abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50283618
wie o wie heeft hier de Volkskrant van vandaag bij de hand en kan me helpen met een dringend vraagje?

alvast reuze bedankt.

oh en mods, sorry als 't hier niet zo op z'n plek is maar ik kon geen NWS-SC topic vinden, of kijk ik er overheen?
pi_50283640
het zou misschien handig kunnen zijn als je zegt wat je wilt weten natuurlijk
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_50283751
hehheh ja het is eigenlijk een beetje beschamend en zeker hier, omdat het niks met het nieuws te maken heeft. het gaat namelijk om de de 'sudoku-mix' opgave van de Volkskrant van vandaag.

m'n vader geeft 'm altijd via de mail aan me door maar ik vrees dat ie een foutje heeft gemaakt. en wij zitten in een verhitte strijd verwikkeld en kunnen nu niet verder. (hij is niet thuis). boehoe!
pi_50283846
misschien kan ik compenseren met iets dat jullie willen weten uit het NRC?
pi_50284149
Schopje GC
Allah Al Watan Al Malik
pi_50284201
heu daar had ik de vraag zelf net ook al gesteld. kun je 'm niet even naar POL schoppen ofzo, daar zitten ook vast veel VK-lezers?
pi_50284269
hier de opgave zoals wij 'm ontvangen hebben.

komt deze overeen met hoe hij in de krant staat?
pi_50284712
let niet op dat verticale streepje links bovenin, da's de cursor.
pi_50291605
ik heb m hier en volgens mij kloptie. wat is t probleem dan eigenlijk??
somewhere only we know.. thats the place to be
pi_50292735
hey moi_sofie, bedankt! inmiddels hebben we het probleem opgespoord: de linkerbovenkant bleek op 2 (of meer?) verschillende manieren in te vullen. meestal is er maar 1 manier mogelijk. maar nu leverde de andere manier een 'fout' overlappingsvierkantje op, waardoor het leek dat rechtsonder niet juist kon zijn.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:53:22 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50362002
Niet meer aan de crypto's, Bix?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')