderdag, die wordt zeer waarschijnlijk geen massasprint.
Als Bennati daar overheen komt (neem maar aan van wel) en er ook nog figuren als Freie, Zabel, Boonen misschien bijzitten halen die ploegen alles terug wat maar weg is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vooralsnog in één van beide poules ook niet
[quote]Op zaterdag 7 juli 2007 20:01 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]
Etappe van donderdag, die wordt zeer waarschijnlijk geen massasprint.
[/quote
Kan zijn... toch komen mannen als Zabel, O'Grady daar makkelijk over![]()
Lastig in te schatten...
Denk dat ik er zowiezo 2 tot 4 in me ploeg hou voor het geval datquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef BVO het volgende:
Ze kúnnen het wel, mar het biedt veel kansen voor vluchters. Die ruiken hun kans en het is voor sprintersploegen moeilijk bij elkaar te houden.
Zeker na de eerste dagen, waarin de sprinters alleen maar duurder worden, sla ik ze daarom in die rit over.
Dat had ik inderdaad ook al, maar bij de 2e poging deed hij het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef kawotski het volgende:
wordt wel een beetje moe van die rondemaster site, een banner rechtsboven met daarin rondemaster storing verholpen en constant krijg ik toch:
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
Type mismatch
/include/globals.inc, line 73
straks gaat ie morgen ook weer de mist in
Gewaagd, hij heeft een zere kont natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:07 schreef Gitanki het volgende:
Ik zet Freire voorlopig nog wel in m'n ploeg voor morgen..
McEwen, Hushovd, Freire, Zabel, Bennati, O'Grady, Boonen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Falco het volgende:
Op 50.000 euro na al mijn geld goed weten te besteden aan een puike sprintersploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |