waarom........omdat ze niet zo overdreven popperig is?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat Lieke in het dagelijks leven buiten de kooi een full-time lesbo is
Omdat ze elke nacht (behalve gister) flenst met een bi?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat Lieke in het dagelijks leven buiten de kooi een full-time lesbo is
Ik vind haar een beetje een vies meisjequote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Bi dan toch zeker want met huub lust ze er ook wel pap van.![]()
omdat ze zo overtuigend zoent met snolliequote:Op zondag 10 juni 2007 12:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom........omdat ze niet zo overdreven popperig is?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Klopt het dat ik hier wel eens gelezen heb, dat Brian De Tieten van Natasia masseert?
Je bedoelt een lesbo!quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje een vies meisje![]()
Yep, gisteren, stiekumpjes achter de krant, maar de camera pikte het nog net op.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Klopt het dat ik hier wel eens gelezen heb, dat Brian De Tieten van Natasia masseert?
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat ze zo overtuigend zoent met snollie
ja klopt ,en eergisteren zat hij nog aan haar tepels terwijl ze met haar rug naar hem toe in zijn armen lagquote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef Lobasca het volgende:
Amanda doet gewoon wat haar pimp haar opdraagt.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.
Ik heb niks tegen bi of lesbo, maar het is idd opvallend.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
omdat ze zo overtuigend zoent met snollie
Ok, want ik schreef dat vannacht, maar zelfs BSOL kon het zich niet voorstellen. Vandaar mijn check.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, gisteren, stiekumpjes achter de krant, maar de camera pikte het nog net op.
ja niemand is daar zuiver op de graad volgens mij. Maar omdat nou vies te noemen gaat mij wat verquote:Op zondag 10 juni 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat iedereen daar latente bisexuele gevoelens heeft. Amanda vond het ook wel geil vlgs mij.
Alleen in het geval van Lieke lijk ik er een probleem mee te hebben, kan tochquote:Op zondag 10 juni 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen bi of lesbo, maar het is idd opvallend.
Zelfs de alziende ogen van BSOL ontgaan wel eens wat.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ok, want ik schreef dat vannacht, maar zelfs BSOL kon het zich niet voorstellen. Vandaar mijn check.
Volgens mij heeft íe het wel vaker bij d'r gedaan, na de verminkende operatie.
eens, het is gewoon een constatering meer niet.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja niemand is daar zuiver op de graad volgens mij. Maar omdat nou vies te noemen gaat mij wat ver
Was een feestje, waarbij Huub en Lieke zich gelijk geroepen voelden om te sexen met buitenstaanders, wat niet gebeurt is.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:42 schreef Clank het volgende:
Ik kan weinig 'verhaal' halen uit de cos(sen) van afgelopen nacht.
's Kijken of vandaag wat meer duidelijkheid geeft.
Idd, goeie foto van Huubje. Is die van Ning?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:33 schreef Clank het volgende:
De site van Huub ziet er weer anders uit.. mooie banner aan de bovenkant![]()
ik vind eerlijk gezegd iedereen daar ranzig maar ja daarom blijf ik het natuurlijk ook volgen.......eerlijk is eerlijk..........je ziel verkopen, je toekomstig leven door de plee spoelen dat is pas ranzig.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Alleen in het geval van Lieke lijk ik er een probleem mee te hebben, kan tochIk vind haar ranzig
Misschien trek ik de kloof van enige klasse naar totaal geen klasse die ze toch wel laat zien gewoon erg slecht.
Laten we daar maar niet over beginnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd iedereen daar ranzig maar ja daarom blijf ik het natuurlijk ook volgen.......eerlijk is eerlijk..........je ziel verkopen, je toekomstig leven door de plee spoelen dat is pas ranzig.
Nee van scanmanquote:Op zondag 10 juni 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Idd, goeie foto van Huubje. Is die van Ning?
inderdaad leuke foto van huub die foto van Palma is ook erg charmingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |