Die haalt die (gore) kop wel op eik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Nega het volgende:
Hij draagt daarbij een lelijke stropdas.
waarom gifjes, en geen jpgtjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:24 schreef Consigliere het volgende:
Idd Daar ben ik ook enorm benieuwd naar, daarom hoop ik dat iemand een zipje of gifje kan posten!
en pngtjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef Consigliere het volgende:
JPGJES zijn natuurlijk ook welkom
Ik ben familie van Peter Heerschop, maar draag niet dezelfde achternaam, dus ik denk het niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:26 schreef Djeez het volgende:
Geweldige vent, ik vraag me nog altijd af of hij nu familie van me is. Ik draag dezelfde achternaam, dus je weet maar nooit!
Verdonk is gewoon kut, dus van mij mag hij blijven doorgaan met haar zwart te maken!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:58 schreef pberends het volgende:
Bij DWHN is ie redelijk, maar draaft altijd maar door over rechtse personen als Verdonk. Das niet grappig, dat weet elke idioot.
Hij doet z'n best maar, maar dat soort dingen moet hij in NOVA doen en niet in satarische programma's.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Verdonk is gewoon kut, dus van mij mag hij blijven doorgaan met haar zwart te maken!
> TTK.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:00 schreef buzzer het volgende:
---> SHO
Puur nieuwsgierigheid, hoor, maar wat moet je dan wél doen in 'satarische' programma's?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef pberends het volgende:
maar dat soort dingen moet hij in NOVA doen en niet in satarische programma's.
Ik ben zo benieuwd wat jij dan wél leuk vindt. Zeg 'ns Aaa, of zo? Of misschien Toen Was Geluk Heel Gewoon?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:33 schreef NoSigar het volgende:
Noem nu een monent of zwijg voor altijd.
Dit is wel de goedkoopste reactie die iemand kan geven. Maar je maakt een superieur grapje natuurlijk, zo flauw en voor de hand liggend kan niemand zijn.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat jij dan wél leuk vindt. Zeg 'ns Aaa, of zo? Of misschien Toen Was Geluk Heel Gewoon?
Dan ken je tong80 nietquote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dit is wel de goedkoopste reactie die iemand kan geven. Maar je maakt een suprieur grapje natuurlijk, zo flauw en voor de hand liggend kan niemand zijn.
Nee, ik ben serieus benieuwd. Want kennelijk verschillen we qua humor. Ik vind Jan Jaap van der Wal wél leuk, jij niet. Wat vind jij dan wel leuk?quote:Op zondag 4 februari 2007 02:45 schreef NoSigar het volgende:
Dit is wel de goedkoopste reactie die iemand kan geven. Maar je maakt een superieur grapje natuurlijk, zo flauw en voor de hand liggend kan niemand zijn.
Dat mis ik altijd. Jammer, want dat is echt leuk. Ik moet echt vaker de BBC aanzetten.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:03 schreef NoSigar het volgende:
De laaste keer dat ik echt hard gelachen heb was om de laatse aflevering, vanavond was de herhaling, van Never Mind the Buzzcocks.
Kut. Ook daarin heb je al gelijk Dat was echt vreselijk genant.quote:en een behoorlijk stuk te dicht naar de alom aanwezige Mei Li Os overgeleund.
Ook die heb ik al gemist. En ik ga nu kijken of die online nog te vinden is.quote:Als het toch politiek moet zijn, en hoewel het soms een vervelende zeur en een dominee is vond ik de verkiezingsshow van Freek de Jonge een stuk leuker. Echt een stuk leuker dan ik verwacht had.
Nouja, misschien benadruk ik zijn slechte momenten vooral: ik heb het vooral over DWHN, en dan met name het laaste seizeon. Van te voren vond ik hem niet persé onleuk, of ik lette er minder op.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:10 schreef broer het volgende:
[..]
Dat mis ik altijd. Jammer, want dat is echt leuk. Ik moet echt vaker de BBC aanzetten.
[..]
Kut. Ook daarin heb je al gelijk Dat was echt vreselijk genant.
[..]
Ook die heb ik al gemist. En ik ga nu kijken of die online nog te vinden is.
Blijkbaar verschillen we qua humor vooralsnog alleen maar wat Jan Jaap van der Wal betreft.
Ik denk dat ik mijn constatering van het meedoen van Jan Jaap van der Wal in de Postkrediet-reclame moet terugnemen, gozer lijkt er wel sprekend op maar z'n bovenlip is te netjes en daarom denk ik voor 99% een vergissing te hebben gemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:28 schreef NoSigar het volgende:Van die reclame heb ik trouwens nog nooit gehoord.
Die zijn beide uit eigener beweging opgestapt hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat hij bij DWHN ziet. Zowel Thomas Acda en vooral Marc-Marie waren stukken grappiger bij dat programma!
Maakt dat het minder waar?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:56 schreef Xessive het volgende:
Dat: 'we hebben het hier zo goed in Nederland en toch lopen we te klagen' heb ik nou wel vaak genoeg gehoord.
is dat echt zijn zus?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik zie liever zijn zus Frederique
[afbeelding]
Nee, maar wel uitgekauwd...blijkbaar hebben zelfs cabaretiers in Nederland het tegenwoordig zo goed, dat ze nog maar één onderwerp kunnen bedenken...quote:
Ik kan me eerlijk gezegd niet zoveel cabaretiers bedenken die het erover hebben? Jan Jaap van der Wal en Youp van 't Hek. Heb jij er nog meer?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:32 schreef Xessive het volgende:
[..]
Nee, maar wel uitgekauwd...blijkbaar hebben zelfs cabaretiers in Nederland het tegenwoordig zo goed, dat ze nog maar één onderwerp kunnen bedenken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |