Een man in de egomodus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Huub is andersom anders aardig seikerig bezig, maar misschien wil je alles van Huub niet inzien.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Met alle respect voor alle dames van Nederland (en daarbuiten) ........ Huubje heeft wel een beetje gelijk. Een wijf in je bed in de zeikmodus is (a) echt niet te harden OF (b) vervangbaar ....
[afbeelding]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:32 schreef Prospera het volgende:
Het is wel balen hoor als je net nieuwe extensions hebt en je je heel sexy voelt, dat je daarom niet gewaardeerd voelt.
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......quote:Op zondag 10 juni 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
Huub: alles wat ik doe, wat ik wil doen of wat ik van plan ben moet ik daar in fucking 3-voud in plan inleveren.
3-voud betekende in dit opzicht de 3 die Lieke vanavond gescoord had: Amanda, de zangeres en zanger.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jouw post raakt de kern. Iedereen weet wat Huub's doel is, iedereen weet wat hij van plan is. Niets en niemand wordt gevraagd (door Huub) om in 3-voud te zeuren .......
Ik heb die hele avond niet gezien, alleen vanmiddag toen de extensions erin werden gezet en ze zich zo sexy voeldequote:Op zondag 10 juni 2007 04:35 schreef noucky het volgende:
[..]
Jou uitleg, Lieke heeft anders goed gescoord deze avond, Huub van geen kant.
De zogenaamde macho is kwaad omdat hij zelf niet aan zijn trekken is gekomen.
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:40 schreef noucky het volgende:
Eindelijk heeft Huub een tegenspeelster en hem raakt. Het werd tijd, want die arrogante kwal ben ik nu een beetje zat.
Ben ik ff blij dat ik de Poll Topic nog voor Lieke heb gestemt. Dit kinderachtige gedoe van Huub slaat weer alles....quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Het is gewoon droevig gesteld met het spel. Er zijn geen goede spelers maar alleen mensen die geilen op TV momenten.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:51 schreef noucky het volgende:
Ik heb niet voor Huub gestemd hier en smsjes, ben hem echt een paar weken spuugzat.
Ik denk meerderen maar ze durven het hier niet hardop uit te spreken.
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen. Lieke wilde graag in DGK maar nu gaat het om wat anders.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
Maar het lijkt nu wel z'n sexslavin.... en vindt het een beetje een zwaktebod dat ie dan dreigt met d'r ontslag. Beetje jammer. Maar daarbij is ook Huub's jaloersheid die hem zelf zwak maakt. En daar loopt ie dan ook niet voor weg maar het is wel begrijpelijk dat Lieke dat een beetje zat is.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Iedereen kan en mag het Huub kwalijk nemen ....... Lieke wilde toch zo graag !
[afbeelding]
...... ik schreefquote:Op zondag 10 juni 2007 05:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dingen nu door elkaar gaat halen.
......
.quote:Op zondag 10 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is aan DGK ..... Kijken, posten op FOK! en gewoon niet meegesleurd worden in voorkeuren ....
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........quote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geloof me, ik geniet van iedere soort olie op het vuur. Zelfs als het lijnzaadolie is ........
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapenquote:Op zondag 10 juni 2007 05:13 schreef akveor het volgende:
Lieke op de bank... als een van BEAN morgenochtend haar daar ziet liggen kunnen ze wel raden wat er aan de hand is... weer olie op het vuur.
En zo hoort het. Is zo'n figurant nu helemaal gek geworden....?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is zo jammer, voor jou, voor mij en voor de olie op het vuur ....... Lieke gaat gewoon bij Huub slapen
[afbeelding]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Doe mij maar weer eens een goed gesprek... ik verlang terug naar Barcelona.
Grappig dat jij Roevka gebruikt...quote:Op zondag 10 juni 2007 05:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Roevka, ik ben vaak in Barcelona, ik geniet ieder uur dat ik daar ben van de Ramblas en de Olympische haven ... En als ik in Nederland ben heb ik tijd om te genieten van DGK ......
Absoluut waar .... En ook : Sylvia is er al lang niet meer en Huub nog wel .... Wat zeur je nou ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Als Sylvia Huub niet veel gestuurd had dan lag Huub er nu al lang uit.
Zonder Sylvia is Huub niks meer. Huub kan het niet alleen zoals hij wel afgeeft op de anderen.
Huub moet ook eens leren naar zichzelf te kijken.
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......quote:Op zondag 10 juni 2007 05:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Grappig dat jij Roevka gebruikt...
En over de rest: You lucky bastard.
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....quote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De naam Roevka gebruik je ook in SL, en je wilde mij niet eens antwoorden ......
Geen sorry nodig hoor, ik geniet iedere dag van The Life Side Of Brightquote:Op zondag 10 juni 2007 05:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup aangezien ik hier mijn normale nick niet meer aan de praat krijg.....
Ik wilde je wel antwoorden maar ik was vaak de weg even kwijt.... ging zo snel... dus sorry.![]()
truste nouckyquote:Op zondag 10 juni 2007 05:39 schreef noucky het volgende:
Truste all, jullie gaan nu prive hier.
Verder op de streams toch niks meer te beleven.
Verdorie gebeurt er weer eens wat en dan mis ik het weer... is er een filmpje... ?quote:Op zondag 10 juni 2007 05:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt wel de wederopstanding van de Teletubbies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat goed me je nouckyquote:Op zondag 10 juni 2007 05:32 schreef noucky het volgende:
Ach we zullen zien hoelang Huub er nog is, die slaat nog wel door.
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gaat goed me je nouckyOngeveer al je posts gaan over Hupert
Beetje overdreven misschien?
![]()
Ik al vanaf het moment dat hij Brian tikken in zijn gezicht gaf en Jaap de grond intrapte.... Huub is slecht en met slecht bedoel ik ook echt slechtquote:Op zondag 10 juni 2007 05:18 schreef noucky het volgende:
Ik krijg Huub steeds meer door en dat is niet positief.
Was het alleen maar arrogant.... Agressief (kijk maar eens hoe kwaad hij op Eric wordt, als je dat van Brian als 'spel' beschouwd, al ben je dan niet helemaal gezond las je dat doet maar goed...), gemeen tot in de puntjes van zijn verotte ziel en slechts respect voor 1 iemand: Huub himselfquote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.
Dat mag best wel eens gezegd worden.
mensen geven vaak af op de mensen die het meest op hun zelf lijken....quote:Op zondag 10 juni 2007 10:01 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Huub is gewoon een arrogante egocentrische agressieve dwerg.
Dat mag best wel eens gezegd worden.
Ik geef hem groot gelijk...wie is er anders in het huis om respect voor te hebben...quote:Op zondag 10 juni 2007 11:04 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Was het alleen maar arrogant.... Agressief (kijk maar eens hoe kwaad hij op Eric wordt, als je dat van Brian als 'spel' beschouwd, al ben je dan niet helemaal gezond las je dat doet maar goed...), gemeen tot in de puntjes van zijn verotte ziel en slechts respect voor 1 iemand: Huub himself
Lijk jij dan zo op Bran? Had ik nooit achter je gezocht.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:09 schreef riri het volgende:
[..]
mensen geven vaak af op de mensen die het meest op hun zelf lijken....![]()
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.quote:
Volwassen mensen zijn geen fan en zeker niet van DGK-bewoners.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.
Tis hier net als in de kooi.. er wordt alleen maar op elkaar gezeken.. als ik een nacht niet heb gekeken en ik lees de COS is het alleen maar SC en elkaar bashen..quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zou ook wel eens prettig zijn als de Brian fans (die hier verder alleen maar op Huub zitten af te geven) zich eens nuttig zouden maken en ook hun deel van de verslagen zouden maken als Brian weer eens zit te zeveren. Alle hulp is welkom want het is niet langer dan een minuut achter elkaar vol te houden.
ik kijk vanwege het hoge somdom en gomorragehaltequote:Op zondag 10 juni 2007 11:25 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Volwassen mensen zijn geen fan en zeker niet van DGK-bewoners.
Ik kijk om het kwaad, gepersonificeerd in Sint Hubertus, ten onder te zien gaan.
Amanda blijft natuurlijk wel een toppertje!
En je punt is, dat als Huub sex wil, hij daar recht op heeft?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:37 schreef Ashrak het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ben weer helemaal bijgelezen en het moet mij van het hart dat het erg anti-Huub was vannacht, terwijl hij in mijn ogen wel een punt heeft. Of hij nu dronken was of niet.
Lieke zeurt maar over vertrouwen en dat hij zich moet bewijzen ....
Hij wordt door haar op het matje geroepen in de kapsalon ... in overleg kan veel ... maar eerst naar mij toe komen ... (ik zou al weg zijn, maar goed)
tijdens het feest gaat Huub naar haar toe en krijgt te horen dat zoenen mag ... en dan ...
elke keer als hij (bijna) alleen is met Fabienne springt zij ertussen en verstoort het feestje ...
en dan gaat zij lopen zoenen met Amanda ... en iets met Brian ...
terwijl ze weet dat Huub daar echt problemen mee heeft, omdat dat al eerder was uitgesproken. Waar vraag je dan om
Als Huub dus zegt ... het is hier eenrichtingsverkeer ... ik mag niks en jij alles ... heeft hij dus in mijn ogen gelijk. En het feit dat hij de laatste dagen veel om Sylvia roept en haar bewoordingen gebruikt geeft bij mij aan dat hij wel degelijk bezig is om zaken op een rijtje te zetten en een balans te vinden.
ik ben geen brian-fan, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nog nodig is voor brian fans om hier gedetailleerd verslag te geven van zijn reilen en zeilen.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
ja, dat weet je toch, want huub's wil is wet.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
En je punt is, dat als Huub sex wil, hij daar recht op heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |