Daarom is ie zo geniaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Commensaal het volgende:
Dat was niet als grap bedoeld volgens mij
Het was ook geen grap van hem, dat is de grap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel een grappige man opzich maar ik snapte de hele grap niet dus kon er ook niet om lachen, sorry.
(ik vind je wel een kwaliteits user overigens pberends)
Oh ja, vandaar dat het publiek totaal niet lacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef SuperwormJim het volgende:
óf hij is helemaal niet grappig, óf ik snap 'm helemaal niet ....
ik denk het laatste
Het publiek lacht omdat iemand backstage op het knopje van het 'LACHEN'-lampje druktequote:Op zondag 10 juni 2007 14:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat het publiek totaal niet lacht.
En Harm Edens is een lachpop zeker, hij lag helemaal in een deuk.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Het publiek lacht omdat iemand backstage op het knopje van het 'LACHEN'-lampje drukte
Ben wel eens bij een opname geweest van DWHN, en gelukkig heb je dat soort zooi niet daarbij.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Het publiek lacht omdat iemand backstage op het knopje van het 'LACHEN'-lampje drukte
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef pberends het volgende:
[..]
En Harm Edens is een lachpop zeker, hij lag helemaal in een deuk.
Ow, toch nietquote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ben wel eens bij een opname geweest van DWHN, en gelukkig heb je dat soort zooi niet daarbij.
Je Avatarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel een grappige man opzich maar ik snapte de hele grap niet dus kon er ook niet om lachen, sorry.
(ik vind je wel een kwaliteits user overigens pberends)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |