quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:20 schreef Vicky het volgende:
Zo te zien blijf jij idd voorlopig bespaard van regen Diaan!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:58 schreef Anitra het volgende:
Het zegt me helemaal niks lady-wrb.
Ik ben sinds kort Wordl of Warcraft
ja zulk soort spelletjes zijn zo verslavendquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand hier het spel "chocolatier" al eens gespeeld?
gruwelijk verslavend is het
Ik ff wat minder op t momentquote:
Zwart met gaten erin is ook goed Syrena wel op de goede plekken natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:14 schreef Syrena het volgende:
Ozzie en ik hebben al door de plassen gestamptHij was zo doornat toen we thuiskwamen dat ie zelfs meteen naar me toe kwam toen ik de handdoek pakte om hem af te drogen
![]()
Zondag gaan lief en ik naar Fields of Rock en ik wil wel in "style" gaan, dus ben nu aan het zoeken naar een rockshirtIk ga zo maar eens bellen of hij er nog eentje heeft liggen.
Eerst Peaceman nog enthousiast krijgen. Het is vreemd dat ik het wel gezien heb en heel enthousiast ben (mn vader ook trouwens, die heeft bij wijze van spreken al zn schilderspullen gepakt) en hij heeft het nog niet irl gezien... ben heel benieuwd hoe hij het vindt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik vond het een heel leuk huis, Diaan. Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden. En de prijs was ook nog behoorlijk laag, maar misschien komt dat omdat ik de hoge prijzen van Utrecht e.o. gewend ben. Succes met de onderhandelingen!
de plantjes zijn hier gepromoveerd tot waterleliesquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef Nijna het volgende:
Net een flinke plensbui hier, lekker voor de plantjes.
Hopelijk is het zaterdag een beetje droog hier, we hebben bbq hier in de buurt...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Babietjes mogen toch geen honing voor hun tweede jaar? Nou nou nou: in de bambix groeipap van 12 mnd zit 10% honing! Kan dat wel??
http://www.voedingscentru(...)ostridium+botulinum/quote:Honing is een natuurproduct dat besmet kan zijn met sporen van de bacterie Clostridium botulinum. Dit is de bacterie die botulisme veroorzaakt. Sporen van deze bacterie kunnen normaal gesproken geen kwaad. Bij heel jonge kinderen kunnen sporen van de bacterie echter uitgroeien tot volwaardige Clostridium botulinum-bacteriën. De stoffen die deze bacterie aanmaakt in de darmen, zijn uiterst giftig en kunnen bij heel jonge kinderen leiden tot ernstige ziekteverschijnselen. Het Voedingscentrum adviseert daarom kinderen tot 1 jaar geen honing te geven.
Neem je wel je telefoon mee naar dat rookhol!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:42 schreef Lois het volgende:
Ik zou nog van alles doen maar er komt gewoon niks uit mijn handenIk ga achter Ireth aan, ff
![]()
hahahaa ik ben net aan het teruglezenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:54 schreef easy-going het volgende:
En dat Z&G topic, moet dat niet op een 1/2 eindigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |