Zo zag het er bij mij vorig jaar mei uit, toen de gynaecoloog m'n staafje had verwijderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:12 schreef livelink het volgende:
Ik moet zometeen de Implanon (staafje) uit mijn arm laten halen![]()
Ik zie er zwaar tegenop. En daarna moet ik weer gaan nadenken over een nieuwe manier van anticonceptie. Ik twijfel weer net als 3 jaar geleden over een nieuwe Implanon of sterilisatie. Ik denk dat mijn oordeel ook laat afhangen van hoe pijnlijk het eruit halen wordt.
Over het eindeloos Fokken onder werktijd doe ik geen uitsprakenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:24 schreef phluphy het volgende:
Keurige mentaliteit dames. Jullie werkgever mag in zijn handjes wrijven.![]()
Natuurlijk jij niet dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:22 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Vicky, balen zeg!
Spaart er hier iemand trouwens de monopoly-kaartjes van Super de boer?
Jawel. Ik was helemaal blij toen ik 3 stations had, totdat ik zag wat de prijzen zijn op bijv. marktplaats voor station noord of kalverstraatquote:
Ik ben net voor de gein even gaan kijken op MP maar "quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jawel. Ik was helemaal blij toen ik 3 stations had, totdat ik zag wat de prijzen zijn op bijv. marktplaats voor station noord of kalverstraat
Ik spaar nu maar verder, maar zonder hoop op grote prijzen. Heb wel een aantal leuke meteen-prijs kaartjes!
'Tuurlijk is het confronterendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef m@x het volgende:
Vandaag zijn er mensen naar ons huis wezen kijken en ze waren volgens de makelaar heel enthousiast. Ze kwamen zelfs nog een keer terug om wat details te vragen. Nu gaan ze kijken of ze de financiering rond zouden krijgen. De makelaar gaat ze donderdag weer bellen. Ik vind het zo spannenden tegelijkertijd is het idee dat deze mensen ons huis misschien wel zouden willen kopen wel heel confronterend ofzo
Dat vind ik wel een heel mooi idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:37 schreef Macka66 het volgende:
[..]
'Tuurlijk is het confronterend![]()
Aan de andere kant zou het een nieuwe start en kans op misschien zelfs wel geluk kunnen zijn voor tenminste vijf mensen tegelijk.
Belana zit prinsheerlijk met een wijntje voor haar caravan in de franse zon/maanquote:
Die klap komt best hard aan he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
Zat ik vandaag in de auto, hoor ik een fantastisch nummer van Pink. "Dear Mr. President"
Nog nooit gehoord. Ik ben nu officieel oud (en OUD) volgens mij
.
Alvast gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitatiesssss !![]()
Zaterdag gaan we voor het eggie..
Mijn cadeautje vanheb ik gehad!
Ik maakte een geintje, heeft tie ut echt gekocht!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
Zat ik vandaag in de auto, hoor ik een fantastisch nummer van Pink. "Dear Mr. President"
Nog nooit gehoord. Ik ben nu officieel oud (en OUD) volgens mij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |