Ik heb de rest maar even buiten beschouwing gelaten... maar wat mij betreft had zijn school best wat verandwoorder taalonderwijs mogen gevenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:37 schreef saausjes het volgende:
geachte damens en heren.
ik wil u graag het volgende probleem voorleggen.
dit probleem is niet gebassert op mijn leven en op de werkelijkheid en is dus gewoon fictie
stel jij bent leiding bij een vereniging laten we als voorbeeld scouting nemen die kent iedereen wel.
stel je gaat me je groep fietsen en eentje rijd door rood en word gepakt gevolg 50 euro.
natuurlijk is het meest logische dat de jongen zelf de boete betaalt.
echter de vereniging/hun leiding is tijdens de opkomst verandwoordelijk.
dus kan zo boete dan verhaalt worden op de vereniging???
ps scouting nederland zegt hierover dat de vereninging ten alle tijden verandwoordeljk is en dus ook de boete moet betalen![]()
![]()
.
en gebassert danquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de rest maar even buiten beschouwing gelaten... maar wat mij betreft had zijn school best wat verandwoorder taalonderwijs mogen geven
Die heb ik dus buiten beschouwing gelaten en die was me nog niet opgevallenquote:
Hij mist natuurlijk een mamagaaiquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:51 schreef IHVK het volgende:
Fok Video's uitgegeven door het ANP![]()
Depressieve papagaai wordt agressief
Gepubliceerd op: 23-6-2007 @ 09:41 - Bron: ANP
Niet alleen mensen, maar ook dieren kunnen soms niet lekker in hun vel zitten. En dat geldt zeker voor Sammy, een zes jaar oude papegaai uit Nieuwe Tonge. Al twee jaar heeft Sammy een eigen plekje in het Faunapark Flakkee, maar sinds kort is hij zo ongelu
http://frontpage.fok.nl/video/15433
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef hasie1 het volgende:
[knip]
en de nationale nl beld ineens op dat ik een koffieshop zou hebben en met cijfers gespeeld zou hebben
en dat ze niet met dat soort bedrijven geascioceerd willen worden.
[knip]
wat kan ik hier tegen doen kan ik in beroep ervoor of heeft het geen zin en moet ik gewoon die 34,000 aan hun betalen
ze zeggen dat ze niet met dit soort bedrijfen willen geassioseerd willen worden maar die 34,000 die hebben ze wel [knip]
quote:[quote]Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet is![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inAlle peilen gericht op Brian vandaag lijkt wel : Natasia boos tegen brian , Huub & Lieke gaan hem dronken voeren , en zn schatje is richting het vreemdgaan. Geweldig
Volgens mij wil hij in (belegen) kaas gaan beleggen...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef whosvegas het volgende:
Afgelopen tijd heb ik flink kunnen sparen.
Nu zat ik te denken, om wat geld in een belegingsfonds te stoppen (om meer rente te kunnen genereren). Aangezien ik m'n rekening bij de Rabobank heb, wil ik daar ook beginnen. Ik heb rond gekeken en heb het volgende gevonden:
http://www.rabobank.nl/pa(...)s/rabo_rendemix#tab3
Eerst wil ik gewoon eens een klein bedrag inleggen, om te kijken hoe het allemaal in z'n werk gaat. Belangerijk is dat ik zo weinig mogelijk risico loop.
Mijn vragen:
- hebben jullie ervaring met dit soort producten?
- hoe zit het met het risico?
- en moet ik me ook in aandelen enzo gaan verdiepen?
Als je met een klein bedrag wil beginnen, is het dan verstandig om een advies gesprek aan te vragen?
Misschien niet origineel, maar wel tenenkrommendquote:Op zondag 24 juni 2007 02:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
wel een keer vertrekkend vanaf lw richting SK gehad dat de achterste deur gesleutelt werdt, en dus open bleef omdat er niet op sluiten gedrukt werdt![]()
Ja, die poster woont in Vlaanderen, daar zeggen ze dat.quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 08:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die poster woont in Vlaanderen, daar zeggen ze dat.
Trouwens, in een groot gedeelte van het zuidelijk Nederlandse taal gebied, je hoort het ook vaak genoeg in Brabant: "ik heb zo'n koude voeten," "dat zijn zo'n mooie films", "het is zo'n mooi weer vandaag".quote:
Ik hoop dat dit een opzettelijke contaminatie is...quote:Geweldige opmerking. Altijd weer van die slakkenzeikende azijnzifters op Fok!
Over contaminaties gesproken...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef pberends het volgende:
Hij doet z'n best maar, maar dat soort dingen moet hij in NOVA doen en niet in satarische programma's.
Handig dat ze de fout al heeft gemarkeerd met aanhalingstekens!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik werd aangesproken door 2 van die wijkagenten en zij 'bevolen' mij af te stappen en verder te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |