Een lekkere verfrissing zou er wel ingaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:36 schreef phluphy het volgende:
Hi Nikky, zit je ook op Leah de kelner te wachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
Shit ja, en volgens mij heeft ze de wijn meegenomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:41 schreef snoopy het volgende:
![]()
Wel jammer dat Bix nu van het bankje verdwenen is
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:42 schreef Syrena het volgende:
Ik heb alleen appelsap.
Ik probeer heel heldhaftig om niet te denken aan de fles nep-Baileys in de kast![]()
En de chips. Maatjesharing. Veel uien. Pizza. Pitabroodje met gesmolten kaas. Patat....
Als hypochonder zijnde zou ik toch blij moeten zijn dat ik es ECHT wat heb, maar neeeeeeee.. dat werkt dan kennelijk weer niet zoals ik dacht
Darmontstekingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:43 schreef snoopy het volgende:
Wat heb je dan Syrena?
Kheb alleen cola in huis en dat lussik niequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:46 schreef phluphy het volgende:
Waterijsjes?![]()
![]()
![]()
WATERijsjes? Het is zaterdagavond hoor, niet woensdagmiddag !![]()
Dat weet ik dus pas weer als ik kromgebogen op de bril zitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef phluphy het volgende:
Denk terug aan de pijn en je laat het vanzelf Syrena.![]()
Jij de wijn, ik de glazen:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:49 schreef snoopy het volgende:
Er staat hier wel een fles witte wijn in de koelkast, maar ik vind het zo raar om alleen te gaan zitten drinken.
Dit was dus nog een reactie op de waterijsjesopmerking, niet op de post van Syrena
Jij krijgt gewoon een ping-pong topicquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:52 schreef bixister het volgende:
en in POL durf ik eigenlijk niet zo goed.![]()
dan heb je wel tijd om ff een Volkskrant bij de pomp te gaan halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef bixister het volgende:
hihi ja hij staat nu dubbel in GC. gheghe, als ik er nu ook nog 1 in LIF zet krijg ik vast een ban.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef bixister het volgende:
hihi ja hij staat nu dubbel in GC. gheghe, als ik er nu ook nog 1 in LIF zet krijg ik vast een ban.
het is hier lekker afgekoeld, de hele dag alquote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef nikky het volgende:
Normaal is het nog wel te harden hier binnen maar het is gewoon 27 graden in huis momenteel.
Mijn dochter bedacht om 6.50 dat het ook wel weer tijd was om wakker te wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 08:17 schreef Nijna het volgende:
Kop thee Vicky? Of lig je inmiddels in bed (misschien er ook al wel weer uit).
Goeiemorgen trouwens
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef jessie het volgende:
Ja we zijn wezen stappen met de moedertjes van de peuterspeelzaal
Was gezellig.
Alleen de avond ervoor ook al uitgeweest en maar 3 uurtjes geslapen.
En dat in combinatie met hakken aan, maakt dat ik me nu kreupel en oud voel
Maar nu mijn gezondheid juist zo lekker gaat (jaja ik weet t en dan gaan roken fouuuuuuuuuuuuuuut) voel ik weer een beetje dat ik leef ofzo.
Ik was wel van plan om je even te bellen maar ik was je boek vergeten mee te nemen en toen durfde ik niet meerquote:
quote:
Dat boek van Jools Oliver.quote:
Toevalligquote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef Vicky het volgende:
Hee PV, ik was ook in blijdorp vandaag!
Om een uur of twee tot zes uur. Jullie hebben ook een abonnement begrijp ik? Het was wel druk zeg! De parkeerplaats was VOL, we konden gelukkig nog onder het viaduct parkeren. Zal wel door al die aandacht in de media komen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Vicky het volgende:
Hoelaat was je er? Wij pas om een uurtje of 3 tot een uurtje of 4
Nee, wij wonen in Roelofarendsveen, ook dichtbijquote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef Suzanna het volgende:
Woon jij in Leiderdorp PV? Wij wonen in Zoeterwoude Rijndijk, is echt superdichtbij!
Ik kóm oorspronkelijk uit Leidenquote:
Zo zag het er bij mij vorig jaar mei uit, toen de gynaecoloog m'n staafje had verwijderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet zometeen de Implanon (staafje) uit mijn arm laten halen![]()
Ik zie er zwaar tegenop. En daarna moet ik weer gaan nadenken over een nieuwe manier van anticonceptie. Ik twijfel weer net als 3 jaar geleden over een nieuwe Implanon of sterilisatie. Ik denk dat mijn oordeel ook laat afhangen van hoe pijnlijk het eruit halen wordt.
Over het eindeloos Fokken onder werktijd doe ik geen uitsprakenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef phluphy het volgende:
Keurige mentaliteit dames. Jullie werkgever mag in zijn handjes wrijven.![]()
Natuurlijk jij niet dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:22 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Vicky, balen zeg!
Spaart er hier iemand trouwens de monopoly-kaartjes van Super de boer?
Jawel. Ik was helemaal blij toen ik 3 stations had, totdat ik zag wat de prijzen zijn op bijv. marktplaats voor station noord of kalverstraatquote:
Ik ben net voor de gein even gaan kijken op MP maar "quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jawel. Ik was helemaal blij toen ik 3 stations had, totdat ik zag wat de prijzen zijn op bijv. marktplaats voor station noord of kalverstraat
Ik spaar nu maar verder, maar zonder hoop op grote prijzen. Heb wel een aantal leuke meteen-prijs kaartjes!
'Tuurlijk is het confronterendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef m@x het volgende:
Vandaag zijn er mensen naar ons huis wezen kijken en ze waren volgens de makelaar heel enthousiast. Ze kwamen zelfs nog een keer terug om wat details te vragen. Nu gaan ze kijken of ze de financiering rond zouden krijgen. De makelaar gaat ze donderdag weer bellen. Ik vind het zo spannenden tegelijkertijd is het idee dat deze mensen ons huis misschien wel zouden willen kopen wel heel confronterend ofzo
Dat vind ik wel een heel mooi idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
'Tuurlijk is het confronterend![]()
Aan de andere kant zou het een nieuwe start en kans op misschien zelfs wel geluk kunnen zijn voor tenminste vijf mensen tegelijk.
Belana zit prinsheerlijk met een wijntje voor haar caravan in de franse zon/maanquote:
Die klap komt best hard aan he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
Zat ik vandaag in de auto, hoor ik een fantastisch nummer van Pink. "Dear Mr. President"
Nog nooit gehoord. Ik ben nu officieel oud (en OUD) volgens mij
.
Alvast gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitatiesssss !![]()
Zaterdag gaan we voor het eggie..
Mijn cadeautje vanheb ik gehad!
Ik maakte een geintje, heeft tie ut echt gekocht!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
Zat ik vandaag in de auto, hoor ik een fantastisch nummer van Pink. "Dear Mr. President"
Nog nooit gehoord. Ik ben nu officieel oud (en OUD) volgens mij
.
AHA, vandaar dat ik altijd miskijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Leah het volgende:
Je ziet er ook uit zolas je schrijft Syrena! En da's positief bedoeld.
Oh ja, en een echte Leah staat max 2 minuten![]()
Jaaa dan wacht ik nog ff!quote:
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Een iPod shuffle!![]()
Hebbie geen stukkie taart van hierboven gepakt Nikki.. ?
Vandaag is "My Day"![]()
Leuke foto!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef Syrena het volgende:
Slim planIk heb mezelf ook de Creative Zen cadeau gedaan voor m'n verjaardag
FF Leah gespeeld....foto van lief en ik, geweldig toch, die GSM-foto's?!
![]()
Volgens mij moeten jullie prachtexemplaren kleien samen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ooooohooookkkk *zeur ende stampvoet*
Ik wil weten of ze ook krulletjes krijgen, net als mijn lief. Of misschien een beetje rossig, zoals zijn broer en mijn opa.
Yupquote:
Ik noemde het niet omdat ik het dan moest vragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Leah het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me had hem ook gemaakt voor een verjaardag. De mijne was de eenvoudige versie
.
Grappig trouwens dat jullie allemaal meedoen om het geslacht van de peuter niet te noemen
quote:
Het went. Ik moet minstens een keer per dag uitleggen dat Lucie een meisje isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik noemde het niet omdat ik het dan moest vragenIk ben een kindern00b
maar ik neem aan dat Diaan het goed had? Maar ook omdat je het zelf niet noemt hoor. Niet alleen omdat ik slecht ben in het raden van geslachten
(Wedden dat ik later keipissg ga zijn omdat iemand mijn jongen voor een meid aanziet of andersom?!)
Wil je mij een keer het recept mailen/pm-en? Twan is gek van dit onderwerp, het lijkt me erg leuk om voor hem te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Leah het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me had hem ook gemaakt voor een verjaardag. De mijne was de eenvoudige versie
.
Grappig trouwens dat jullie allemaal meedoen om het geslacht van de peuter niet te noemen
quote:
De bezichtiging ging gisterenavond niet door en is verplaatst naar a.s. zaterdag. Het nadeel van dat huis is de ligging. Ligt dichtbij een hele drukke toegangsweg in Enschede.... staat zaterdags altijd vast met auto's. Of dat zo handig is icm Twan en evt. nog een kind, dat is de vraag.... Maar wij vinden hem ook zóó mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef bixister het volgende:
diaan maar dat vorige huis, is dat niks geworden dan? dat vond ik er zooo mooi uitzien!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Vicky het volgende:
Zo te zien blijf jij idd voorlopig bespaard van regen Diaan!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Anitra het volgende:
Het zegt me helemaal niks lady-wrb.
Ik ben sinds kort Wordl of Warcraft
ja zulk soort spelletjes zijn zo verslavendquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier het spel "chocolatier" al eens gespeeld?
gruwelijk verslavend is het
Ik ff wat minder op t momentquote:
Zwart met gaten erin is ook goed Syrena wel op de goede plekken natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef Syrena het volgende:
Ozzie en ik hebben al door de plassen gestamptHij was zo doornat toen we thuiskwamen dat ie zelfs meteen naar me toe kwam toen ik de handdoek pakte om hem af te drogen
![]()
Zondag gaan lief en ik naar Fields of Rock en ik wil wel in "style" gaan, dus ben nu aan het zoeken naar een rockshirtIk ga zo maar eens bellen of hij er nog eentje heeft liggen.
Eerst Peaceman nog enthousiast krijgen. Het is vreemd dat ik het wel gezien heb en heel enthousiast ben (mn vader ook trouwens, die heeft bij wijze van spreken al zn schilderspullen gepakt) en hij heeft het nog niet irl gezien... ben heel benieuwd hoe hij het vindt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel leuk huis, Diaan. Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden. En de prijs was ook nog behoorlijk laag, maar misschien komt dat omdat ik de hoge prijzen van Utrecht e.o. gewend ben. Succes met de onderhandelingen!
de plantjes zijn hier gepromoveerd tot waterleliesquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Nijna het volgende:
Net een flinke plensbui hier, lekker voor de plantjes.
Hopelijk is het zaterdag een beetje droog hier, we hebben bbq hier in de buurt...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Babietjes mogen toch geen honing voor hun tweede jaar? Nou nou nou: in de bambix groeipap van 12 mnd zit 10% honing! Kan dat wel??
http://www.voedingscentru(...)ostridium+botulinum/quote:Honing is een natuurproduct dat besmet kan zijn met sporen van de bacterie Clostridium botulinum. Dit is de bacterie die botulisme veroorzaakt. Sporen van deze bacterie kunnen normaal gesproken geen kwaad. Bij heel jonge kinderen kunnen sporen van de bacterie echter uitgroeien tot volwaardige Clostridium botulinum-bacteriën. De stoffen die deze bacterie aanmaakt in de darmen, zijn uiterst giftig en kunnen bij heel jonge kinderen leiden tot ernstige ziekteverschijnselen. Het Voedingscentrum adviseert daarom kinderen tot 1 jaar geen honing te geven.
Neem je wel je telefoon mee naar dat rookhol!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Lois het volgende:
Ik zou nog van alles doen maar er komt gewoon niks uit mijn handenIk ga achter Ireth aan, ff
![]()
hahahaa ik ben net aan het teruglezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:54 schreef easy-going het volgende:
En dat Z&G topic, moet dat niet op een 1/2 eindigen?
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat het isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef bixister het volgende:
L-E-A ziet er heftig uit zeg, hoe 't in Hoogeveen tekeer ging. maar ik snap niet zo goed wat op deze foto te zien is, wat hangt daar nou bovenop dat balkonnetje/aan die dakrand. lijkt wel een caravan?!
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.....quote:Tevens verklaart hij/zij zich ermee bekend dat de publieksexperimenten in het programma GIEL gevaar kunnen opleveren voor de (geestelijke en/of lichamelijke) gezondheid. Ondergetekende verklaart geheel op eigen risico deel te nemen aan deze experimenten.
Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Als je leest waarover het gaat... gesprekjes over muziek en actualiteit... lijkt het minder spannend dan wat het vragenformulier doet vermoeden. We gaan gewoon denk ik en wachten af... De 1e uitzending is op 7 juli ofzo, als dat niets is, kunnen we altijd nog afzeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef snoopy het volgende:
Lijkt me vreselijk om aan zo'n programma mee te doen![]()
betraptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef Leah het volgende:
Idd, wat een rust hier...
Jullie hangen toch niet allemaal voor BZN he?![]()
Zelfs dat trek ik niet hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:11 schreef Leah het volgende:
Ik ga straks even kijken hoor, het laatste half uurtje, voor de jankerds
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zelfs dat trek ik niet hoor
bekentenis: ik ga volgende maand naar Jan Smit,en nog meer van die volendamse zooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |