To hell met die scriptschrijvers.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik nog even op de uitblijvende spetterende sexscenes...
Ik lach graag om omwille van commercieel gewin geregisseerde pseudo-geiligheid. Stelletje robots..![]()
Ik volg, trusten.quote:
Ik zag het ook! Ik heb Eric liever in het Huub kampje dan in het BAN kampje. Ze hebben in het verleden voor veel hilariteit gezorgd! niet vergeten he! Ook al is Eric nu een zeikerd!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
Vreemd dat Eric Huub over de rug gaat wrijven, wil Eric weer vriendjes zijn ?
Die hangt ergensquote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
wars brainless?
En, al rijk van het pokeren?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:33 schreef Yollie het volgende:
Ooh lekker bitterballen, ik wil ook!
Hmm, fat ass, maar ze kan het hebben hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sommige vrouwen hebben ook echt een vertekend zelfbeeld dat ze denken dat ze alles gewoon aan kunnen he...neem nou die in die korte broek...die benen....![]()
dies bang de fout in te gaan dus houdt zich afzijdig helaasquote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
wars brainless?
Jij let op de voeten van Huubquote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Hupert grote voeten!!
Vind dat je voor zo'n broekje het lijf moet hebben van een mannequinquote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmm, fat ass, maar ze kan het hebben hoor![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik doe schijnbaar iets fout. Zeg je; "ik geloof het wel". Dan zegt men je welterusten.
Zeg je: "ik ga naar bed" Niemand!!
Raar volk die fokkers hoor!!!!
Beter advies : Streams dichtgooien en de tijd besparen voor morgen ..... Dit zooitje voor 3,95 per maand ?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
Redactie: Close-ups bitte!
De hele verhouding vind ik niks, zijn kont is ook al zo dik en naar achteren.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Hupert grote voeten!!
pammetje + alcohol = slaapie slaapiequote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dies bang de fout in te gaan dus houdt zich afzijdig helaas
Idd, niks mis met een vrouw die échte benen heeft, ipv sprietenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind dat je voor zo'n broekje het lijf moet hebben van een mannequin
Ik heb het ook wel weer gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kijk. Dit vind ik nou lief. Jij ook trusten.
Mannequins hebben echte benen en vaak prachtige ook zonder vetbubbels en putjesquote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, niks mis met een vrouw die échte benen heeft, ipv sprieten
Knap!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
[..]
De hele verhouding vind ik niks, zijn kont is ook al zo dik en naar achteren.
Ik ken wel knappere mannen als hem.
FOK! Poker Toernooi zondag 15 april@Pokerstars:Thaise hoerenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geldt ook.... Wanneer is er eens een DGK pokertoernooi? Dan doe ik ook mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |