Dat is één van z'n kwaliteiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, Eric ziet er niet uit. Loopt erbij als een spook...
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand isquote:
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor me, sta je in de bus komt er zo'n inlegkruisje uit je broekspijp![]()
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand is![]()
haha ik twijfelde ook, maar een etende amanda heeft mij over de streep getrokken om het maar niet te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zien die kippepootjes er walgelijk uit zeg![]()
Maar goed ook, want ik wilde de koelkast induiken om iets lekjkers te zoeken...
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik herken het gevoel, bij mij is er wel eens 1 uitgevlogen tijdens een judowedstrijd
![]()
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel ergerquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...
Ik werd helemaal afgemaakt onder een discobal, in een of ander obscuur provisorisch judohol, en vervolgens werden er ook nog allerlei zakjes met harde rijst op me gegooid... "Koka!, Koka!... Geen idee waar het over ging, maar na een minuut of 4 had ik kennelijk gewonnen. Heel mysterieus.
Niet lang daarna ben ik maar gestopt met judo, ik snapte er niks van...
Om dezelfde reden maak ik geen caps van Smerikquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef Liess het volgende:
Eric kleed je aan lelijke tiefus....... piep
Gewoon een prop van gemaakt en een ace meegeslagen?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel erger![]()
valt er weinig weg te moffelen
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel erger![]()
valt er weinig weg te moffelen
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Gewoon een prop van gemaakt en een ace meegeslagen?
dat vraag ik me de hele avond al afquote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Wat staat Lieke nu te doen ?
Irritant he. Hij zit nu alleen maar te bedenken hoe hij dit tegen Hhhhuuub zal gebruikenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zit veilig en hij weet het...
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...
Ik werd helemaal afgemaakt onder een discobal, in een of ander obscuur provisorisch judohol, en vervolgens werden er ook nog allerlei zakjes met harde rijst op me gegooid... "Koka!, Koka!... Geen idee waar het over ging, maar na een minuut of 4 had ik kennelijk gewonnen. Heel mysterieus.
Niet lang daarna ben ik maar gestopt met judo, ik snapte er niks van...
Ja precies... tis zwaar irriquote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Irritant he. Hij zit nu alleen maar te bedenken hoe hij dit tegen Hhhhuuub zal gebruiken![]()
Roepen ze Koka als je inlegkruisje eruit vliegt?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.
Naar mijn idee, is dat geen judoterm. Of er moet tegenwoordig veel, heel veel verandert zijn![]()
![]()
En de aanleiding was een man die zonder onderbroek zijn spijkerbroek aan deed...meer mannen doen dat en opeens ging het over incontinente lekkende vrouwenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.
Naar mijn idee, is dat geen judoterm. Of er moet tegenwoordig veel, heel veel verandert zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:14 schreef noucky het volgende:
Ik hoor liever de band als deze takkemuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |