Dat is één van z'n kwaliteiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, Eric ziet er niet uit. Loopt erbij als een spook...
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand isquote:
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor me, sta je in de bus komt er zo'n inlegkruisje uit je broekspijp![]()
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand is![]()
haha ik twijfelde ook, maar een etende amanda heeft mij over de streep getrokken om het maar niet te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zien die kippepootjes er walgelijk uit zeg![]()
Maar goed ook, want ik wilde de koelkast induiken om iets lekjkers te zoeken...
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik herken het gevoel, bij mij is er wel eens 1 uitgevlogen tijdens een judowedstrijd
![]()
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel ergerquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...
Ik werd helemaal afgemaakt onder een discobal, in een of ander obscuur provisorisch judohol, en vervolgens werden er ook nog allerlei zakjes met harde rijst op me gegooid... "Koka!, Koka!... Geen idee waar het over ging, maar na een minuut of 4 had ik kennelijk gewonnen. Heel mysterieus.
Niet lang daarna ben ik maar gestopt met judo, ik snapte er niks van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |