Tja, je kon al weken inschrijven + je team opstellen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik heb ook geen activeringsmail gekregenWeliswaar net pas ingeschreven, maar toch...
quote:Beste Rondemaster deelnemer,
Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.
lol, je maakt een competitiepoule/rondemaster en je zorgt gewoon dat mensen zich 1 dag niet kunnen registreren wegens technische mankementen; ja waarom zouden ze coulant zijn om de inschrijving te verlengenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:02 schreef dwerg het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? De Tour begint toch ook gewoon op tijd?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:02 schreef Arcee het volgende:
Waaardeloos. De proloog is zo'n beetje 't leukste van Rondemaster.
Prutsers.
Exact.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:07 schreef One_of_the_few het volgende:
prutsers. Proloog is juist zo leuk. Krachtsverhoudingen totaal onbekend. Kort en krachtig. Helaas.
Ja hoor..Karpets let op, top 3.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb Hushovd ook niet genomen, vooral niet door z'n prijs, outsiders die ik hier nog niet heb gezien: Karpets en Hincapie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |