morning BQ ook weer van de partij en alert als altijdquote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Schrijft Natasja een brief aan Milton F?
ben jij ook al 70? je klinkt zo...jongquote:Op zondag 10 juni 2007 12:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik heb ook een baan aangeboden gekregen in Jurassic park als Tyrannosaurus rex
Er werd negatief over Huub gedaan, omdat-ie weer eens boos werd op Lieke toen ze geen seks wou.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:43 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet ....
Het gaat hier puur om het feit dat Lieke totale zeggenschap wil hebben over de acties van Huub (zoenen met andere vrouwen etc) en zij zelf dus gewoon vrij haar gang mag gaan.
In mijn voorbeeld haal ik ook alleen maar de afspraken aan etc...
fok houdt mij geestelijk heel erg jong.......quote:Op zondag 10 juni 2007 12:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben jij ook al 70? je klinkt zo...jong![]()
![]()
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en danquote:Op zondag 10 juni 2007 11:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dronken mannen kunnen erg vervelend zijn en hupie maakt daarop geen uitzondering![]()
Neem een voorbeeld aan BQquote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Zo ist maar netquote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en dan(overigens zou ik ook knap pissig zijn als je meisie zich de hele nacht als een geile hoer gedraagt, ze je aan eind van het liedje afwijst!)
ze is in versneld tempo haar cursus ' toetsvaardigheid' aan het afwerken.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef beequeen het volgende:
Helaas valt er weinig meer te melden. Wel een lange brief trouwens.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan BQ
Die heeft het volgens mij als enige over de streams
tja, zo is het toch - caramba - en nog even dit: wat beweegt/danst Lieke LELIJK! (gisternacht dat is)quote:
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, zo is het toch - caramba - en nog even dit: wat beweegt/danst Lieke LELIJK! (gisternacht dat is)
Ik haal het andere verhaal, zoals jij het zegt, erbij, omdat dit ook heeft plaatsgevonden vannacht.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:11 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Er werd negatief over Huub gedaan, omdat-ie weer eens boos werd op Lieke toen ze geen seks wou.
Andere verhalen erbij halen is inderdaad een Sint Huubtactiek, maar dat werkt dus even niet.
voor de volledigheid, ja! ik dacht dat hoef ik niet eens meer te noemenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.![]()
Ach , je bedoelt, benen wijd, knieen licht gebogen, haren van links naar recht, en een petsbeweging met haar rechterhand?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
[..]
dat leek nog enigzins op dansen, bij Amanda moet het dansen voorstellen maar dat is droogneuken.![]()
Helemaal mee eens, maar ik val ook al over hetgeen eerder is voorgevallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, als Lieke mag zeuren, mag Hupert dat ook zo nu en dan(overigens zou ik ook knap pissig zijn als je meisie zich de hele nacht als een geile hoer gedraagt, ze je aan eind van het liedje afwijst!)
En met deze uitspraken moet ik je nog serieus nemenquote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef basicsaint het volgende:
Er is zojuist een auto door het DGK-hek gereden en er springen donkere mannen met pistolen uit.
Ik heb weinig meegekregen van gisternacht door sociale verplichtingen en ben nu een en ander aan filmpjes van de nacht aan het nazien. Wat was er eerder voorgevallen?quote:Op zondag 10 juni 2007 12:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar ik val ook al over hetgeen eerder is voorgevallen.
ja diequote:Op zondag 10 juni 2007 12:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach , je bedoelt, benen wijd, knieen licht gebogen, haren van links naar recht, en een petsbeweging met haar rechterhand?![]()
Bi dan toch zeker want met huub lust ze er ook wel pap van.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:26 schreef tipsch het volgende:
Ik krijg wel de indruk dat Lieke in het dagelijks leven buiten de kooi een full-time lesbo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |