Die haalt die (gore) kop wel op eik.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:28 schreef Nega het volgende:
Hij draagt daarbij een lelijke stropdas.
waarom gifjes, en geen jpgtjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:24 schreef Consigliere het volgende:
Idd Daar ben ik ook enorm benieuwd naar, daarom hoop ik dat iemand een zipje of gifje kan posten!
en pngtjes?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 02:03 schreef Consigliere het volgende:
JPGJES zijn natuurlijk ook welkom
Ik ben familie van Peter Heerschop, maar draag niet dezelfde achternaam, dus ik denk het niet!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:26 schreef Djeez het volgende:
Geweldige vent, ik vraag me nog altijd af of hij nu familie van me is. Ik draag dezelfde achternaam, dus je weet maar nooit!
Verdonk is gewoon kut, dus van mij mag hij blijven doorgaan met haar zwart te maken!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:58 schreef pberends het volgende:
Bij DWHN is ie redelijk, maar draaft altijd maar door over rechtse personen als Verdonk. Das niet grappig, dat weet elke idioot.
Hij doet z'n best maar, maar dat soort dingen moet hij in NOVA doen en niet in satarische programma's.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Verdonk is gewoon kut, dus van mij mag hij blijven doorgaan met haar zwart te maken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |