Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat het isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:03 schreef bixister het volgende:
L-E-A ziet er heftig uit zeg, hoe 't in Hoogeveen tekeer ging. maar ik snap niet zo goed wat op deze foto te zien is, wat hangt daar nou bovenop dat balkonnetje/aan die dakrand. lijkt wel een caravan?!
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.....quote:Tevens verklaart hij/zij zich ermee bekend dat de publieksexperimenten in het programma GIEL gevaar kunnen opleveren voor de (geestelijke en/of lichamelijke) gezondheid. Ondergetekende verklaart geheel op eigen risico deel te nemen aan deze experimenten.
Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Als je leest waarover het gaat... gesprekjes over muziek en actualiteit... lijkt het minder spannend dan wat het vragenformulier doet vermoeden. We gaan gewoon denk ik en wachten af... De 1e uitzending is op 7 juli ofzo, als dat niets is, kunnen we altijd nog afzeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef snoopy het volgende:
Lijkt me vreselijk om aan zo'n programma mee te doen![]()
betraptquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef Leah het volgende:
Idd, wat een rust hier...
Jullie hangen toch niet allemaal voor BZN he?![]()
Zelfs dat trek ik niet hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:11 schreef Leah het volgende:
Ik ga straks even kijken hoor, het laatste half uurtje, voor de jankerds
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |