Alsof Amanda kind isquote:Op zondag 10 juni 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
En Brian maakt geen, ik herhaal GEEN misbruik van dronken meisjes. Kinderverkrachter.
Hahaha, hij is een echte klusserquote:Op zondag 10 juni 2007 03:12 schreef FuTilE het volgende:
Wat is Brian allemaal aan het doen? Het lijkt wel of hij daar bezig is met een complete Black&Decker workbench, een klophamer, een industrieel meetlint, twee sets vijlen en een figuurzaagje...
Het arme kind weet niet hoe een man kan liefhebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 03:12 schreef FuTilE het volgende:
Wat is Brian allemaal aan het doen? Het lijkt wel of hij daar bezig is met een complete Black&Decker workbench, een klophamer, een industrieel meetlint, twee sets vijlen en een figuurzaagje...
Een anaalklusser...quote:
Probeer es in de SCquote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
Is er al een moord gepleegd?
En toch wil Amanda elke avond weer dus het zal niet al te erg zijn, ahoewel ik Amanda aan zie dat ze dit doet om Brian aan zich te binden en voor affectie.quote:
Then again, ze gedraagt zich ook zo...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
In zijn ogen wel, hij behandeld d'r als een kleuter.
Pijnlijke waarheid.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het arme kind weet niet hoe een man kan liefhebben![]()
Zoekt ze dus een man die haar pijn kan doen.
Dat laatste is waar, ze wil liefde van een man, maar weet niet hoe dat gaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En toch wil Amanda elke avond weer dus het zal niet al te erg zijn, ahoewel ik Amanda aan zie dat ze dit doet om Brian aan zich te binden en voor affectie.
De redactie is het huis weer in orde aan het maken. Jaap noemde Jaspers naam en toen gingen de streams weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:15 schreef akveor het volgende:
Hier baal ik nu enorm van... Huub en Jaap hebben een leuk en intiem gesprek en dan worden de streams gericht op een piitenderic... Dat soort gesprekken zijn er toch al veel te weinig...
CONCLUSIE: Brain is dus de echte KLUSJESMAN! De klusjesman van Tas!!!!quote:
Het beloofde triootje! volgens Villa vandaag.........quote:Op zondag 10 juni 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
Alle streams op de bedden, terwijl Lieke/Huub en Jaap nog druk bezig zijn in de keuken.
Ik volg de Deventer Moordzaak, en daar is ook een klusjesman...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
[..]
CONCLUSIE: Brain is dus de echte KLUSJESMAN! De klusjesman van Tas!!!!![]()
Ik wist het!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:22 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik volg de Deventer Moordzaak, en daar is ook een klusjesman...
Brain het zogenaamde (loop)hondje. De Klusjesman van Natasia! Goh! Dat zal MILTON FELTER leuk vinden! Brain mag wel uitkijken.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar speelt ook een hond in..... Maurice
Die kabouters lopen toch de hele dag door het huis... laat ze gewoon hun kop houden...quote:Op zondag 10 juni 2007 03:17 schreef Yollie het volgende:
[..]
De redactie is het huis weer in orde aan het maken. Jaap noemde Jaspers naam en toen gingen de streams weg.
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:30 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brain het zogenaamde (loop)hondje. De Klusjesman van Natasia! Goh! Dat zal MILTON FELTER leuk vinden! Brain mag wel uitkijken.
Meen je niet! Gatverdamme! Wat is het toch een vies wijf!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.![]()
neeeee!!... hoop ik?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar wel regelmatig hier gelezen, dat Brian de tieten van Natasia masseert.![]()
Van wat ik begrepen had, wilde Brian wel met Lieke zoenen, maar draaide Lieke haar hoofd weg. Dus zal het Dellie wel zijn geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
Zag ik nou in de OP van de vorige COS een foto van Lieke die met Brian aan t zoenen was?????
Of was dat een ander blond ding?
Thnxquote:Op zondag 10 juni 2007 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen had, wilde Brian wel met Lieke zoenen, maar draaide Lieke haar hoofd weg. Dus zal het Dellie wel zijn geweest.
Bsol, jij weet vast wel, of Brian de memmen van Natasia regelmatig masseert?quote:Op zondag 10 juni 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nou nee hoor, Lieke werd riant wakker van Japio ....
[afbeelding]
[afbeelding]
Geloof me, ik weet veel. En ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik dit niet weet ....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bsol, jij weet vast wel, of Brian de memmen van Natasia regelmatig masseert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |