Bij nader inzien heeft ze wel heel dikke beentjes inderdaad... Heipaaltjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind dat je voor zo'n broekje het lijf moet hebben van een mannequin
Huub zei van de week dat hij 2 kilo was afgevallen !!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:40 schreef agter het volgende:
Huub is een beetje aangekomen.
Zie je wel zie je wel zie je welquote:Op zondag 10 juni 2007 02:45 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij nader inzien heeft ze wel heel dikke beentjes inderdaad... Heipaaltjes.
Alleen orgie'squote:Op zondag 10 juni 2007 02:46 schreef FuTilE het volgende:
Amanda doet geen triejoo's...
Dat vraag ik me af. Dit is een foto van gisteren:quote:Op zondag 10 juni 2007 02:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Huub zei van de week dat hij 2 kilo was afgevallen !!!!
Ja, jullie vrouwen hebben daar toch beter zicht op. Ze wist me zand in de ogen te strooien met haar verhullende heipaaldansjes...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zie je wel zie je wel zie je wel
Huub is a fatty!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:50 schreef agter het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Dit is een foto van gisteren:
[[url=http://inlinethumb53.webshots.com/5300/2900378900101467117S600x600Q85.jpg]afbeelding][/URL]
En let nou ook even op de voeten van Hupert, lijkt wel alsof hij de schoenen aan heeft van Pipo de Clownquote:Op zondag 10 juni 2007 02:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, jullie vrouwen hebben daar toch beter zicht op. Ze wist me zand in de ogen te strooien met haar verhullende heipaaldansjes...![]()
Wat een sukkel die gastquote:Op zondag 10 juni 2007 02:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap: Oooh wat had ik het zwaar, met die fucking boobies... ik had me zo laten pijpen, dat zal Cora niet leuk vinden
OH NOES!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Ze blijven dus niet slapen..
Volgens mij is 'ie d'r aan het rimmen.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:58 schreef Prospera het volgende:
Amanda is geil aan het kreunen in bed en terwijl Brian haar beft, poetst Lieke haar tanden.
Idd beetje nutteloos de streams nu..quote:Op zondag 10 juni 2007 03:04 schreef akveor het volgende:
Streams op Jaap en Huub...aub...
Op het envelopje klikken. Je hebt pm wel ingesteld?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:04 schreef Yollie het volgende:
off topic; hoe kan ik iemand pm-en?
Klik op het envelopje rechtsboven van het bericht van degene die je wilt PM'enquote:Op zondag 10 juni 2007 03:04 schreef Yollie het volgende:
off topic; hoe kan ik iemand pm-en?
Ze is zatquote:Op zondag 10 juni 2007 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda ligt gewoon als een dooie op haar buik onder hem
Niet? Ach zoveel sperma krijgt ze waarschijnlijk niet van die anaalridderquote:
Alsof Amanda kind isquote:Op zondag 10 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
En Brian maakt geen, ik herhaal GEEN misbruik van dronken meisjes. Kinderverkrachter.
Hahaha, hij is een echte klusserquote:Op zondag 10 juni 2007 03:12 schreef FuTilE het volgende:
Wat is Brian allemaal aan het doen? Het lijkt wel of hij daar bezig is met een complete Black&Decker workbench, een klophamer, een industrieel meetlint, twee sets vijlen en een figuurzaagje...
Het arme kind weet niet hoe een man kan liefhebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:12 schreef FuTilE het volgende:
Wat is Brian allemaal aan het doen? Het lijkt wel of hij daar bezig is met een complete Black&Decker workbench, een klophamer, een industrieel meetlint, twee sets vijlen en een figuurzaagje...
Een anaalklusser...quote:
Probeer es in de SCquote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
Is er al een moord gepleegd?
En toch wil Amanda elke avond weer dus het zal niet al te erg zijn, ahoewel ik Amanda aan zie dat ze dit doet om Brian aan zich te binden en voor affectie.quote:
Then again, ze gedraagt zich ook zo...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In zijn ogen wel, hij behandeld d'r als een kleuter.
Pijnlijke waarheid.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het arme kind weet niet hoe een man kan liefhebben![]()
Zoekt ze dus een man die haar pijn kan doen.
Dat laatste is waar, ze wil liefde van een man, maar weet niet hoe dat gaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En toch wil Amanda elke avond weer dus het zal niet al te erg zijn, ahoewel ik Amanda aan zie dat ze dit doet om Brian aan zich te binden en voor affectie.
De redactie is het huis weer in orde aan het maken. Jaap noemde Jaspers naam en toen gingen de streams weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:15 schreef akveor het volgende:
Hier baal ik nu enorm van... Huub en Jaap hebben een leuk en intiem gesprek en dan worden de streams gericht op een piitenderic... Dat soort gesprekken zijn er toch al veel te weinig...
CONCLUSIE: Brain is dus de echte KLUSJESMAN! De klusjesman van Tas!!!!quote:
Het beloofde triootje! volgens Villa vandaag.........quote:Op zondag 10 juni 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
Alle streams op de bedden, terwijl Lieke/Huub en Jaap nog druk bezig zijn in de keuken.
Ik volg de Deventer Moordzaak, en daar is ook een klusjesman...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
CONCLUSIE: Brain is dus de echte KLUSJESMAN! De klusjesman van Tas!!!!![]()
Ik wist het!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik volg de Deventer Moordzaak, en daar is ook een klusjesman...
Brain het zogenaamde (loop)hondje. De Klusjesman van Natasia! Goh! Dat zal MILTON FELTER leuk vinden! Brain mag wel uitkijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar speelt ook een hond in..... Maurice
Die kabouters lopen toch de hele dag door het huis... laat ze gewoon hun kop houden...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
De redactie is het huis weer in orde aan het maken. Jaap noemde Jaspers naam en toen gingen de streams weg.
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain het zogenaamde (loop)hondje. De Klusjesman van Natasia! Goh! Dat zal MILTON FELTER leuk vinden! Brain mag wel uitkijken.
Meen je niet! Gatverdamme! Wat is het toch een vies wijf!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.![]()
neeeee!!... hoop ik?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.![]()
Van wat ik begrepen had, wilde Brian wel met Lieke zoenen, maar draaide Lieke haar hoofd weg. Dus zal het Dellie wel zijn geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
Zag ik nou in de OP van de vorige COS een foto van Lieke die met Brian aan t zoenen was?????
Of was dat een ander blond ding?
Thnxquote:Op zondag 10 juni 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen had, wilde Brian wel met Lieke zoenen, maar draaide Lieke haar hoofd weg. Dus zal het Dellie wel zijn geweest.
Bsol, jij weet vast wel, of Brian de memmen van Natasia regelmatig masseert?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou nee hoor, Lieke werd riant wakker van Japio ....
[afbeelding]
[afbeelding]
Geloof me, ik weet veel. En ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik dit niet weet ....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bsol, jij weet vast wel, of Brian de memmen van Natasia regelmatig masseert?
Een man in de egomodus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Huub is andersom anders aardig seikerig bezig, maar misschien wil je alles van Huub niet inzien.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
Het is wel balen hoor als je net nieuwe extensions hebt en je je heel sexy voelt, dat je daarom niet gewaardeerd voelt.
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
Huub: alles wat ik doe, wat ik wil doen of wat ik van plan ben moet ik daar in fucking 3-voud in plan inleveren.
3-voud betekende in dit opzicht de 3 die Lieke vanavond gescoord had: Amanda, de zangeres en zanger.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......
Ik heb die hele avond niet gezien, alleen vanmiddag toen de extensions erin werden gezet en ze zich zo sexy voeldequote:Op zondag 10 juni 2007 04:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.
De zogenaamde macho is kwaad omdat hij zelf niet aan zijn trekken is gekomen.
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:40 schreef noucky het volgende:
Eindelijk heeft Huub een tegenspeelster en hem raakt. Het werd tijd, want die arrogante kwal ben ik nu een beetje zat.
Ben ik ff blij dat ik de Poll Topic nog voor Lieke heb gestemt. Dit kinderachtige gedoe van Huub slaat weer alles....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Het is gewoon droevig gesteld met het spel. Er zijn geen goede spelers maar alleen mensen die geilen op TV momenten.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Ik heb niet voor Huub gestemd hier en smsjes, ben hem echt een paar weken spuugzat.
Ik denk meerderen maar ze durven het hier niet hardop uit te spreken.
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen. Lieke wilde graag in DGK maar nu gaat het om wat anders.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
Maar het lijkt nu wel z'n sexslavin.... en vindt het een beetje een zwaktebod dat ie dan dreigt met d'r ontslag. Beetje jammer. Maar daarbij is ook Huub's jaloersheid die hem zelf zwak maakt. En daar loopt ie dan ook niet voor weg maar het is wel begrijpelijk dat Lieke dat een beetje zat is.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
...... ik schreefquote:Op zondag 10 juni 2007 05:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen.
......
.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........quote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
En zo hoort het. Is zo'n figurant nu helemaal gek geworden....?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapen
[afbeelding]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Grappig dat jij Roevka gebruikt...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......
Absoluut waar .... En ook : Sylvia is er al lang niet meer en Huub nog wel .... Wat zeur je nou ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.
Zonder Sylvia is Huub niks meer. Huub kan het niet alleen zoals hij wel afgeeft op de anderen.
Huub moet ook eens leren naar zichzelf te kijken.
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig dat jij Roevka gebruikt...
En over de rest: You lucky bastard.
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....quote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......
Geen sorry nodig hoor, ik geniet iedere dag van The Life Side Of Brightquote:Op zondag 10 juni 2007 05:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....
Ik wilde je wel antwoorden maar ik was vaak de weg even kwijt.... ging zo snel... dus sorry.![]()
truste nouckyquote:Op zondag 10 juni 2007 05:39 schreef noucky het volgende:
Truste all, jullie gaan nu prive hier.
Verder op de streams toch niks meer te beleven.
Verdorie gebeurt er weer eens wat en dan mis ik het weer... is er een filmpje... ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel de wederopstanding van de Teletubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat goed me je nouckyquote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef noucky het volgende:
Ach we zullen zien hoelang Huub er nog is, die slaat nog wel door.
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat goed me je nouckyOngeveer al je posts gaan over Hupert
Beetje overdreven misschien?
![]()
Ik al vanaf het moment dat hij Brian tikken in zijn gezicht gaf en Jaap de grond intrapte.... Huub is slecht en met slecht bedoel ik ook echt slechtquote:Op zondag 10 juni 2007 05:18 schreef noucky het volgende:
Ik krijg Huub steeds meer door en dat is niet positief.
Was het alleen maar arrogant.... Agressief (kijk maar eens hoe kwaad hij op Eric wordt, als je dat van Brian als 'spel' beschouwd, al ben je dan niet helemaal gezond las je dat doet maar goed...), gemeen tot in de puntjes van zijn verotte ziel en slechts respect voor 1 iemand: Huub himselfquote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.
Dat mag best wel eens gezegd worden.
mensen geven vaak af op de mensen die het meest op hun zelf lijken....quote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.
Dat mag best wel eens gezegd worden.
Ik geef hem groot gelijk...wie is er anders in het huis om respect voor te hebben...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Was het alleen maar arrogant.... Agressief (kijk maar eens hoe kwaad hij op Eric wordt, als je dat van Brian als 'spel' beschouwd, al ben je dan niet helemaal gezond las je dat doet maar goed...), gemeen tot in de puntjes van zijn verotte ziel en slechts respect voor 1 iemand: Huub himself
Lijk jij dan zo op Bran? Had ik nooit achter je gezocht.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:09 schreef riri het volgende:
[..]
mensen geven vaak af op de mensen die het meest op hun zelf lijken....![]()
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.quote:
Volwassen mensen zijn geen fan en zeker niet van DGK-bewoners.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.
Tis hier net als in de kooi.. er wordt alleen maar op elkaar gezeken.. als ik een nacht niet heb gekeken en ik lees de COS is het alleen maar SC en elkaar bashen..quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.
ik kijk vanwege het hoge somdom en gomorragehaltequote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Volwassen mensen zijn geen fan en zeker niet van DGK-bewoners.
Ik kijk om het kwaad, gepersonificeerd in Sint Hubertus, ten onder te zien gaan.
Amanda blijft natuurlijk wel een toppertje!
En je punt is, dat als Huub sex wil, hij daar recht op heeft?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Ashrak het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ben weer helemaal bijgelezen en het moet mij van het hart dat het erg anti-Huub was vannacht, terwijl hij in mijn ogen wel een punt heeft. Of hij nu dronken was of niet.
Lieke zeurt maar over vertrouwen en dat hij zich moet bewijzen ....
Hij wordt door haar op het matje geroepen in de kapsalon ... in overleg kan veel ... maar eerst naar mij toe komen ... (ik zou al weg zijn, maar goed)
tijdens het feest gaat Huub naar haar toe en krijgt te horen dat zoenen mag ... en dan ...
elke keer als hij (bijna) alleen is met Fabienne springt zij ertussen en verstoort het feestje ...
en dan gaat zij lopen zoenen met Amanda ... en iets met Brian ...
terwijl ze weet dat Huub daar echt problemen mee heeft, omdat dat al eerder was uitgesproken. Waar vraag je dan om
Als Huub dus zegt ... het is hier eenrichtingsverkeer ... ik mag niks en jij alles ... heeft hij dus in mijn ogen gelijk. En het feit dat hij de laatste dagen veel om Sylvia roept en haar bewoordingen gebruikt geeft bij mij aan dat hij wel degelijk bezig is om zaken op een rijtje te zetten en een balans te vinden.
ik ben geen brian-fan, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nog nodig is voor brian fans om hier gedetailleerd verslag te geven van zijn reilen en zeilen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
ja, dat weet je toch, want huub's wil is wet.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
En je punt is, dat als Huub sex wil, hij daar recht op heeft?
huub worstwippers?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:41 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat weet je toch, want huub's wil is wet.
helemaal voor de huub-worshippers
Nee, dat zeg ik niet ....quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
En je punt is, dat als Huub sex wil, hij daar recht op heeft?
Lieke heeft niks gedaan met Brian. En daarbij wilde huub een trio met lange benen erbij. dat het niet gelukt is en dat Lieke wil gaan slapen vind ik geen reden voor Huub om zo te doen als hij niet mag konijnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Ashrak het volgende:
![]()
Ben weer helemaal bijgelezen en het moet mij van het hart dat het erg anti-Huub was vannacht, terwijl hij in mijn ogen wel een punt heeft. Of hij nu dronken was of niet.
Hij wordt door haar op het matje geroepen in de kapsalon ... in overleg kan veel ... maar eerst naar mij toe komen ... (ik zou al weg zijn, maar goed)
tijdens het feest gaat Huub naar haar toe en krijgt te horen dat zoenen mag ... en dan ...
elke keer als hij (bijna) alleen is met Fabienne springt zij ertussen en verstoort het feestje ...
terwijl ze weet dat Huub daar echt problemen mee heeft, omdat dat al eerder was uitgesproken. Waar vraag je dan om
Als Huub dus zegt ... het is hier eenrichtingsverkeer ... ik mag niks en jij alles ... heeft hij dus in mijn ogen gelijk. En het feit dat hij de laatste dagen veel om Sylvia roept en haar bewoordingen gebruikt geeft bij mij aan dat hij wel degelijk bezig is om zaken op een rijtje te zetten en een balans te vinden.
voor oeverloze decadentie zijn maar weinig woorden nodig. Ik denk dat ik nu toch echt heel oud word als jonge mensen dit onder een feestje verstaan.......of zou ik er nog iets van lerenquote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Clank het volgende:
Ik kan weinig 'verhaal' halen uit de cos(sen) van afgelopen nacht.
's Kijken of vandaag wat meer duidelijkheid geeft.
dronken mannen kunnen erg vervelend zijn en hupie maakt daarop geen uitzonderingquote:Op zondag 10 juni 2007 11:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke heeft niks gedaan met Brian. En daarbij wilde huub een trio met lange benen erbij. dat het niet gelukt is en dat Lieke wil gaan slapen vind ik geen reden voor Huub om zo te doen als hij niet mag konijnen.![]()
Huub maakt het punt over het eenrichtingsverkeer vannacht gelijk al nadat Lieke en Amanda gezoend hadden en Brian erbij kwam. (aan de rand van het zwembad)quote:Op zondag 10 juni 2007 11:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Lieke heeft niks gedaan met Brian. En daarbij wilde huub een trio met lange benen erbij. dat het niet gelukt is en dat Lieke wil gaan slapen vind ik geen reden voor Huub om zo te doen als hij niet mag konijnen.![]()
Ja maar Sylvia is er niet meer en Eric is ook uit zijn hoekje verdwenen. Dus heeft hij helemaal geen keus. Hij zit aan Lieke vast. Zowel Eric als Sylvia hadden weinig op met Lieke en hebben hem hiervoor gewaarschuwd. Huub heeft voor Lieke gekozen en ze spelen de hele tijd dit soort spelletjes, dat gaat een keer mis, als een van tweeen het echt zat is. En dan staan ze alletwee alleen. Speltechnisch niet slim.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Ashrak het volgende:
![]()
Dronken vrouwen kunnen ook erg vervelend zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dronken mannen kunnen erg vervelend zijn en hupie maakt daarop geen uitzondering![]()
Het voorstel van een trio kwam toch echt van Lieke ... die wilde er tussenduiken ...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:43 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Het probleem..... ze had hunkerend en met gespreide benen op hem moeten wachten.....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:16 schreef Prospera het volgende:
ik ben zo fucking moe, wat is je probleem??
Je komt beneden, je neemt me kwalijk dat ik te slapen lig, wat is het?
Lieke: laat je niet zo kennen. Hé ventje, wat is er?
Huub: niks.
[afbeelding]
In je vorige reactie met totale zeggenschap over Huub zijn acties moet ik je idd gelijk geven. Lieke heeft een tijdje geleden al gezegd dat het heel anders was dat als zij met Amandeltje zoent of Huub met een andere vrouw. Ze draait veel zo dat het in haar straatje past.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub maakt het punt over het eenrichtingsverkeer vannacht gelijk al nadat Lieke en Amanda gezoend hadden en Brian erbij kwam. (aan de rand van het zwembad)
Nogmaals het gaat om de afspraken en principes die Lieke zo zegt na te streven, terwijl ze zelf er een loopje mee neemt. Daar geef ik Huub gelijk in, dat is inderdaad eenrichtingsverkeer.
Ik ben Huub"fan"en dus zeik ik over Brian en Amanda en Natasia..de Brianclub mag zeiken over Huub..dat er hier meer Huub "fans"zijn is duidelijk..dus logischerwijs is er meer gezeik over BNA....wat mij echter opvalt is dat juist de BNA fans het nodig vinden om Huub "fans" te dishen..of dat inherent is aan BNA of dat het minderheidgeschreeuw is weet ik niet..naar is het wel..quote:Op zondag 10 juni 2007 11:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben geen brian-fan, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nog nodig is voor brian fans om hier gedetailleerd verslag te geven van zijn reilen en zeilen.
de streamers die brian haten zijn toch al eindeloos bezig om daarover te zeuren,te klagen en te schelden op het forum, heb zelfs zo'n idee dat ze het zelf leuk vinden.
zie er het nut dus niet van in.
Het is jammer dat Huub inderdaad voor zijn gevoel heeft gekozen, althans hij wilde afleiding en heeft gekozen om verliefd te worden, maar als dat zou betekenen dat als je het afbreekt zwak komt te staan ... het zij zo ... een consequentie van je daden.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:46 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja maar Sylvia is er niet meer en Eric is ook uit zijn hoekje verdwenen. Dus heeft hij helemaal geen keus. Hij zit aan Lieke vast. Zowel Eric als Sylvia hadden weinig op met Lieke en hebben hem hiervoor gewaarschuwd. Huub heeft voor Lieke gekozen en ze spelen de hele tijd dit soort spelletjes, dat gaat een keer mis, als een van tweeen het echt zat is. En dan staan ze alletwee alleen. Speltechnisch niet slim.
neem aan dat je dissen bedoelt, ik voel me niet aangesproken omdat ik geen huub-fans diss, ik maak alleen wel eens grapjes over de libelle en de plattelandshuisvrouwen, maar vind dat nog erg mild, als ik dat vergelijk met andere posts die ik hiervoorbij zie gaanquote:Op zondag 10 juni 2007 11:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ben Huub"fan"en dus zeik ik over Brian en Amanda en Natasia..de Brianclub mag zeiken over Huub..dat er hier meer Huub "fans"zijn is duidelijk..dus logischerwijs is er meer gezeik over BNA....wat mij echter opvalt is dat juist de BNA fans het nodig vinden om Huub "fans" te dishen..of dat inherent is aan BNA of dat het minderheidgeschreeuw weet ik niet..naar is het wel..![]()
ja wat is er tenslotte mis als je voor libellelezeres wordt uitgemaakt......quote:Op zondag 10 juni 2007 11:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neem aan dat je dissen bedoelt, ik voel me niet aangesproken omdat ik geen huub-fans diss, ik maak alleen wel eens grapjes over de libelle en de plattelandshuisvrouwen, maar vind dat nog erg mild, als ik dat vergelijk met andere posts die ik hiervoorbij zie gaan
Ik wil Lieke nageven dat ze niet bang is uitgevallen en ook leuke acties weet uit te voeren.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:50 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
In je vorige reactie met totale zeggenschap over Huub zijn acties moet ik je idd gelijk geven. Lieke heeft een tijdje geleden al gezegd dat het heel anders was dat als zij met Amandeltje zoent of Huub met een andere vrouw. Ze draait veel zo dat het in haar straatje past.
Ze Krijgt BAN wel goed over de rooie soms, dat is weer iets wat ik meer ben gaan waarderen.
precies mijn oma leest ook de libelle, en is ook huub worshipper dus die link is heel snel gelegd.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja wat is er tenslotte mis als je voor libellelezeres wordt uitgemaakt......![]()
ik heb ook een baan aangeboden gekregen in Jurassic park als Tyrannosaurus rexquote:Op zondag 10 juni 2007 11:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
precies mijn oma leest ook de libelle, en is ook huub worshipper dus die link is heel snel gelegd.
nee, ze komt niet van het platteland, en ze is al 70 dus echt een dinosaurus
morning BQ ook weer van de partij en alert als altijdquote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Schrijft Natasja een brief aan Milton F?
ben jij ook al 70? je klinkt zo...jongquote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb ook een baan aangeboden gekregen in Jurassic park als Tyrannosaurus rex
Er werd negatief over Huub gedaan, omdat-ie weer eens boos werd op Lieke toen ze geen seks wou.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet ....
Het gaat hier puur om het feit dat Lieke totale zeggenschap wil hebben over de acties van Huub (zoenen met andere vrouwen etc) en zij zelf dus gewoon vrij haar gang mag gaan.
In mijn voorbeeld haal ik ook alleen maar de afspraken aan etc...
fok houdt mij geestelijk heel erg jong.......quote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben jij ook al 70? je klinkt zo...jong![]()
![]()
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en danquote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dronken mannen kunnen erg vervelend zijn en hupie maakt daarop geen uitzondering![]()
Neem een voorbeeld aan BQquote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Zo ist maar netquote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en dan(overigens zou ik ook knap pissig zijn als je meisie zich de hele nacht als een geile hoer gedraagt, ze je aan eind van het liedje afwijst!)
ze is in versneld tempo haar cursus ' toetsvaardigheid' aan het afwerken.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Helaas valt er weinig meer te melden. Wel een lange brief trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan BQ
Die heeft het volgens mij als enige over de streams
tja, zo is het toch - caramba - en nog even dit: wat beweegt/danst Lieke LELIJK! (gisternacht dat is)quote:
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, zo is het toch - caramba - en nog even dit: wat beweegt/danst Lieke LELIJK! (gisternacht dat is)
Ik haal het andere verhaal, zoals jij het zegt, erbij, omdat dit ook heeft plaatsgevonden vannacht.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Er werd negatief over Huub gedaan, omdat-ie weer eens boos werd op Lieke toen ze geen seks wou.
Andere verhalen erbij halen is inderdaad een Sint Huubtactiek, maar dat werkt dus even niet.
voor de volledigheid, ja! ik dacht dat hoef ik niet eens meer te noemenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.![]()
Ach , je bedoelt, benen wijd, knieen licht gebogen, haren van links naar recht, en een petsbeweging met haar rechterhand?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.![]()
Helemaal mee eens, maar ik val ook al over hetgeen eerder is voorgevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en dan(overigens zou ik ook knap pissig zijn als je meisie zich de hele nacht als een geile hoer gedraagt, ze je aan eind van het liedje afwijst!)
En met deze uitspraken moet ik je nog serieus nemenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef basicsaint het volgende:
Er is zojuist een auto door het DGK-hek gereden en er springen donkere mannen met pistolen uit.
Ik heb weinig meegekregen van gisternacht door sociale verplichtingen en ben nu een en ander aan filmpjes van de nacht aan het nazien. Wat was er eerder voorgevallen?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik val ook al over hetgeen eerder is voorgevallen.
ja diequote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach , je bedoelt, benen wijd, knieen licht gebogen, haren van links naar recht, en een petsbeweging met haar rechterhand?![]()
Bi dan toch zeker want met huub lust ze er ook wel pap van.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat Lieke in het dagelijks leven buiten de kooi een full-time lesbo is
waarom........omdat ze niet zo overdreven popperig is?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat Lieke in het dagelijks leven buiten de kooi een full-time lesbo is
Omdat ze elke nacht (behalve gister) flenst met een bi?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik vind haar een beetje een vies meisjequote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Bi dan toch zeker want met huub lust ze er ook wel pap van.![]()
omdat ze zo overtuigend zoent met snolliequote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom........omdat ze niet zo overdreven popperig is?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Klopt het dat ik hier wel eens gelezen heb, dat Brian De Tieten van Natasia masseert?
Je bedoelt een lesbo!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een vies meisje![]()
Yep, gisteren, stiekumpjes achter de krant, maar de camera pikte het nog net op.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Klopt het dat ik hier wel eens gelezen heb, dat Brian De Tieten van Natasia masseert?
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat ze zo overtuigend zoent met snollie
ja klopt ,en eergisteren zat hij nog aan haar tepels terwijl ze met haar rug naar hem toe in zijn armen lagquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Amanda doet gewoon wat haar pimp haar opdraagt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.
Ik heb niks tegen bi of lesbo, maar het is idd opvallend.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat ze zo overtuigend zoent met snollie
Ok, want ik schreef dat vannacht, maar zelfs BSOL kon het zich niet voorstellen. Vandaar mijn check.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, gisteren, stiekumpjes achter de krant, maar de camera pikte het nog net op.
ja niemand is daar zuiver op de graad volgens mij. Maar omdat nou vies te noemen gaat mij wat verquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.
Alleen in het geval van Lieke lijk ik er een probleem mee te hebben, kan tochquote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bi of lesbo, maar het is idd opvallend.
Zelfs de alziende ogen van BSOL ontgaan wel eens wat.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ok, want ik schreef dat vannacht, maar zelfs BSOL kon het zich niet voorstellen. Vandaar mijn check.
Volgens mij heeft íe het wel vaker bij d'r gedaan, na de verminkende operatie.
eens, het is gewoon een constatering meer niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja niemand is daar zuiver op de graad volgens mij. Maar omdat nou vies te noemen gaat mij wat ver
Was een feestje, waarbij Huub en Lieke zich gelijk geroepen voelden om te sexen met buitenstaanders, wat niet gebeurt is.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Clank het volgende:
Ik kan weinig 'verhaal' halen uit de cos(sen) van afgelopen nacht.
's Kijken of vandaag wat meer duidelijkheid geeft.
Idd, goeie foto van Huubje. Is die van Ning?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:33 schreef Clank het volgende:
De site van Huub ziet er weer anders uit.. mooie banner aan de bovenkant![]()
ik vind eerlijk gezegd iedereen daar ranzig maar ja daarom blijf ik het natuurlijk ook volgen.......eerlijk is eerlijk..........je ziel verkopen, je toekomstig leven door de plee spoelen dat is pas ranzig.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alleen in het geval van Lieke lijk ik er een probleem mee te hebben, kan tochIk vind haar ranzig
Misschien trek ik de kloof van enige klasse naar totaal geen klasse die ze toch wel laat zien gewoon erg slecht.
Laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd iedereen daar ranzig maar ja daarom blijf ik het natuurlijk ook volgen.......eerlijk is eerlijk..........je ziel verkopen, je toekomstig leven door de plee spoelen dat is pas ranzig.
Nee van scanmanquote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, goeie foto van Huubje. Is die van Ning?
inderdaad leuke foto van huub die foto van Palma is ook erg charmingquote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Lobasca het volgende:
Ik kan de link naar de page van Mitch niet (meer) vinden op de log van Jaap.
Foto van jou gezien op Huub zijn blog scan?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Heb net de clips van afgelopen nacht gezien. Daar zaten een aantal prettige momenten bij
Jammer dat ik het hele feest verder heb gemist.
http://www.mitchmasters.nl/weblogquote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef ericahysterica het volgende:
die staat er nog wel hoor rechts in de grijze balk
kleine borsten hoeven toch niet minder mooi te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef tipsch het volgende:
ok, ik vind het ook heel erg ranzig dat, als je weet dat je niet de mooiste hummmm. tieten hebt, je toch topless een tieten-flink-"geil"-naar-voren-enshakenmaar dans gaat doen (ranzige Lieke)
ik van Natasiaquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja heeft last van de vliegen.
kleine tieten lenen zich niet voor zulke tieten-dansjesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kleine borsten hoeven toch niet minder mooi te zijn
Wie niet?quote:
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel viesquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een vies meisje![]()
malle babbe en vieze lieke?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel vies![]()
Welke bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:46 schreef Ning het volgende:
[..]
Foto van jou gezien op Huub zijn blog scan?
Allemaal letterlijk vies en niet vanwege hun geaardheid dat boeit me voor geen ene kilometer.quote:
owwwwww bedoel je zo vies?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Allemaal letterlijk vies en niet vanwege hun geaardheid dat boeit me voor geen ene kilometer.
Brian zegt bijvoorbeeld regelmatig dat Amanda stinkt, Jaap wil ik niet eens weten, Huub draagt volgens mij eeuwig en altijd hetzelfde ondegoed, Lieke duikt in de vijver en dan direct het bed in...moet ik doorgaan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:54 schreef ericahysterica het volgende:
japio zoekt zijn onderbroek
Het is gevaarlijk voor ons als we weten wat ze [b]Milton[/b schrijft.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:49 schreef ericahysterica het volgende:
jammer dat ze ons niet met N mee laten lezen
Op zijn site, klik maar op mijn sig.quote:
Heb ik gekeken, maar ik weet niet welke foto van mij is. Die bovenste? Hoe weten jullie dan dat die van mij is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |