met nog minder respect, geuit in extra boetesquote:Op zondag 24 juni 2007 00:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ben benieuwd hoe ze daarop reageren
quote:Op donderdag 8 april 2004 08:11 schreef Oldbie het volgende:
Gisteren om 2 minuten voor 5, staat er ineens een politie agent voor mijn auto. Ik moest maar even stoppen en een parkeerplaats oprijden. Komt er een andere agent naast mijn auto staan:
"Meneer, wij hebben uw snelheid gemeten. U reed 77 waar u maar 50 mocht. Daar krijgt u proces verbaal voor"
Ik knik vriendelijk naar ome agent en geef op verzoek mijn rijbewijs. Er wordt een geel papiertje ingevuld en mij werd meegedeeld dat de boete 100 euro zal bedragen. Toen vroeg ome agent of ik een verklaring af wilde leggen. Na even nadenken vertelde ik hem dat ik boeven aan het vangen was.
Zijn collega schoot in de lach, maar de norse agent naast mijn auto wist mij te vertellen dat het beledigen van een agent in functie ook strafbaar is. Ik wist mijn woorden in te slikkenen ik mocht mijn weg vervolgen......
Kutzooi. Waarom rij ik dan ook te hard
Zeik me maar af en vertel me dat het mijn eigen schuld is. Ik kan er tegen.
Whehehequote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
Neu, hooguit het standaard bijdehand-doen. Alcoholcontrole:
- 'Meneer, bent u bereid om mee te werken aan een alcoholcontrole?'
x 'Tuurlijk, geef me maar een pet en een jas en vertel maar wat ik moet doen!'
-.
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
-.
Die is dan weer heel grappigquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
-.
-.
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op zondag 24 juni 2007 01:26 schreef danny91184 het volgende:
en wie is met welke opmerking wel eens beboet??
Die kende ik idd, erg leuk. Die horen ze waarschijnlijk ook 10 keer op een avondquote:Op zondag 24 juni 2007 00:43 schreef Mikkie het volgende:
-.
-.
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:12 schreef steeg het volgende:
Hij is al oud maar als ik ooit de kans krijgt en een agente vraagt me wat heb je op! dan een naam van een parfum noemen ipv een glaasje teveel.
Kun je serieus een boete krijgen voor fietsen zonder fietsbel?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:31 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die kende ik idd, erg leuk. Die horen ze waarschijnlijk ook 10 keer op een avond
Een vriend van mij werd een keer aangehouden omdat er geen bel (![]()
) op z'n fiets zat. Mocht hij kiezen tussen 15 euro betalen (hij zal een jaar of 14 - 15 geweest zijn toen) of kijken naar een mooi in scene gezet filmpje waarin duidelijk wordt dat je allerlei rampen overkomt als je geen bel op je fiets hebt. 'Ik betaal wel' zei hij
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef menesis het volgende:
m'n neef werd een keer aangehouden voor wildplassen. Die agent vroeg of hij dat thuis ook deed ofzo. M'n neef vroeg daarop of hij die agent die pet ook thuis op had
De bon had ie te pakken ja
Wat een kneusquote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef dubidub het volgende:
Een collega van me was aan het stappen, stond een maat van hem te pissen. Die gozer kreeg een bon voor wildplassen. Toen zei 'ie : 'Ja, nou heb ik die bon toch al' , toen hurkte die en ging 'ie zitten schijten. Toen mocht 'ie een nachtje brommen
niets geeft een beter gevoel dan de in jouw ogen geheel onterechte boete te vrijkopen met een morele overwining door die agent(e) flink in de zeik te nemenquote:
quote:
Dat eeuwige praten in meervoud, daar heb ik zo'n hekel aan...quote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef Poekel het volgende:
"Goeiemiddag, hoe hard denken we dat we reden?"
"Ik reed 90, dus jullie denk ik 100. Dat mag niet hè?"
Hey jongens, ook een biertje?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef Superheld het volgende:
Of nouja en een stille op z'n tijd gallen.
Vragen aan de stille die van zn arnhemse collega een stokslag kreeg of nog een keer terug is gegaan voor een betere sm beurtquote:Op zondag 24 juni 2007 17:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hey jongens, ook een biertje?
"Ja lekker!"
Helemaal niet, jullie zijn aan het werk!
"Grrrrrrrr"
![]()
Die discussie heb ik al zo vaak gehadquote:Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
Of als je wordt aangehouden omdat je licht het niet doet:
"meneer, u heeft geen voorlicht"
"jawel, kijk maar." *wijst naar kapotte voorlamp*
quote:Op zondag 24 juni 2007 00:45 schreef Oldbie het volgende:
Ik denk dat dit mijn leukste was: jaja, nu ben ik aan de beurt
Oke, om je tegemoet te komen quote ik mijn OP van toen
[..]
Je had batterijen bij je?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:28 schreef koen_pijl het volgende:
Vroeg aan de vrouw of ik de batterijen mocht vervangen.
Nee maar ja moet toch iets zeggen?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef Dr.Death het volgende:
Op de middelbare school keken agenten altijd in je schoolagenda om je gegevens te controleren (was voor de ID). Ik had toen maar bij de pasfoto een foto van Hitler geplaatst. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef bmwdevil het volgende:
Vannacht ook iets meegemaakt.
Door omstandigheden stond ik langs de kant van de weg met twee agenten mijn auto te controleren op schade. Komt er een zatlap aan, die stapt zo in die poltieauto en rijdt weg!! Die agent erachteraan rennen.. Haha, ik en vriend van me hadden t niet meer!! Die agenten maar even aangeboden om erachteraan te rijden. Auto 500m verder verlaten aangevonden en de hele opgezette zoekactie daarna (incl. speurhond) heeft ook niets opgeleverd. Wat een lef heb je dan zeg!! Damn...
Door omstandigheden stond ik langs de kant van de weg met twee agenten mijn auto te controleren op schade. Komt er een zatlap aan, die stapt zo in die poltieauto en rijdt weg!! Die agent erachteraan rennen.. Haha, ik en vriend van me hadden t niet meer!! Die agenten maar even aangeboden om erachteraan te rijden. Auto 500m verder verlaten aangevonden en de hele opgezette zoekactie daarna (incl. speurhond) heeft ook niets opgeleverd. Wat een lef heb je dan zeg!! Damn...
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga ws ook bij de politie, dus pas maar op...
Is het zo raar dat ik bij de politie gaquote:
Open er een topic over 14.gifquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik bij de politie gaLijkt me juist een van de meest logische beslissingen dacht ik zo...
Tijd voor een poll?
heb je al een snor laten staan? of heb je ondertussen zo'n pratend kutje...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga ws ook bij de politie, dus pas maar op...
Afgewezen bij de McDonalds?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik bij de politie gaLijkt me juist een van de meest logische beslissingen dacht ik zo...
Tijd voor een poll?
Rechercheurs hebben geen snor nodigquote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb je al een snor laten staan? of heb je ondertussen zo'n pratend kutje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |