Hoezo, ze zit wat lame te wezen op een fake designer stoeltje...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Lieke wilde tv maken, maar hoe, wat een sloerie
Zeik niet zo mens, ze heeft gewoon lol.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Lieke wilde tv maken, maar hoe, wat een sloerie
Dat is die andere extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoezo, ze zit wat lame te wezen op een fake designer stoeltje...
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de aanleiding was een man die zonder onderbroek zijn spijkerbroek aan deed...meer mannen doen dat en opeens ging het over incontinente lekkende (lekkere) vrouwen bedoel je zeker?
De band is zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
De band is het zat dus volgens de DJ.
Oepsquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je mij quote wil je dan niet mijn woorden verdraaien AUB![]()
![]()
waren ze maar aan het playbackenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef easysatellite het volgende:
playbackkkk bahhh
Omdat ie nog niet uit magquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
Hoesssoo mag Amanda haar ponnetje al aan eigenlijk ???
Ze blijven slapen. Dat is misschien wel het leukste van de hele avond/ nacht.quote:
Kijk, dit bedoel ik dusquote:Op zondag 10 juni 2007 02:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heb er geen bezwaar tegen, vind dat ze er heerlijk in uitziet![]()
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnachten he!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bedindeling.
Wees blij, alleen maar pokkeherrie.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan dat nou verdorrie. Ik heb geen geluid meer. Alleen een hele harde brom.
Ach, ze hebben nog niet gebracht waarvoor ze in waren gehuurd, dus dat moet dan maar ....quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnaachten he!![]()
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnachten he!![]()
Oh, dan wacht ik nog even op de uitblijvende spetterende sexscenes...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijven slapen. Dat is misschien wel het leukste van de hele avond/ nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |