quote:Op zondag 24 juni 2007 19:32 schreef Dr.Death het volgende:
Op de middelbare school keken agenten altijd in je schoolagenda om je gegevens te controleren (was voor de ID). Ik had toen maar bij de pasfoto een foto van Hitler geplaatst. Vonden ze niet zo leuk
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:34 schreef bmwdevil het volgende:
Vannacht ook iets meegemaakt.
Door omstandigheden stond ik langs de kant van de weg met twee agenten mijn auto te controleren op schade. Komt er een zatlap aan, die stapt zo in die poltieauto en rijdt weg!! Die agent erachteraan rennen.. Haha, ik en vriend van me hadden t niet meer!! Die agenten maar even aangeboden om erachteraan te rijden. Auto 500m verder verlaten aangevonden en de hele opgezette zoekactie daarna (incl. speurhond) heeft ook niets opgeleverd. Wat een lef heb je dan zeg!! Damn...
Door omstandigheden stond ik langs de kant van de weg met twee agenten mijn auto te controleren op schade. Komt er een zatlap aan, die stapt zo in die poltieauto en rijdt weg!! Die agent erachteraan rennen.. Haha, ik en vriend van me hadden t niet meer!! Die agenten maar even aangeboden om erachteraan te rijden. Auto 500m verder verlaten aangevonden en de hele opgezette zoekactie daarna (incl. speurhond) heeft ook niets opgeleverd. Wat een lef heb je dan zeg!! Damn...
quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga ws ook bij de politie, dus pas maar op...
Is het zo raar dat ik bij de politie gaquote:
Open er een topic over 14.gifquote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik bij de politie gaLijkt me juist een van de meest logische beslissingen dacht ik zo...
Tijd voor een poll?
heb je al een snor laten staan? of heb je ondertussen zo'n pratend kutje...quote:Op zondag 24 juni 2007 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga ws ook bij de politie, dus pas maar op...
Afgewezen bij de McDonalds?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:28 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Is het zo raar dat ik bij de politie gaLijkt me juist een van de meest logische beslissingen dacht ik zo...
Tijd voor een poll?
Rechercheurs hebben geen snor nodigquote:Op zondag 24 juni 2007 20:41 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb je al een snor laten staan? of heb je ondertussen zo'n pratend kutje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |