Een man in de egomodus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Huub is andersom anders aardig seikerig bezig, maar misschien wil je alles van Huub niet inzien.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
Het is wel balen hoor als je net nieuwe extensions hebt en je je heel sexy voelt, dat je daarom niet gewaardeerd voelt.
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
Huub: alles wat ik doe, wat ik wil doen of wat ik van plan ben moet ik daar in fucking 3-voud in plan inleveren.
3-voud betekende in dit opzicht de 3 die Lieke vanavond gescoord had: Amanda, de zangeres en zanger.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......
Ik heb die hele avond niet gezien, alleen vanmiddag toen de extensions erin werden gezet en ze zich zo sexy voeldequote:Op zondag 10 juni 2007 04:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.
De zogenaamde macho is kwaad omdat hij zelf niet aan zijn trekken is gekomen.
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:40 schreef noucky het volgende:
Eindelijk heeft Huub een tegenspeelster en hem raakt. Het werd tijd, want die arrogante kwal ben ik nu een beetje zat.
Ben ik ff blij dat ik de Poll Topic nog voor Lieke heb gestemt. Dit kinderachtige gedoe van Huub slaat weer alles....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Het is gewoon droevig gesteld met het spel. Er zijn geen goede spelers maar alleen mensen die geilen op TV momenten.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Ik heb niet voor Huub gestemd hier en smsjes, ben hem echt een paar weken spuugzat.
Ik denk meerderen maar ze durven het hier niet hardop uit te spreken.
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen. Lieke wilde graag in DGK maar nu gaat het om wat anders.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
Maar het lijkt nu wel z'n sexslavin.... en vindt het een beetje een zwaktebod dat ie dan dreigt met d'r ontslag. Beetje jammer. Maar daarbij is ook Huub's jaloersheid die hem zelf zwak maakt. En daar loopt ie dan ook niet voor weg maar het is wel begrijpelijk dat Lieke dat een beetje zat is.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |