quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zo, eindelijk een abbo op de Opinio.
Reagan, Bush, Clinton, Bush.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die vent is simpelweg gek. Kan niet wachten tot het 2009 is en er na acht jaar weer een échte president komt.
Reagan, Bush, Clinton. Drie redelijke presidenten, geen zwakzinnige cowboys, dat vind ik al voldoende.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Reagan, Bush, Clinton, Bush.
Waarom zou er plotseling een heel ander figuur komen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Though the United States' new strategy in Iraq has proven effective at routing insurgent rebels, it has done little to relieve the stigma of what many percieve as American imperialism.
Iran-Contra en El Salvador zijn alweer vergeten, zie ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Reagan, Bush, Clinton. Drie redelijke presidenten, geen zwakzinnige cowboys, dat vind ik al voldoende.
Het huidige vergelijkingsmateriaal levert al snel redelijke presidenten op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iran-Contra en El Salvador zijn alweer vergeten, zie ik.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Speciaal voor ome Ryan
[afbeelding]
Hallo, Reagan, B-acteur. Als dat geen zwakzinnige cowboy was dan is er geenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Reagan, Bush, Clinton. Drie redelijke presidenten, geen zwakzinnige cowboys, dat vind ik al voldoende.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Speciaal voor ome Ryan
[afbeelding]
Eigenlijk uitsluitend moreel en economisch geblunder.quote:Major legislation signed
* 1993-02-05 - The Family and Medical Leave Act of 1993
* 1993-08-10 - Omnibus Budget Reconciliation Act of 1993 - Raised income tax rates; income tax, top rate: 39.6%; corporate tax: 35%
* 1993-09-21 - creation of the AmeriCorps volunteer program
* 1993-11-30 - Brady Bill
* 1994-09-13 - Violent Crime Control and Law Enforcement Act, part of an omnibus crime bill, the federal death penalty was expanded to some 60 different offenses (see Federal assault weapons ban)
* 1996-02-01 - Communications Decency Act
* 1996-02-08 - Telecom Reform Act: eliminated major ownership restrictions for radio and television groups.
* 1996-02-26 - Personal Responsibility and Work Opportunity Reconciliation Act, a welfare reform bill
* 1996-03-14 - authorized $100 million counter-terrorism agreement with Israel to track down and root out terrorists.
* 1996-04-09 - Line Item Veto Act
* 1996-04-24 - Antiterrorism and Effective Death Penalty Act
* 1996-08-20 - Minimum wage Increase Act
* 1996-09-21 - Defense of Marriage Act, allowed states to refuse recognition of certain same-sex marriages, and defined marriage as between a male and female for purposes of federal law
* 1997-08-05 - Taxpayer Relief Act of 1997
* 1998-10-28 - Digital Millennium Copyright Act
* 1998-10-31 - Iraq Liberation Act
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:47 schreef Apropos het volgende:
Clinton en Gore reden de FBI ook nog wel eens in de wielen waar het de aanpak van Russische gangsters betrof.
Ze beschermden vooral hun zakenvriendjes. Bron volgt.quote:
quote:Negen van de tien Duitse soldaten waren pukkelige onderkruipsels, maar soms zat er een heldengestalte tussen die rondjes over het Binnenhof reed en alleen daarin al deed denken aan Rutger Hauer.
quote:Maar toe ze weg waren heeft mijn oma (die alles bestickerde met een kleine opmerking waar iets vandaan kwam) de achtergelaten asbak voorzien van een stickertje 'achtergelaten door de Moffen'.
Ja ben ik wel benieuwd naar want als ik op google zoek krijg ik dit:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ze beschermden vooral hun zakenvriendjes. Bron volgt.
quote:
Het staat in een van de laatste hoofdstukken van ''Rode Mafia'', door Robert Friedman. Geen uitmuntend boek, maar dit was wel aannemelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja ben ik wel benieuwd naar want als ik op google zoek krijg ik dit:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bill+clinton+FBI+russian+mafia&meta=
Oei.... welk een geschiedvervalsing...schande..jij jij..... yankeeloverquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
[i]Reagan, ........redelijk ... geen zwakzinnige cowboy,
quote:
LOLquote:ik vind je wel een kwaliteits user overigens pberends
zegt iets over het milieu waarin u verkeert?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou graag beweren dat mijn rechtsgevoel meer is dan rechtsinstinct en ik mij daarom niet verkneukel om het lot van Paris Hilton.
Maar ik ken zo ontzettend veel wezenloze trutten die denken dat ze dat wicht in alles na moeten volgen, dat ik veel genoegen beleef aan haar veroordeling.
Zogenaamd zelfbewuste studentes, de irritante nastuipen van de Breezergeneratie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
zegt iets over het milieu waarin u verkeert?
Ha, groenintellectuelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zogenaamd zelfbewuste studentes, de irritante nastuipen van de Breezergeneratie.
heb ik gelukkig allemaal gemist, net als het Paris Hilton gebeuren, al kan ook ik mij niet volledig onttrekken aan dit geneuzel, al helemaal niet als je dan zelfs in de tram in A'dam je ogen bewust van die shitterige beeldschermpjes met shitroddeltjes en shitnieuwtjes moet houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zogenaamd zelfbewuste studentes, de irritante nastuipen van de Breezergeneratie.
Dan weet je vast ook niet wat ik bedoel wanneer ik opmerk dat zulke meisjes van het ene PussycatDollscitaat naar het andere denderen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
heb ik gelukkig allemaal gemist, net als het Paris Hilton gebeuren, al kan ook ik mij niet volledig onttrekken aan dit geneuzel, al helemaal niet als je dan zelfs in de tram in A'dam je ogen bewust van die shitterige beeldschermpjes met shitroddeltjes en shitnieuwtjes moet houden![]()
geen flauw idee, en laten we dat alstublieft ook zo houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook niet wat ik bedoel wanneer ik opmerk dat zulke meisjes van het ene PussycatDollscitaat naar het andere denderen.
Dank je voor deze treffende duiding.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dan weet je vast ook niet wat ik bedoel wanneer ik opmerk dat zulke meisjes van het ene PussycatDollscitaat naar het andere denderen.
Sta je met beide handen in het leven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef raaretsalsdoG het volgende:
en ik ga het ook niet "googlen"
Inderdaad, ik zal dan ook niet in detail treden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:07 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[..]
geen flauw idee, en laten we dat alstublieft ook zo houden
neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sta je met beide handen in het leven?
Ontvlucht jij daarom het onderwijs?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dank je voor deze treffende duiding.
Zolang je het vmbo weet te ontwijken...quote:
Dit is onbegrijpelijk wanneer je van rechts naar links leest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:18 schreef Mutant01 het volgende:
Paris Hilton, het symbool van het Westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |