het is hier lekker afgekoeld, de hele dag alquote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef nikky het volgende:
Normaal is het nog wel te harden hier binnen maar het is gewoon 27 graden in huis momenteel.
Mijn dochter bedacht om 6.50 dat het ook wel weer tijd was om wakker te wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 08:17 schreef Nijna het volgende:
Kop thee Vicky? Of lig je inmiddels in bed (misschien er ook al wel weer uit).
Goeiemorgen trouwens
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef jessie het volgende:
Ja we zijn wezen stappen met de moedertjes van de peuterspeelzaal
Was gezellig.
Alleen de avond ervoor ook al uitgeweest en maar 3 uurtjes geslapen.
En dat in combinatie met hakken aan, maakt dat ik me nu kreupel en oud voel
Maar nu mijn gezondheid juist zo lekker gaat (jaja ik weet t en dan gaan roken fouuuuuuuuuuuuuuut) voel ik weer een beetje dat ik leef ofzo.
Ik was wel van plan om je even te bellen maar ik was je boek vergeten mee te nemen en toen durfde ik niet meerquote:
quote:
Dat boek van Jools Oliver.quote:
Toevalligquote:Op zondag 10 juni 2007 21:21 schreef Vicky het volgende:
Hee PV, ik was ook in blijdorp vandaag!
Om een uur of twee tot zes uur. Jullie hebben ook een abonnement begrijp ik? Het was wel druk zeg! De parkeerplaats was VOL, we konden gelukkig nog onder het viaduct parkeren. Zal wel door al die aandacht in de media komen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Vicky het volgende:
Hoelaat was je er? Wij pas om een uurtje of 3 tot een uurtje of 4
Nee, wij wonen in Roelofarendsveen, ook dichtbijquote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef Suzanna het volgende:
Woon jij in Leiderdorp PV? Wij wonen in Zoeterwoude Rijndijk, is echt superdichtbij!
Ik kóm oorspronkelijk uit Leidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |