AHA, vandaar dat ik altijd miskijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Leah het volgende:
Je ziet er ook uit zolas je schrijft Syrena! En da's positief bedoeld.
Oh ja, en een echte Leah staat max 2 minuten![]()
Jaaa dan wacht ik nog ff!quote:
Omdat jij het bentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Een iPod shuffle!![]()
Hebbie geen stukkie taart van hierboven gepakt Nikki.. ?
Vandaag is "My Day"![]()
Leuke foto!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef Syrena het volgende:
Slim planIk heb mezelf ook de Creative Zen cadeau gedaan voor m'n verjaardag
FF Leah gespeeld....foto van lief en ik, geweldig toch, die GSM-foto's?!
![]()
Volgens mij moeten jullie prachtexemplaren kleien samen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ooooohooookkkk *zeur ende stampvoet*
Ik wil weten of ze ook krulletjes krijgen, net als mijn lief. Of misschien een beetje rossig, zoals zijn broer en mijn opa.
Yupquote:
Ik noemde het niet omdat ik het dan moest vragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Leah het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me had hem ook gemaakt voor een verjaardag. De mijne was de eenvoudige versie
.
Grappig trouwens dat jullie allemaal meedoen om het geslacht van de peuter niet te noemen
quote:
Het went. Ik moet minstens een keer per dag uitleggen dat Lucie een meisje isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik noemde het niet omdat ik het dan moest vragenIk ben een kindern00b
maar ik neem aan dat Diaan het goed had? Maar ook omdat je het zelf niet noemt hoor. Niet alleen omdat ik slecht ben in het raden van geslachten
(Wedden dat ik later keipissg ga zijn omdat iemand mijn jongen voor een meid aanziet of andersom?!)
Wil je mij een keer het recept mailen/pm-en? Twan is gek van dit onderwerp, het lijkt me erg leuk om voor hem te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:35 schreef Leah het volgende:
[..]
Yup. Een vriendin van me had hem ook gemaakt voor een verjaardag. De mijne was de eenvoudige versie
.
Grappig trouwens dat jullie allemaal meedoen om het geslacht van de peuter niet te noemen
quote:
De bezichtiging ging gisterenavond niet door en is verplaatst naar a.s. zaterdag. Het nadeel van dat huis is de ligging. Ligt dichtbij een hele drukke toegangsweg in Enschede.... staat zaterdags altijd vast met auto's. Of dat zo handig is icm Twan en evt. nog een kind, dat is de vraag.... Maar wij vinden hem ook zóó mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef bixister het volgende:
diaan maar dat vorige huis, is dat niks geworden dan? dat vond ik er zooo mooi uitzien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |